16 tot 31 januari buikjes 2014 (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Parelbloesem, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Wow wat een spannende berichten hier...lijkt wel live tv...
    Gefeliciteerd moncky, klinkt als lekker vlot en makkelijk...
    Geniet van oliver, leuke naam hoor....

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wow lkr vlot monkey. Gefeliciteerd! !!

3. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Gefeliciteerd monkey!!!! En wat een prachtige naam!!! Lekker genieten nu!!!!

4. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Even een snel berichtje van mij. Ik lees later alles wel terug en kom ik een beter verslag uitbrengen.
    Noah is gister om 21.49 geboren! En nu is ze opgenomen :( dus ik ga ff opschieten en naar haar toe

5. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Abi gefeliciteerd met je dochter!!! Wat naar om te lezen dat ze is opgenomen :( Wat is er precies met haar aan de hand??

6. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Monkey gefeliciteerd met Olivier ! Heerlijk zeg zo thuis!

Abi gefeliciteerd met Noah! Hopelijk gaat alles goed!

Ben benieuwd naar de verhalen :)

Hier nog alles rustig!

7. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Oh meiden wat ben ik zielsgelukkig!!! Lig nu lekker in bed met Olivier naast me en ook al ben ik al 27 uur wakker, ik kan alleen maar naar hem kijken en van hem genieten! Hij heeft al aan beide borsten gedronken, klokte af en toe ook echt dus al wat druppeltjes binnen gekregen.

Mis alleen m'n papa wel heel erg :( dat komt nu wel weer erg hard binnen...

8. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    @ Woelmuisje en Mamenzo, hij heet Olivier ;)

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    zoo jeetje wat een nachtelijke verhalen hier ;)

@monkey gefeliciteerd met oliver!!

@abi, gefeliciteerd met Noah... waarom is ze opgenomen?

10. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry heb t meteen aangepast! :)
    Ach wat heerlijk dat genieten, en wat fijn dat hij het goed oppakt t drinken. Lekker verliefd zijn op je beeb <3
    Ik kan me voorstellen dat je hem juist nu mist, bij zoiets geweldigs...

11. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wow wat is het hier ineens snel gegaan!!

Monkey gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Olivier! Wat fijn dat hij lekker uit zichzelf gekomen js. Geniet ervan!

Abi gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter noah. Wat naar dat ze opgenomen is, wat is er aan de hand?

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Gefeliciteerd monkey jeetje dat heb je snel gedaan zeg wauw. Heb je een goede bevalling gehad? Hoe zwaar en lang is hij? En inderdaad erg mooie naam. Wat vinden de andere kinderen ervan? @ abi gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, heeft ze een bacterie opgelopen? Hopelijk mag ze snel naar huis samen met jou

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @monkey Gefelicteerd met jullie zoon Olivier, logisch dat je je paps nu mist!! Geniet lekker van jullie mannetje.

@Abi gefeliciteerd met jullie meid Noah, wat ontzettend balen dat ze is opgenomen, hopelijk niets levensbedreigens en mag ze snel met jullie mee naar huis!!

14. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    @Abi, gefeliciteerd met noah! Daar is ze dan eindelijk! Ook al zo'n mooie naam. Ik hoop dat je haar snel mee naar huis mag nemen zodat je heerlijk kan genieten van je meisje!

15. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Zo 2 baby's in 1 keer! Wat leuk!

Abi gefeliciteerd met jullie dochter Noah. at erg dat ze nu is opgenomen, hopelijk mag ze snel naar huis.

Monkey jeetje ik zou je nu nog succes wensen voor het strippen, maar dat hoeft niet meer... Gefeliciteerd mt jullie snelle jongen Olivier! Geniet er van!

16. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Wat een prachtig nieuws vandaag! Oliver en Noah zijn geboren, wat een mooie namen!! Van harte gefeliciteerd allebei!!

Monkey haha wat is dat snel gegaan opeens, echt bizar! Ik leg mijn telefoon weg en kijk erop na het ontbijt en voila een zoon! Je vader is er vast bij, je zoon heeft hem over zijn schouder meekijken :).

Abi, hoe gaat het met Noah? Om 10 voor 10 geboren, dat heb je mooi uitgekiend!! Ben je zelf in orde en hoe ging het?

17. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Monkey en abi gefeliciteerd met jullie baby's! En wat een mooie namen Olivier en Noah!
    Hoe is het nu met Noah abi? Nog in het zkh? Waarvoor is ze daar? En monkey, Olivier doet het helemaal volgens het boekje? Willen jullie nog foto's plaatsen? Ben nieuwsgierig!

18. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Zeg net tegen me vriend, eens even kijken of er nog baby`s zijn geboren. Hij weet dat ik hier mee klets en jullie allemaal eerder zijn uitgerekend.

Van harte dames met de geboorte van jullie kindjes!!

@ Monkey, je gevoel kan ik helemaal begrijpen. Denk dat het hier ook erg dubbel gaat worden. Maar inderdaad hij kijkt vast op jullie neer en jullie prachtige zoon!

@ Abi, je laat ons wel schrikken. Hopelijk komt het snel goed met jullie kleine meid! En mag je thuis van haar gaan genieten.

19. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Monkey, gefeliciteerd met Olivier! Prachtige naam. Snap dat je je vader mist op zo'n moment maar hij is vast ontzettend trots op jullie, waar hij ook is.

Abi, gefeliciteerd met Noah! Vervelend dat ze opgenomen moet worden, wat is er aan de hand? Hopelijk mag ze snel mee naar huis!

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hoe is het met Nike cinderellea?

Deel Deze Pagina