16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Grappig dat je dat je noemt papa, ik ben gisteren voor kinderwagen en babykamer gaan kijken. Met de babykamer wachten we nog even. Kinderwagen gaan we wel vast bestellen en dan in september laten leveren.

2. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Wij willen vrijdag gaan kijken maar eerst de eerste echo van donderdag afwachten dan weten we in ieder geval dat het goed zit en of het er geen 2 zijn.

3. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    @pindaatje je schreef dat bij onze echo de nub goed zichtbaar zou zijn. Wat zie je dan? Weet zelf niet goed waar ik op moet letten namelijk.

4. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Daar heb je haar weer :$

Moet weer even van me afschrijven hoor
    Ben zooo bang en onzeker jeetje ik wil me niet zo voelen maar ik kan er echt niks aan doen
    Dinsdag heb ik de echo en dan ben ik twaalf weken.
    Dat betekent ook dat dat de echo is waar het de vorige keer mis was.
    En na de echo van de laatste keer over de lengte van ons beebje wordt het nu een beetje te veel.
    Daarbij komt ook dan ik deze week nergens last van heb
    Ben wel misselijk en moe
    Maar voel me anders....waarschijnlijk omdat ik me te druk maak
    Zo het is er uit...sorry voor mijn geklaag...

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Logisch dat je onzeker bent, na je nare ervaring, maar zit vast en zeker goed meid! En ik heb ook nergens last van behalve erg moe

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Zo vanmiddag ff tukje gedaan...heerlijk!
    Heb vandaag echt felle steken gehad tijdens bepaalde bewegingen..denk al bandenpijn!!

Iwish...moeilijk hè! Ik heb datzelfde meegemaakt...
    Ook de twaalf weken...maar blijf vertrouwen houden..!!

7. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    I wish, het is logisch dat je je zo voelt.
    Onzekerheid is zo rot!! En gevoelsmatig duurt dinsdag ook heel lang..
    Geduld is moeilijk. Ik zal in ieder geval gaan duimen voor je op een prachtige echo!

8. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Logisch wish dat je je zo voelt, maar het zit vast wel goed!
    Ik heb ook nergens last van hoor alleen moe, heb zoiezo niet echt noemenswaardige kwaaltjes gehad dus dat zegt echt niks. Je lichaam begint zoiezo aan de hormonen te wennen dus de kwaaltjes zullen ook een x minder worden.

9. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Och lieverd! Ik ben vaak al onzeker, en dan heb ik nog niet eens meegemaakt wat jij meegemaakt hebt! Je gevoelens zijn zo begrijpelijk!

Mijn kwaaltjes zijn op dit moment ook eigenlijk 'alleen' misselijk en moe. Maar weet je, áls het nu mis zou zijn bij je, zijn de hormonen nog steeds volop bezig en zou je aan je kwaaltjes geen verschil merken. Dus echt, het zit hartstikke goed! De kans dat het misgaat na een goeie echo is al enorm klein, en de kans dat het bij jou 2x gebeurt met deze termijn is al helemaal nihil!

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen :)

10. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    I wish, hopelijk kun je straks lekker gaan genieten van je echo! Je kindje zijn hart klopte goed en hij bewoog, je zal straks met de echo echt opgelucht zijn en kunnen genieten!

Pinda en Parelbloesem veel plezier met de echo morgen.

Wij gaan zaterdag naar de babydump kijken voor kinderwagen en de babykamer. Hebben we dat alvast besteld. Mijn schoonzus zei dat je na 20 weken erg moe gaat worden, dus wil het zwaarste werk voor de babykamer dan al gedaan hebben :) .

11. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iwish, dat kan ik me heel goed voorstellen! Probeer vertrouwen te hebben en ontspannen te blijven (makkelijker gezegd dan gedaan)
    Ik had dat met m'n bloedverlies vorige week, was zo bang dat t mis was.

Ik vind het eerlijk gezegd best jammer dat daar zo weinig op gereageerd werd, je probeert hier toch echt steun te zoeken dan. Had ik ook met m'n echo verhaaltjes. Maar goed, mischien verwacht ik er teveel van. Ben zo blij dat het ons na 7 jaar gelukt is, maar ben zo onzeker momenteel.

