pip gefeliciteerd met je mooi echo mooi hoor @ willen weten wat het wordt, ik denk stiekem een meid en hoop ook stiekem op een meid, maar als het een jongen is ben ik net zo blij heb alleen zelf vroeger altijd graag een zusje willen hebben. Hier zit ik er ook over na te denken om een geslachtsecho te laten doen, ze hebben hier namelijk pakketten want wil ook nog een pretecho laten doen met 28 weken.
Klopt zo kwam het op mij ook over. Alleen die vrouw van de echo praktijk deed het overkomen alsof er iets niet in de haak was. Dit is niet dezelfde (lieve) mevrouw als die ik 3 keer eerder heb gehad ik kwam bij iemand anders terecht omdat ik de afspraak had verzet omdat manlief mee ging. het enige wat er gebeurt kan zijn is dat de meting van vorige week te groot was gemeten... Ik heb aanstaande dinsdag mijn laatste echo voor voorlopig bij dezelfde lieve vrouw als normaal en dan laten we het daar even bij. Ik merk dat dit mij nog meer onzeker maakt... we zien het dinsdag wel weer... ben overigens steeds misselijker aan het worden en heb emesafene bij de huisarts gevraagd want goed eten is belangrijk voor de dames die vandaag mogen veel succes!
Hallo ik waai ook weer eens langs! Sorry dat ik niet eens wat vaker langs kom. Dat zal ik proberen. Pindaatje heel erg veel sterkte de komende tijd. Hoe was je echo? Gogogo prachtige echo! I wish wat een apart verhaal. Maar nu loop je dus weer hetzelfde. Annet wat leuk dat je je kleintje hebt gehoord via de angelsound. Papa hopelijk blijven de glazen lauw warm water helpen. Pip mooi een goede echo! Wat heb je al een lang kindje dan! Ik heb vanochtend ook de termijnecho gehad. Ik ben 1 dag terug gezet. Maar het was iig helemaal goed. Hartje klopte mooi. Het was wel heel rustig, maar toen ik dat had gezegd begon het al te bewegen. Heel leuk om te zien. Het was nu 4,9 cm.
Hey meiden, echo zag er goed uit! Ben nu officieel 2 dagen vooruit gezet en uitgerekend op 23 januari. Nekplooi was 1mm, helemaal keurig dus! Nub is volgens mij net als bij Gogogo heel plat en zou dus op een meisje wijzen, maar zoals ik al tegen Annet zei ben ik nog net geen 12 weken dus nog niet echt zeker.
Pinda gefeliciteerd! Is de nekplooi meting dan samen met de combinatie test, of kun je dat zo ook vragen? Mooie echo foto!
Mooie echo. Fijn dat de nekplooimeting goed is. Pip, de nekplooimeting is de combinatie test in combinatie met bloedafname
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje 17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 25 januari - xxLieNn - ?? jaar - 1e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 26 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 31 januari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje Afspraken, controle's en echo's 11 juli - Jozefien - Combinatietest 11 juli - Joes1 - nekplooimeting 12 juli - Joes1 - uitslag bij gyn 12 juli - 1612 - termijnecho 12 juli - Mtr1982 - termijnecho 12 juli - Abi - echo 12 juli - Annet - termijnecho 15 juli - Pindaatje - Vk en termijnecho 15 juli - Parelbloesem - termijnecho 16 juli - I wish - vk 17 juli - Papa270113 - 1e echo 17 juli - Lotte30 - extra echo 18 juli - Mamenzo - 4de echo + combinatietest 20 juli - Mtr1982 - combinatietest 23 juli - Anique - nekplooimeting en uitslag combinatietest 23 juli - Fiona1983 - vk 30 juli - Hyacintje - 2e echo 31 juli - Parelbloesem - vk 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 12 aug - Anique - geslachtsbepaling 20 aug - Pip84 - geslachtsecho 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 10 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Mooie echo! En ik heb de data aangepast en aangevuld. Maareh.... al 7 cm!! Mijn beeb was vandaag 5 cm en ben 23 januari uitgerekend. Jouw beeb is maar liefst 2 cm langer maar je bent later uitgerekend dan ik, hoe kan dat?!
Haha ik las dit net ook en dacht precies hetzelfde gezien mijn ervaring van gisteren raakte ik hier nog meer van in de war hihi
Wat fijn papa dat mn tip zo goed werkt! Ik kreeg die tip van mijn fysio, en het is de beste tip ooit. Mooie echo's komen er weer voorbij! Hier nog steeds licht bloedverlies, eerst roze, nu wordt het bruin. Het is echt minimaal, maar toch.
Haha ik heb geen flauw idee! Ik weet nog dat nadat die man dat zei en ik op mijn "groei app" keek, ik zag dat een normale lengte inderdaad 5 cm was. Misschien heeft hij de beentjes mee gemeten en was dit niet de bedoeling of zat ik niet op te letten? Nou ja goed, we zien het over 4 weken wel, dan zal ik nog eens met nadruk vragen om de juiste lengte . Ik was helemaal in de wolken, dus het kan goed dat ik het verkeerd heb opgevangen. Pinda wat fijn dat je combinatietest goed is gegaan. Bedankt voor het aanpassen van de data. Ik vroeg het omdat de echoscopist vroeg of ik nog een nekplooi meting wilde, terwijl we dat niet wilden. Het was een beetje warrig allemaal
Ik heb het filmpje even afgeluisterd, en hij zegt 4,6 cm komt uit op 11w 2 dagen. Hoe ik erbij kom, geen idee! Excuus voor de verwarring..