Nou vandaag was het dan zo ver.... Was de afgelopen drie dagen al echt goed misselijk Het voelde hetzelfde als bij de zwangerschap van mijn eerste Vandaag kon ik het niet meer binnenhouden Heb net weer wat gegeten nu maar hopen dat het binnen blijft Niet echt de beste dag voor 14 weken
Mijn vriend gaat ook telkens mee naar alles, die ging altijd al mee naar de IUI behandelingen etc. Hij wilt niets missen. Maar hij is eigen baas, dus kan zijn eigen planning maken. 13 augustus hebben wij een geslachtsbepalende echo!
oh hiacintje, ook ik moet nog ff geduld hebben... de gyn wilde met dit termijn nog geen conclussie trekken voor het geval dat ik me al rot ging shoppen! hahahaha... dus maar zorgen dat ik nog wat over heb van mn loon aan het einde van de maand! hier gaat vriendlief altijd mee... ben in mn zwangerschappen twee keer alleen gegeaan en net die twee keren kreeg ik slecht nieuws... dus dat risico nemen we niet meer! maar vind het ook fijn dat hij dr bij is...en gelukkig lukt het met mn vele echos altijd! ik mag over drie weekjes weer... mn bloeddruk was op de grens en moet deze zelf bij houden.. hij was 130/90 ik vond hem prima eigenlijk...
Nou mamenzo heel herkenbaar met bloeddruk. Ik ben nu thuis aan het meten en hij is een stuk minder hoog als bij de vk. Misschien komt het door de spanning? Ik denk dat hij bij mij ook geen conclusies wilde trekken. Nou beter zo dan dat het op de gok gaat! Nog even geduld dus....
Mijn partner gaat ook altijd mee. Op zijn werk vinden ze het helemaal niet erg als hij tussendoor even tijd neemt voor zo'n afspraak. Erg fijn.
Hyacintje wat een leuke echo! Wat zie je alles al goed, echt schattig dat je je kindje zag duimen. Jammer dat hij het geslacht nog niet kon zien, nog even in spanning afwachten. Mijn 20 weken echo is verplaatst naar 12 september. Best laat als ik kijk bij de anderen. Maar misschien is dat omdat wij tussendoor de geslachtsbepaling hebben.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 17 januari - Annanasje25 - ?? jaar - 1e kindje 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 26 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 26 januari - Nienke1979 - ?? jaar - ?? kindje 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 2x ♥ Meisje 0x ♥ Jongen 2x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 31 juli - Parelbloesem - vk 1 aug - Fiona - geslachtsecho 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 6 aug - Kaatje - vervolgonderzoek cyste 8 aug - Annet - vk 9 aug - Abi - vk 12 aug - Anique - geslachtsecho 12 aug - Pindaatje - vk 13 aug - Nienke - geslachtsecho 13 aug - Woelmuisje - geslachtsecho 14 aug - I wish - geslachtsecho 14 aug - Lotte - geslachtsecho 14 aug - Jozefien - geslachtsecho 14 aug - Abi - geslachtsecho 15 aug - Papa - vk 16 aug - Jozefien - vk 20 aug - Pip84 - geslachtsecho 20 aug - Alethe - vk 20 aug - Fiona - vk 21 aug - Reb - geslachtsecho 22 aug - Annet - geslachtsecho 27 aug - Bellaluna - 20 weken echo 27 aug - Fiona - GUO 27 aug - Hyacintje - geslachtsecho 28 aug - Papa - geslachtsecho 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Hyacintje - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 7 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 21 sept - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Mijn vriend gaat ook tot nu toe bij alle afspraken mee... Vind ik wel fijn gevoel!! Verder gaat het hier redelijk, met vlagen vliegt het onzekere gevoel me opeens aan en denk ik: ow nee, ow nee! Maar ik blijf wel hoop houden dat het idd goed komt hoor... Soms is het alleen een btje lastig
Goedemorgen! Hyacintje, de afspraak is verzet omdat de echoscopist een dagje vrij was. Ik kan nu in de avond, komt mij wel beter uit eigenlijk .
Tot nu toe is me kerel ook overal mee naar toe geweest maar denk straks bij de vk standaard controles dat hij niet mee gaat. @ pindaatje, heb een tijd de laxtose gebruikt maar zit nu met het tegenovergestelde probleem veel krampen en diarree. Wordt er een beetje moe van op de domste plekken waar ik ben MOET ik naar de wc. Ook veel last van opgeblazen gevoel was altijd een boerin zoals me vrienden zeggen die altijd wel een flinke boer kon laten maar nu heb ik er echt last van vooral als ik savonds in bed lig. Iemand nog tips hier voor.
Oh sorry ik moet ook niet op mijn werk 2 dingen tegelijk doen . Voor jullie het geslacht als een verrassing houden? Knap hoor! Ik kan mijn nieuwschierigheid weer niet bedwingen haha!
Haha ja wij willen het geslacht als verrassing houden. Ik weet namelijk zelfs op welk uur ik mijn eisprong had. Van 4 op 5 mei tussen 1 en 3 snachts Dus tja, dat is dan wel leuk om het geslacht dan niet te weten. Mijn schoonzus wist het toen ook niet en dat vonden we ook best wel magisch, zij dacht voor der eigen gevoel van het andere geslacht te bevallen Ik ben vandaag naar de VK geweest en mijn bevallingsdatum is toch 2 dagen vervroegt naar 24 januari Alles is goed alleen 1 ding moet rekening mee gehouden worden en andere ding schrok ik even. Ze ging het hartje zoeken en hoorde niks. Volgens hun berekening ben ik nu dus 14w5d zelfde als toen mijn vorige ukje overleed in de buik, dus ik had het niet meer. Blijkt ons kleine ukje al veel verder naar boven te zitten dan normaal, daarom voel ik het waarschijnlijk nu ook al al dat gebubbel in mijn buik. Zit maar een 5 a 7cm van mijn navel af. Maar de rikketik deed het prima!! Alleen heb ik B negatief (bloedgroep), dus moet met 27 weken wederom laten prikken op antistoffen, heb ik die krijg ik 2 spuiten een met 30 weken en de ander na de bevalling.
Oei meid dat was wel even spannend zeg, gelukkig was de kleine er gewoon nog. Ben je 1 dag eerder als mij uitgerekend
Ja ze hoorde mijn hart wel en die sloeg meteen over, ze zegt niet schrikken ik vind hem wel Haha ja idd, was zo gewend aan hele weken op zondag maar nu op vrijdag en dat is nu de definitieve datum zei ze. Hoef ook nog maar tot volgende week vrijdag voor MvM, dus dat ziet er ook bijna op
Parelbloesem: fijn dat alles goed is! Mijn man gaat ook elke keer mee naar de controles tot nu toe. Ik denk als ik straks alleen de korte controles heb, hij niet meer elke keer meegaat.
Mijn man wil graag mee en eigen baas straks dus kan het in plannen en nu zit hij nog even deels in de WW dus kan ik het sowieso plannen. Van mij hoeft hij het niet, maar hij wil het zelf (vandaag was ik daar stiekem wel blij mee)