De verloskundige vertelde dat behalve de onrust die het kan geven, ook de straling niet goed is, zeker niet dagelijks. Toen ik dat hoorde was ik overtuigd.

Maar goed, kan me ook weer goed voorstellen dat iemand het heel fijn vind!

12. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor jullie lieve reacties!!! :):):)
    Daar voelt een mens zich toch direct beter van....:D
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanaf t moment dat ik maandag bij de echo weg liep al aan t afwachten ben tot het dan eindelijkkkk 16 juli is.

Als alles dinsdag goed is....gaan wij de angelsound bestellen want dat lijkt ons in deze "periode" toch wel heeeel prettig.

Morgen werken...en dan lekker vroeg naar bed zodat het maar snel dinsdag mag zijn :D

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Sorry meid, maar in mijn ogen hebben we daar allemaal op geregeerd hebben zelfs nog gevraagd om het even te laten weten hoe het gegaan is? We reageren met zijn allen zo goed mogelijk op iedereen, maar nee we blijven er niet heel lang mee bezig, omdat er nog meer meiden zijn die hun ei kwijt willen, het is niet de bedoeling om hard over te komen, maar dit is al de 2e keer dat je dit aanhaalt, en voel me eerlijk gezegd dan wat aangevallen!

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zeker doen meid geeft je vast veel steun dat je dan lekker hartje kunt luisteren! En het komt echt vast goed dinsdag :)

15. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Jammer dat je dat zo ervaren hebt...
    Ik merk dat het hier soms de ene dag drukker is dan de andere en dat op de drukkere dagen soms berichtjes over het hoofd worden gezien.
    ik heb niet zo veel verstand van bloedverlies dus dat was voor mij de reden dat ik daar niet op gereageerd heb.
    Maar dat had ik ook even kunnen melden sorry...
    Die onzekerheid is echt een vermoeiende emotie.
    Ik hoop ook voor jou dat die onzekerheid snel over is ;)

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik merk ook dat er wel eens berichtjes over het hoofd worden gezien maar is ook logisch.

1. we zijn alle zwanger, dan vergeet je wel eens wat.
    2. er word zoveel gepraat dat je (voor mij geld dit zeker) het soms gewoon niet meer volgt.

Denk niet dat iemand expres niet reageert op een ander, van de week heb ik ook iets getypt en geen reactie op gekregen. Maar dat kan toch?

Maar hoe gaat het nu met je?

17. Pindaatje

Idd jammer dat je het zo ervaart... Heb het even teruggelezen en je hebt er toch heel veel reacties op gehad?

Ik probeer echt zoveel mogelijk op iedereen te reageren maar snap best dat het niet altijd lukt...

En nogmaals over de Angelsound, dat is slechts een microfoon, zonder straling, en is volkomen veilig :)

Maargoed, onzeker zijn ze we uiteindelijk allemaal als zwangere vrouwen en het is fijn als we elkaar hier gerust kunnen stellen!

18. Pindaatje

Ja ging die tijd maar wat sneller he!! Als je eenmaal leven voelt neemt dat een hoop stress weg dus hopelijk gaan we snel wat voelen!

19. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Het is ook allemaal zo spannend :( Gelukkig dinsdag echo

20. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Ik voelde van de week heel licht een soort gekietel onderin mijn buik en dacht nee joh! Dat zit echt tussen mijn oren! Dat kan niet nu al!
    Maar vanmorgen lag ik te huilen in bed omdat ik het gewoon even niet meer zag zitten en voelde ik het weer.
    Ik ben echt niet van de aandacht en dat ik wil overkomen alsof ik de kleine nu al gevoeld zou hebben.
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat het me wel een fijn gevoel gaf
    Of het de kleine was zullen we nooit weten maar ik kan inderdaad niet wachten tot we iets gaan voelen.
    Bij mijn dochter was dat al bij 15 weken!
    Dat is een nieuwe aftel periode hihi

Deel Deze Pagina