Normaal gesproken vind ik het heerlijk dat warme weer, maar nu ben ik ergens wel blij dat ik op kantoor zit want hier is het goed uit te houden. Al moet ik zeggen lekker afkoelen in een badje lijkt me ook heerlijk....Doe rustig aan vandaag meiden!
dank jullie wel dames! Vind het ook echt leuk en ben ook al flink aan het kijken naar kleertjes, ideeën voor de babykamer enzovoorts... @pip, stom zeg van die collega... ene oor in... andere oor uit.. @annet, is je dochter weer wat opgeknapt? @warmte, het is me gisteren nog redelijk meegevallen... vandaag zullen we zien, gelukkig nog vakantie en niet heel veel op de planning... alleen boodschappen doen voor de bbq vanavond, maar goed dat is niet zo erg haha...
Dank dames maar helaas is ze nog steeds ziek, wil ook niet eten, en minimaal drinken, koorts 38.9 met PCM ( dus verwacht dat het nog steeds 40 graden is, ze ligt nu weer op bed. Hier een dagje binnen blijven en verpleegstertje spelen haha
Pfff nog steeds geen telefoontje met de uitslag van de vlokkentest. Volgens mij zijn dit de langste uren uit mijn leven tot nu toe. Echt verschrikkelijk nerveus. De warmte is nog wel te doen hier, nog lekker schaduw in de tuin. @Annet, beterschap voor de kleine meid. Ook voor haar waterijsjes misschien een idee?
Kan het me voorstellen Anique, de tijd gaat dan gewoon zooooo ontzettend langzaam!!! Hoop dat ze snel bellen!
Duimen draaien hier anique! Beterschap met je dochter Annet! Hier lekker heel de dag int badje Vandaag zijn de mvm flessen voor het laatst omgeruild nog 1 week te gaan en dan zitten de 10 weken er weer op
Meiden net telefoontje van ziekenhuis gehad. Er zijn geen trisomie afwijkingen bij ons kindje! Zijn zo super blij en opgelucht! Afgelopen week was echt verschrikkelijk. Ook kregen we te horen wat het is, we verwachten een meid! Kan het allemaal nog niet helemaal bevatten. Hihihihi
**breekt in** Wat geweldig!! Dat moet een hele opluchting zijn voor jullie! Super om ook al te weten dat jullie een meisje mogen verwelkomen. Laat dit nieuws maar even rustig landen. **breekt weer uit**
Wat een super nieuws! Ga nu maar lekker extra genieten van je zwangerschap, voor je het weet heb je je kleine meid in handen! X
Leuk zo met die gekleurde hartjes in de lijst! Annet: Hopelijk is de kleine meid opgeknapt. Wat de hitte betreft, ik ben blij dat ik nu niet hoef te bevallen !
Super anique!!! Wat een opluchting zal dat geweest zijn. En super leuk een meisje! Nu alles laten bezinken en lekker gaan genieten