Wat een knapperd woelmuisje, echt zo duidelijk!!! Super leuk... Hyacint... dat scheelt best wel ik zit nu op 1100 gram... zorg maar dat alles optijd af is!! Hier vannacht vreselijke kuitkramp....hebben jullie daar ook last van..? Ik kon wel huiken zo.n pijn!
@ Woelmuisje, wat een enorm duidelijke foto! Super mooi! @ Joes, wat fijn dat je echo goed was! Op jouw foto ook mooi het gezichtje te zien. @ Parel, top dat je alles zo duidelijk op papier hebt, dan heb je iig wat richtlijnen. En dan maar kijken hoe het loopt
@ Hyacintje Jeetje hopelijk knap je snel op en voel je je gauw beter. @ Woelmuisje Wauw wat een mooie echo foto. Heel helder en scherp. @ Parelbloesem Zie mijn schoonmoeder er ook voor aan dat ze zo op de stoep staan of onverwachts op het ziekenhuis komen terwijl ik niemand op het ziekenhuis wil hebben tenzij het anders loopt en we langer moeten blijven. Moet dus nog even duidelijk met me vriend overleggen hoe we dit gaan aanpakken. Denk dat ik mijn beste vriendin vraag om voor de hond te zorgen. Denk dat me schoonmoeder dat wil maar die heeft pech. Me vriendin woont om de hoek dus dan kan me vriend de hond oppikken en kunnen we rustig met z`n 2 de hond aan de kleine meid laten wennen zonder dat me schoonmoeder er bij zit. Verder wil ik ook pas bellen als we lekker thuis geinstaleerd zijn. Paard (5 jaar en groen) is verkocht en breng hem morgen met me vriendin naar zijn nieuwe huis. Kan dan zien waar hij ter recht komt. Kan altijd komen kijken en houden contact. Ook was de kijker en makelaar erg positief over ons appartement. De kijker wou nog een paar appartementen bekijken maar onze was tot dus ver de beste. Dus hopelijk krijgen we een telefoontje. Fijn weekend dames!!
Moooooi woelmuis! Echt super duidelijk die foto. Spannend papa! Hoop dat jullie gebeld worden. Mamenzo hier kuitkramp als ik me uit wil rekken in bed.
Mooie foto Woelmuis . Ook hier heb ik redelijk strak geregeld wie er wanneer en hoe lang langs mogen komen na de bevalling. Dat is wel nog aan te passen, want je weet nooit hoe het gaat tegen die tijd (misschien heb ik wel een spoed-keizersnee nodig, wie weet, en dan ben ik toch even nog wat langer niet klaar voor bezoek). Ik heb ook gevraagd of mijn moeder bij mijn bevalling kan zijn (dat kon). Dan zal mijn partner er vooral zijn om mij direct te steunen, en mijn moeder vooral als nog een extra meer praktische steun (en omdat ik het fijn vind dat zij er is want ze heeft zelf toch ook al 3 bevallingen gedaan in haar leven), maar zij zal vooral dan ook degene zijn die er goed toezicht op gaat houden dat ons geboorteplan/wensen zoveel als mogelijk gevolgd worden. Dat is ook iets dat zij veel beter kan dan mijn partner. Gisteren was het maar licht buiĆÆg dus zijn we nog een laatste keer van het jaar gaan wandelen in de Waterleiding Duinen, met opvouwstoeltje . Tot ik dacht dat het echt wel genoeg was anders werd het slecht voor mijn rug en heupen. Maar het is volgens mij toch ook wel goed om oefening te blijven houden. Ik vond het heerlijk, alleen heb ik elke keer dat we wat langer hebben gewandeld 's nachts nog extra last van rusteloze benen. Echt vreselijk, ik heb uren wakker gelegen.
Dank jullie wel! Ben ook helemaal verliefd op hem. Ja vervelend he dat je zo beperkt raakt in je kunnen. Ik ga ook t liefst lekker lang wandelen met de honden, maar ik krijg heel snel veel pijn in m'n bekken en been. Ben normaal een heel actief persoon, zeker met de paarden, maar heb inmiddels alles uit handen moeten geven... Wordt ik best rusteloos van! Geboorteplan heb ik nog niet, wil ik binnenkort wel gaan opstellen. Ik weet dat mijn moeder heel graag bij de bevalling wil zijn, ze zegt of vraagt het niet, maar dat weet ik gewoon. Ik heb het idee dat ik niemand om me heen wil alleen m'n vriend. Maar wil m'n moeder niet teleurstellen, ze is zo vreselijk lief voor me.
