16 tot 31 januari buikjes 2014 (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Parelbloesem, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ondanks dat ik thuis wil bevallen heb ik wel een tas klaar gezet, je weet maar nooit en weet niet of ik dan in staat ben het in de tas te doen. Heb de eerste kleertjes en de badcape die ze tijdens/na de bevalling mogen gebruiken in een mandje gedaan en dat mandje staat boven op in de tas, dus dat kan mijn man of ik er gewoon uitvissen als ik gewoon lekker thuis beval en eventueel alle eerst dingen zoals wat luiertjes etc heb ik daar in zitten, dus kan die tas op de kamer waar ik beval hebben we alles bij de hand ;)

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoi dames, vanaf hier ook nog gelukkig nieuwjaar. Hier lekker rustig gevierd aangezien ik ook jarig ben de 31e. Hier begin ik het ook echt wel wat zat te worden continu harde buiken, voorweeen, bekkenpijn. Hier staat de vluchttas voor een deel klaar zal vanavond de rest doen. @ monkey succes bij de vk, denk eigenlijk niet dat ze wil voelen aangezien ze zo min mogelijk bacteriën daar willen hebben. Super vervelend hè die voorweeen. @ cinderella had je al even toegevoegd maar je had me nog niet geaccepteerd was benieuwd naar je meisje. @ abi voor jou schiet het ook al op spannend zeg. @ Lotte hoop dat jij inmiddels je kindje in je armen hebt mogen sluiten

3. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    @ Parel, ja dat kan idd ook prima! Wij gaan trouwens de bevalling filmen, heb een statief klaar staan en de camera kan er zo opgeschroefd worden en zetten we dan aan het voeteneind van het bed. Lijkt me echt zo cool om later weer terug te kunnen zien!

4. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    @ Annet, zolang de vliezen niet zijn gebroken kunnen de bacteriën nergens heen! En op de piep van m'n man zitten waars meer bacteriën dan op de steriele handschoen van de vk haha. Maar ik hou er wel rekening mee alsnog dat ze niet wil voelen hoor, maar hoop t wel!

5. Parelbloesem

Monkey, haha wel stoer. Manlief wil ook filmen, ik weet nog niet wat ik daar van vind. Misschien bij indd een 2de of 3de, maar zie het nu nog niet zo zitten. Al blijkt het wel heel mooi te zijn om je eigen bevalling terug te kijken.

Ik ga zo even lakentjes strijken en het bedje op maken, wil zo lang mogelijk geen stof in bedje, dus had hem nog niet opgemaakt, maar dat moet nog ff gedaan worden. Nu eerst maar eens wat eten ;) Ben niet zo lekker vandaag, draaierig, wat minder stevig op mijn benen en al 3 keer naar de WC gemoeten. Ergens denk ik kom maar haha

6. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Nou ik heb 1cm ontsluiting en ze willen me volgende week zaterdag strippen! Hoop echt dat het dan allemaal van start gaat (bij de vorige 2x wel iig!). En waars kan dan m'n favoriete vk, die nu met verlof is, er dan bij zijn. Heb er zin in!

7. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    #1067 Monkey82, 3 jan 2014
    Laatst bewerkt: 3 jan 2014
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's

Bevallingslijst
    17 januari - Joes1 - 37 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje ♥
    18 januari - xjxennifer - 19 jaar - 1e kindje ♥
    20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥
    21 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje ♥
    22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje ♥
    22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥
    23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - Parelbloesem - 26 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje ♥
    26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje ♥
    26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje ♥
    27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje ♥
    28 januari - I wish - 30 jaar - 3e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje ♥
    28 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje ♥
    30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje ♥
    2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    3 februari - Anique2008 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje ♥

10x ♥ Meisje
    9x ♥ Jongen
    5x ♥ Verrassing

Afspraken, controle's en echo's
    7 jan - Alethe - controle vk
    6 jan - Abi - internist
    8 jan - Besjes - controle vk
    8 jan - Abi - wordt ingeleid :$
    8 jan - Parelbloesem - controle vk
    11 jan - Monkey82 - wordt gestript
    14 jan - mamenzo - wordt ingeleid :$

Geboren!

