Leuk Fiona! Een knul! Mijn man en ik zijn qua geslachtsvoorspelling precies zo verdeeld als jullie, dus ben benieuwd of ik ook gelijk krijg.
Haha ja denk t ook wel Pip: gewoon jaloers!!! Ook weer zo'n "last" van de warmte dames?! Ik loop al 1,5 dag met hoofdpijn... Gisteren zelfs overgegeven! Ach we nemen nog een ijsje....
Hier gaan de ijsjes er ook wel doorheen, dat zorgt voor de minsten hoofdpijn, hier ook al 2 dagen last van... En morgen word het nog heter...
@ Fiona leuk een jongen! @ hier de misselijkheid is er nog wel maar gelukkig in iets mindere mate Hang niet meer boven de wc Heb vandaag de bon gehad om de felicitas box op te halen Dat zullen we volgende week even doen Weet iemand wanneer je de blije doos krijgt? Of is dat pas als je bevallen bent?
Sneller zien bij vrouwen die al een buik hebben? Ben hier behoorlijk dik, en bij mij zie je iig nog helemaal niets . Ik denk dat het wel tot maand 6 ofzo op zich zou kunnen laten wachten ^^.
Fiona: Gefeliciteerd wat leuk een jongen, had jou gevoel toch gelijk. Pip: ze zeggen het inderdaad, maar dat zij dat zo tegen jou zegt is niet aardig zeg, waarschijnlijk gewoon jaloers @ hier, pff heb het zo warm, heeft mijn dochter ook nog 40 graden koorts en wil niet veel eten of drinken, gelukkig ligt ze nu lekker te slapen met een zetpil ( ze heeft nu inmiddels over de dag genomen 500 cc gehad denk ik ) hier nu met een ventilator op de bank, vriendlief ligt lekker in de tuin te pitten haha, maar daar is het me nu nog te warm.
Pff Annet sterkte voor je dochter, dat is niet fijn 40 graden koorts met dit warme weer? Misschien in een lauw bad, dan daalt haar temperatuur. Koude handdoeken op haar benen? Haha ja ik weet het niet maar vond het wel raar hoe ze dat zei. Heb nooit echt een dikke buik maar nu knalt m'n buik er ineens uit
Met de zetpil was haar koorts net 38.8, voor de nacht weer eentje gegeven dus ik verwacht dat ze vannacht goed slaapt. Kleintjes hebben zomaar koorts en het is ook altijd zomaar weer weg, enigste nadeel is dat het net nu moet gebeuren als het bloedheet is Meid maak je niet druk om die opmerking van die collega, je bent gewoon mooi zwanger punt
@ Fiona, jaaaa wat leuk, een jongen!! Zal het zo gelijk op de lijst zetten! @ Pip, oh nou wat een aardige opmerking zeg! Met name hoe ze het bracht en daarna snel wegliep pffff. @ Annet, ahh wat sneu voor je meisje, koorts met dit weer lijkt me nog vervelender dan normaal! Mijn zoontje had het laatst ook toen het zo heet was, duurde 1 a 2 dagen en toen weer over.. Beterschap en hopelijk een goeie nacht!
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Annanasje25 - ?? jaar - 1e kindje 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 26 januari - Nienke1979 - ?? jaar - ?? kindje 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 2x ♥ Meisje 1x ♥ Jongen 2x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 6 aug - Kaatje - vervolgonderzoek cyste 8 aug - Annet - vk 9 aug - Abi - vk 12 aug - Anique - geslachtsecho 12 aug - Pindaatje - vk 13 aug - Nienke - geslachtsecho 13 aug - Woelmuisje - geslachtsecho 14 aug - I wish - geslachtsecho 14 aug - Lotte - geslachtsecho 14 aug - Jozefien - geslachtsecho 14 aug - Abi - geslachtsecho 15 aug - Papa - vk 16 aug - Jozefien - vk 20 aug - Pip84 - geslachtsecho 20 aug - Alethe - vk 20 aug - Fiona - vk 21 aug - Reb - geslachtsecho 22 aug - Annet - geslachtsecho 27 aug - Bellaluna - 20 weken echo 27 aug - Fiona - GUO 27 aug - Hyacintje - geslachtsecho 28 aug - Papa - geslachtsecho 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Hyacintje - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 7 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 21 sept - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Fiona....het eerste jochie WOWWW....gefeliciteerd... Baby boys rock!!! Annet beterschap voor de kleine meid,..heeft ze ook dun..? Dat heerst momenteel Vervelend die verhoging..
Vandaag in Schagen wegen shoppen (jou niet gezien Pindaatje ) wist trouwens niet dat er een hele leuke zwangerschaps/baby outlet zat! Ben wel ruimschoots geslaagd daar!
Jaa Zeuvenuursgoed is leuk hè! Ga daar na de geslachtsbepaling helemaal los denk ik haha! Denk dat ik ook blauw mag shoppen, denk echt een jongen!
Ja, ik ga daar (zodra ik zeker weet wat het wordt) hélemaal los. Als het hier ook blauw wordt, niet alles voor m'n neus wegkapen he!
Wat leuk Fiona een jongen! Ik denk dus ook dat het een jongetje wordt vanaf t begin, maar begin de laatste tijd te twijfelen Sterkte voor je dochtertje Annet! Wat een hitte he! Had gistermiddag knallende koppijn vd zon, dus een paracetamol en op bed gaan liggen. Toen ging t wel. Wel heerlijk hoor dat mooie weer.