Prachtige foto Woelmuisje. Ik zet zo ook een foto van onze kleine meid in mijn album. Nu al super trots! Ik wil ook aan de slag gaan met een bevallingsplan. Op de website van mijn vk staat een voorbeeld, dus die ga ik masr gebruiken. Ik merk dat mijn hormonen echt beginnen op te spelen: nesteldrang. Babykamer aan het poetsen, bedje opmaken, adreslijst geboortekaartje maken, lijst maken van dingen die we nog moeten aanschaffen, verlanglijstje maken voor evt kraamcadeaus. Die kleine moest eens weten....
Monkey het is idd kijken hoe het loopt, maar ze weten wel al wat wij willen, mijn man heeft ook zijn steentje bij gedragen want hij wil dingen omtrent het kindje namelijk perse Papa, ja echt mijn schoonmoeder moet overal de eerste in zijn. Ze is echt wel lief en erg zorgzaam, maar soms TE, mocht vanaf dat ze het wist (met 6 weken) al niks meer tillen. Mag niet te veel staan da n zoekt ze meteen een stoel voor me, heel lief maar ben zwanger niet gehandicapt. Mijn moeder begint mij nu pas te helpen, ja voorheen ook wel als ik het aangaf maar niet zo "opdringerig" als schoonmoeder. Ben van huis uit op gevoed dat bepaalde dingen bij het vrouwelijke leven horen en mijn moeder heeft ook niet heel lang alles zelf gedaan. Voor mij is ze iets voorzichtiger dan voor zichzelf Ja je moet dan inderdaad ook voorzichtig zijn met idd je hond etc, dat moet je wel van te voren besproken hebben. Gelukkig zijn we hier in van mening het zelfde. Als mijn schoonmoeder mij onnodig betutteld dan krijgt ze van mijn man ook de wind van voren, dat hoeft van mij dan weer niet, maar ja is zijn moeder Hyacintje logisch dat je krampen hebt, jeetje je kindje is wel erg groot. Fiona, mijn ouders ook maar mijn schoonouders hebben de drang de eerste te zijn in alles!! Jeetje waar zal hun dochter dat van hebben die waar we geen contact meer mee hebben Mamenzo, nee hier geen kramp in de kuiten gelukkig, wel wakker door spierpijn in mijn buik. Alethe, irritant is dat dan he dat je minder kunt. Leuk te lezen wat ieder zijn "eisen" zijn Wel leuk je moeder erbij. Mijn man kan dat heel goed en die is daar heel resoluut in dus komt goed. Woelmuisje, denk er heel goed over na en heb het er met zowel je man als moeder over. Mijn moeder heeft aan gegeven er alleen bij te willen zijn als IK dat wil niet anders. En wij willen het graag samen doen, manlief wilde haar misschien wel in huis vragen, maar vind dat zo stom mijn moeder beneden terwijl ik boven beval, dus ik kan haar bellen of laten bellen als er iets is. Jozefien, haha herkenbaar, hier ook de babykamer is al zo goed als klaar nu voor gebruik met alles er op en der aan. Alleen baal ik want kinderwagen is nog steeds niet binnen, knijp hem nu wel ontzettend Ook lijstje voor geboorte kaartjes is hier klaar. Nesteldrang on top hahaha Zo naar verjaardag van zwager zo geen zin in. Vrijdag heb ik gelachen met onze uk, die was druk en vriendin vroeg of ze mocht voelen, die kreeg een ferme trap ze viel bijna om van schrik. Ze had dit nog nooit bij een ander gevoeld, alleen tijdens haar eigen zwangerschap Heb een buik foto in mijn album staan van vrijdag.
