Hatsie spannend zeg... Yeah mijn echo was helemaal goed. De officiƫle UD blijft op 26 januari En er zit een echte deugniet in mijn buik Maar hij/zij doet het goed. Zet zo echo in mijn album...
Ja klopt voor maar wel vrij hoog, dus ze denkt dat niet langer duurt dan ongeveer normaal voor ik kleintje voel... Ik weet wel dat het gebruik van mijn blaas als trampoline veroorzaakt dat ik zo moet plassen
Mijn placenta lag met mijn dochter ook voor, maar voelde haar toch echt met 13 weken en volop met 16, dus dat zegt ook niet zoveel hoor
@Hatsie; hoe kan het dat je zoveel bloed hebt in je baarmoeder? Is dan van n ander vruchtje geweest? En kan het geen kwaad voor je kleintje als je baarmoeder zich gaat legen? Mischien stomme vragen, sorry. Heel veel sterkte, hoop echt voor je dat het gewoon goedkomt meis *knuffel!* Nu ik de verhalen vd angelsound hoor ben ik best een beetje jaloers Hihi! Ik mag volgende week weer hartje luisteren @Annet wbt overgewicht; op jouw foto's kan ik dat idd ook niet ontdekken? Wat gek dat je BMI dan hoog is. Ik ben ook gewogen en vond mezelf al best zwaar geworden maar het hoorde bij m'n termijn.
Ja ik vind op haar foto's ook echt niet te zien dat ze zo'n hoog BMI heeft. Nou wil ze sowieso in het ziekenhuis bevallen. Annet, word je bevalling vergoed? Want kan zijn dat ze hem expres medisch maken
Haha leuk om te horen dames maar ben toch echt wel 30 kilo te zwaar het zit gelukkig allemaal om me heen inplaats van op een plek, misschien dat het daarom zo lijkt? Ja mijn bevalling wordt gewoon vergoed is inderdaad medisch! Maar op deze foto zie je het denk ik wel hoor dames
Ja oke, je bent wat zwaarder ik ook, ben wel meer dan 30 kilo te zwaar (door prednison in het verleden), maar geen medische verplichting in het zkh te bevallen. Maar denk dat ze hem medisch hebben gemaakt voor vergoeding en dat is heel coulant Maar ik vind je gewoon en mooie zwangere mama hoor
Dat is lief dank je wel misschien dat het per vk verschillend is? Want als ik zou willen had ik zelfs recht op een speciale 20 weken echo heel medisch zeg maar, dat wil ik niet laat gewoon bij een pretecho buro de 20 weken doen die is namelijk super goed, ik wordt extra geprikt enz, en hij was degene die gelijk al zei dat ik in het ziekenhuis moest bevallen om mijn BMI, voordat ik gezegd had daar te willen bevallen!
Maar ben bij de zwangerschap van mijn dochter 8 kilo aangekomen dus dat was goed te doen, hoop nu ook niet teveel te groeien hi hi
Nou ja sowieso goed dat ze je in de gaten houden toch. Ja overal is het anders dat merkte ik al. Nou zei mijn VK we tellen er minimaal 15 kilo af bij jou, want heb een cupmaat H en nu met ZW dus ondertussen al J
Haha ik zei nou ik weeg idd veel te veel enne mijn CUP maat werkt ook niet mee. Mijn huisarts had al eens gekeken, want met verkleining kunnen ze er bij mij 5 kilo afhalen heb ik nog een D over Dus zij zei idd dat ze op zich bestel wel kan zeggen dat als je 15 kilo er af telt mijn gewicht is zoals die moet zijn En dan scheelt best veel Vond het niet zo'n vervelende opmerking hoor.
Nee zoals je het nu schetst inderdaad niet stomme opmerking, maar dacht je kwam binnen en gelijk zei hij/zij dat haha