5 september - Kaatje1603 - bevallen van Emma* - 20wkn0dgn
    20 december - Cinderellea - bevallen van Niké Florine - 36wkn0dgn
    23 december - Adnerb - bevallen van Yinthe - 34wkn6dgn

8. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Wat fijn monkey!! Nog maar een weekje, en hopelijk komt het dan goed op gang.

9. Parelbloesem

Haha Monkey helemaal blij :D

10. Parelbloesem

Oh ik heb 8 januari controle VK

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @monkey wat fijn :D, ook fijn dat ze toch even wilde voelen :D. Wie weet begint het voor het strippen al :D

@lotte benieuwd hoe het met je gaat.

@parel thanks voor je lijstje ik hou het in de gaten. Mocht ik een klacht krijgen ga ik , voor het eerst in mijn zwangerschap, toch maar de vlos bellen :D Jij bent er wel een beetje klaar mee he :D nou de kleine mag nu komen hoor, hopelijk voor jou komt ie snel. Van mij mag de uk nog wel heeel even wachten :D

12. Parelbloesem

Graag gedaan!
    Ja ik ben er wel klaar mee, heb regelmatig dat ik oefenweeën heb, mijn lichaam wil niet meer. En alles is klaar dus laat maar komen haha.
    Ben nu alle papieren in orde aan het maken voor manlief. Zo van als ze nu doorzetten staat alles op papier

13. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    @ Monkey, spannend! Nu er wat in het vooruitzicht ligt.

@ Lotte, succes wie weet ben je nu wel bezig of heb je je kleine al in je armen.

@ Annet nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier bezig geweest met de enveloppen schrijven. Verder eindelijk een afspraak voor de groep echo. Schiet er niet echt mee op eerst zou ik de 15de moeten (echo centrum) en mag nu de 13de naar het ziekenhuis. Maar ja ben een beetje klaar met dat echo centrum. Moeilijk bereikbaar en vind ze soms wat afwimpelend te werk gaan.
    Nu maar eens even wat dingen gaan klaar leggen voor DE tas.

Grappig, jullie zijn al echt met de bevalling bezig. Hier mag het nog even wachten aangezien ik 35,1 ben. Maar lees graag met jullie mee.

14. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @papa voor je het weet is het zover :D

Ben hier de laatste dingetjes aan het wassen, toch wel heeeeel schattig al die kleine kleertjes enz...al hebben we nog niet zoveel :D Na de bevalling gaat manlief volgens mij helemaal los en hebben we genoeg kleertjes voor het hele jaar hahaha

15. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hier mag het ook nog wel even wachten hoor! :)

Monkey fijn dat ze wilde voelen en zelfs al over een week strippen! Hopelijk hoeft dat niet meer.

Ik heb trouwens 6-1 afspraak VK

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    1612 ik wacht liever ook nog eventjes hoor :D

17. Parelbloesem

1612 en besjes, haha dolkomisch dat we alle 3 op dezelfde datum uitgerekend zijn en ons zo totaal anders voelen. Vind dat wel grappig om mee te maken zo. Jullie willen nog wel ff wachten en ik ben blij als de baby er is.

Besjes, hihi wij hebben een aantal neutrale dingetjes maar idd ook niet heel veel. Kunnen altijd nog op kleur gaan shoppen.
    Heb je zelf een gevoel wat het word?

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel nee eigenlijk geen idee, vannacht in mijn dromen bevallen van een tweeling, jongen en meisje dus nou weet ik nog niets hahaha. Jij een voorgevoel?

19. Parelbloesem

Ik denk en droom al heel lang een jongen, dus al het een meisje is dan word dat even schakelen. Maar net zo welkom en net zo blij mee natuurlijk, maar mijn gevoel zegt dat het een jongen is ;)

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @monkey wat fijn dat ze je gaan strippen volgende week! En wat spannend allemaal zeg!

@papa, vandaag toevallig ook bezig geweest met de enveloppen... hadden het meeste al wel af, maar voor mijn collega's nog niet... die heb ik vandaag geschreven en dan nog een paar die we vergeten waren...

@parel, besjes en 1612... ja wat grappig dat jullie er zo verschillend tegenaan kijken op het moment!

@joes, wij zijn ook op dezelfde dag uitgeteld... hoe is het bij jou? Mag het nu al komen of nog even wachten?

Deel Deze Pagina