En o jaaaa...ik moet alles nog wassen en strijken, dus kleertjes moeten allemaal weer uit de kast en commode en bedje weer afgehaald...maar het voelt zo lekker om ermee aan te rommelen
Ha meiden, Woelmuisje wat een mooie foto, echt een schattig gezichtje is er te zien! Super leuk! Hyacintje, ja misschien komt het kindje dan eerder als hij zo flink groeit, zeiden ze daar nog iets over? Papa wat fijn dat je paard een goed huis heeft gevonden! Heb je daarnaast nog een paard? Parel, wel slim dat plan met zon schoonmoeder haha! Ik weet niet of ik zon plan doe. Ik denk dat ik mensen pas laat inlichten als ik bevallen ben, voor die tijd komen mijn vriend en ik er wel samen door. Ook geen ouders aub Ik wil toch wel graag een zwangerschapsfotoshoot.. Ben een beetje aan het zoeken waar, het aanbod is groot en de kosten variƫren nogal. Ook het resultaat wat er geleverd wordt . Iemand nog tips voor iets in zuid Holland?
Pip, ik wil eigenlijk alleen mijn ouders meteen inlichten, mijn schoonouders hoeft van mij niet meteen, maar ja dat wil mijn man dan dus wel. Prima maar ze komt er alleen echt niet in hoor. Wil rust aan mijn hoofd en van ons gezinnetje genieten
@ pip nee daar hebben ze niets over gezegd maar als hij zo door blijft groeien hoop ik het wel anders wordt het een hele zware bevalling.
Mooi woelmuisje! Parel dat zijn allemaal wel goede punten.Ik vind idd een stagiaire niet erg, maar 14 mensen is toch wel erg veel. Fiona wat leuk dat je een muziekdoosje hebt gekregen. Papa fijn dat je paard verkocht is en dat de kijkers zo positief waren. Wat leuk dat jullie allemaal al zo druk zijn met de kamertjes. Hier nog helemaal niets.... Wel jammer opzich, maar het is niet anders. Onze slaapkamer moet eerst klaar en dan moet ons kindje eerst maar lekker bij ons op de kamer want de andere kant van het huis waar de toekomstige babykamer komt moet dan helemaal gestript worden, geisoleerd en weer opnieuw opgebouwd worden... Dat duurt dus nog wel een tijdje. Vanochtend ook de intake gehad van de kraamzorg, nou dat was wel een leuk gesprek. Ook nog naar de dokter geweest omdat ik een blaasontsteking vermoedde en dat is dus idd zo, dus nu aan een kuur.
Hoi dames, wij zijn weer terug uit London, was geweldig maar toch wat teveel ben ik bang, beetje grieperig geworden maar het was het waard... Wat een mooie 3d echo's heb ik voorbij zien komen.. @papa fijn dat het paardje is verkocht aan leuke mensen, grappig dat er best veel meiden met paarden zijn hier, Ik heb wel paardgereden maar kan dat helaas al een tijdje niet meer doen @1612 wat leuk, hier komt woensdag de kraamzorg. Ik ben heel benieuwd Vandaag bij de vlos geweest, alles was prima in orde bloeddruk, suiker, ukkie, hartje alles prima, dus moest lekker zo door gaan
Leuk pip een fotoshoot! Ik heb de 30ste bellypaint en shoot met en zonder de paint. Ik ga in het Westland weet niet waar in Uzis holland je zoekt? En besjes wat hebben jullie allemaal gedaan in London?
Wat leuk abi bellypaint! Ben benieuwd hoe je dat vindt. Ik wil ook een fotoshoot maar heb nog niet iets gevonden waar ik heel erg enthousiast over was.
@abi Nou we hebben de london eye, big ben, tower bridge en sint pauls cathedral, langs die kathedraal liepen we perongeluk haha, gezien en zijn naar sea life geweest (super mooi helemaal vergeleken met sealife in scheveningen) en de m&m world. Owhja en vuurwerk boven de thames was ook erg mooi
Vandaag lekker weer geld uit gegeven... Hahahah Nu bijna alles wel binnen behalve de tripptrapp. we hebben een doomoo en een new born set voor de tripptrapp gekocht. Gezien onze hond lijkt het me fijn om het kindje gewoon bij ons aan tafel te hebben. Ooooh jaaaa ook nog een box! Bopita brent.
Zo besjes jullie hebben inderdaad een hoop gedaan zeg in 1 dag! Maar wel leuke dingen Leuk anique! Indd fijn als je een hond hebt dat ze van baby af aan in de kinderstoel kunnen. Wij hebben geen wipstoeltje ook omdat wij de bloom stoel hebben waar ze van baby af aan in kunnen.