dankjewel Ja ik ook, begin nu echt te genieten, durf nu in mijn 9 maanden boek te gaan schrijven... Dat durfde ik tot gisteren niet.
Zit nu in de wachtkamer bij de vk Ik ben eerlijk waar nog nooit zo bang geweest. En dan loopt ze ook nog uit. Vanmiddag om 12 uur de echo Xx
Yes!! Fijn Iwish!! Annet ik vind het ook meevallen idd, je ziet er zeker heel stralend uit! Ja leuk he zo'n 9 maanden boek, ik schrijf en plak er ook in
Ja dat is zeker leuk. Schreef tot nu alle vragen over en de antwoorden erbij. Omdat mijn eerste MK bij 14w5d was, durfde ik het nog niet. Maar het hartje van deze beeb doet het nu al beter en mijn gevoel zegt dat goed gaat, dus nu ga ik er toch in schrijven
Super I wish!! Ben ook erg benieuwd naar je echo vanmiddag. Succes en Parelbloesem, super gevoel is het om er vertrouwen in te hebben, voelt ineens een stuk echter!
misschien gekke/rare/domme vraag, maar bij mij hebben ze gezegd dat de placenta aan de achterkant ligt, blijft die daar dan ook vast liggen of zwemt de placenta net als de beeb ook rond?
Nee die blijft aan de achterkant zitten. En als ie aan de achterkant zit, voel je je kindje eerder dus das mooi meegenomen! Bij mij ligt ie ook aan de achterkant, net als bij m'n 1e zwangerschap (toen voelde ik het rond 13 weken). Bij de 2e lag ie aan de voorkant en voelde m'n zoontje idd pas super laat (rond 17/18 weken).
Ligt er blijkbaar aan waar aan de voorkant, vriendin had hem hoog aan de voorkant en voelde met 15 weken al het kindje. Mijne ligt ook hoog voor en echoscopist zei kan goed zijn dat je het al vroeg voelt
Ja bij mij lag ie toen laag voor idd. Heb zelfs nog een extra echo gehad om te kijken of hij wel weg was bij de baarmoedermond, zo niet dan was het een keizersnee geworden. Maar hij was gelukkig omhoog geschoven!
Heb eigenlijk geen idee waar mijn placenta ligt, heb de gyn er niet over gehoord... Wellicht vlg x eens vragen! Hoop wel dat ik snel wat ga voelen... Maar ja, das voor iedereen verschillend natuurlijk... Lief vroeg van de week nog: wanneer kan ik t gaan voelen dan?! Waarbij voelde jullie je beeb voor t eerst dames?! Wat was dat voor gevoel zeg maar??
Ladiesssss alles was goed kan niet stoppen met lachen haha Kom vandaag precies op de twaalf weken met de meting Ik ben zooo blij Ze kon ook de nub goed zien Jullie ook? Ik heb er geen verstand van Ik heb nog een echo als het op deze niet goed zichtbaar is
Wat een mooie echo! Ik had bij de vorige twee zwangerschappen de placenta aan de voorkant (bij deze weet ik het niet..), en ik voelde de tweede heel erg snel al schoppen (13/14 weken). Ik heb nu bij deze het idee dat ik het af en toe ook wel voel, maar dat kunnen ook darmen zijn , lol.