Mijn man gaat mee als het hem lukt op zijn werk en bij de grote onderzoeken.. Bij mijn dochter ging hij op een gegeven moment ook niet meer mee naar de controles.. Vindt het niet zo heel erg.. Als hij vanaf de 36 weken maar mee gaat naar de controles in het ziekenhuis.
Parelbloesem, dat is inderdaad schrikken, gelukkig kon je het hartje vinden. Wel heel mooi moment inderdaad dat je bij de geboorte die grote verrassing hebt. Vind het knap dat je zolang kunt wachten Pinda bedankt voor het bijwerken van de lijst. Ik heb het idee dat ik af en toe ook wat geborrel voel. Het zijn iig niet mijn darmen. Mijn schoonmoeder zei dat dat nog helemaal niet kon zo vroeg..
Voor de meiden die al vaker zwanger zijn geweest of al verder zijn. Hoe voelt bij jullie een schopje? Ik lag gisteren op mijn rug in bed en op eens leek het net alsof er in mijn buik een spring veer tegen de binnenkant van mijn buik werd geschoten, heel snel eenmalig.
Lastig beschrijven, maar lijkt wel een beetje op wat je zegt, als je het straks krachtiger voelt dan weet je het zeker
@parel, gelukkig toch het hartje gehoord! Ff schrikken, dat snap ik! @dingen voelen, ik voel hier nog helemaal niks... maar moet ook wel zeggen dat ik erg vaak vanalles voel in mijn buik, ook als ik niet zwanger ben aan gezien ik een spastische darm heb... dus dat rommelt nog al eens... het is tot nu toe niet anders dan dat... komt vanzelf nog wel @hier vandaag pretecho geslachtsbepaling!! Helemaal zin in! Wel pas vanmiddag om half 5 maar goed... ben super benieuwd! Hoop dat ze het kunnen zien...
@ Fiona, heel veel plezier! Spannend hoor! Ik mag dinsdag, kan niet wachten! @ Parelbloesem, ja dat zou best eens de baby kunnen zijn die je gevoeld hebt! Idd, straks als het krachtiger wordt, weet je het zeker. En wat een spanning gister voor je! Gelukkig kon ze toch het hartje vinden. Ook die onzekerheid wordt straks steeds kleiner als je de beeb dagelijks voelt. @ Pip, ja kan nu echt wel hoor, dat je het al voelt! @ Hier, ik heb het gister ook voor het eerst gevoeld! Ik wist nu echt zeker dat het de beeb was, geweldig om weer te voelen!
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 17 januari - Annanasje25 - ?? jaar - 1e kindje 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 26 januari - Nienke1979 - ?? jaar - ?? kindje 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 2x ♥ Meisje 0x ♥ Jongen 2x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 1 aug - Fiona - geslachtsecho 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 6 aug - Kaatje - vervolgonderzoek cyste 8 aug - Annet - vk 9 aug - Abi - vk 12 aug - Anique - geslachtsecho 12 aug - Pindaatje - vk 13 aug - Nienke - geslachtsecho 13 aug - Woelmuisje - geslachtsecho 14 aug - I wish - geslachtsecho 14 aug - Lotte - geslachtsecho 14 aug - Jozefien - geslachtsecho 14 aug - Abi - geslachtsecho 15 aug - Papa - vk 16 aug - Jozefien - vk 20 aug - Pip84 - geslachtsecho 20 aug - Alethe - vk 20 aug - Fiona - vk 21 aug - Reb - geslachtsecho 22 aug - Annet - geslachtsecho 27 aug - Bellaluna - 20 weken echo 27 aug - Fiona - GUO 27 aug - Hyacintje - geslachtsecho 28 aug - Papa - geslachtsecho 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Hyacintje - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 7 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 21 sept - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
@abi, ja ben ook super benieuwd! Ik heb het gevoel dat het een jongetje is, mijn man denkt een meisje... (en is daar écht stellig van overtuigd, dus we zullen zien straks...)
fiona1983: geniet er straks van.. @voelen: Ik denk af en toe dat ik het kleintje voel maar weet het niet zeker.. Op de geslachtsecho moet ik nog tot 14 aug wachten.. Bij ons doen ze pas een geslachtsecho vanaf 17 weken, ach we wachten gewoon even. Moet maandag naar de vk voor controle dus kan ik het hartje horen. Vindt ik ook al fijn.
Nou Fiona, hier precies hetzelfde. Ik denk echt een jongen maar mijn vriend denkt een meisje. Hij heeft over een meisje gedroomd! Veel plezier bij de echo!!! Ik voel ook nog niks... niks wat ik zou kunnen linken aan de baby zeg maar! ik wacht rustig af!
nou... het was leuk!! alles zag er goed uit alle onderdeeltjes van het kindje heel goed bekeken, van binnen en van buiten en het is een................ JONGEN! haha dus ik had gelijk
Wat leuk Fiona een jongen! Gefeliciteerd! Vandaag sprak ik met een zwangere collega (11 weken). Ze is vrij tenger en heeft nog geen buikje. Bij mij wel een klein buikje te zien. Ze wilde ook graag een buikje en had het aan de vk gevraagd. Die zei dat vrouwen die al een buik hebben je het sneller ziet! En bedankt dacht ik toen, toen liep ze snel weg voor ik kon antwoorden hahaha! Wat een gekke mensen heb je soms toch