Ik moet naar t ziekenhuis... Om 9.15 uitgebreid echoscopisch onderzoek (GUO) deze schijnt nog uitgebreider te zijn dan de 20 weken echo, waarbij ze dus alle organen gaan bekijken en kijken waar die cyste zit en of t wek een cyste is... Duurt bijna een uur... Gelukkig wel vroeg in de ochtend, maar toch die zenuwen ... Pffff
Ja het is fijn idd als het eenmaal dinsdagochtend is, maar deze dagen gaan natuurlijk super langzaam voorbij... Hou nog even vol meis!
Super leuke namen!!! Wij houden het ook nog geheim tot na de bevalling. Ze mogen alles weten behalve de naam! Ah Kaatje. Wat duurt het wachten lang dan he. Sterkte deze dagen meis!
He meiden, Ff vraagje, hebben jullie tips voor pijnlijke stijve kuiten? Gisteren naar concert van Robbie williams geweest, maar hadden staanplaatsen en kan nu amper meer op m'n benen staan. Alvast bedankt!
Wat bij mij helpt is even laten masseren door manlief en daarna zorgen dat ze warm blijven.. Succes is een rot gevoel.. Het is dat je niet in de buurt woont, heb speciaal spul om te smeren van de hema, is sowieso speciaal voor rusteloze benen tijdens zwangerschap Had je die kunnen halen Ik gebruik het niet zit menthol in kan ik niet tegen
Vriendlief zo maar ff lief aan kijken en iets verzinnen om ze warm te houden. Ik was juist steeds aan het koelen hihih, dus dank voor de tip. En morgen maar even langs de Hema!
Ik heb speciale creme van weleda voor onrustige en vermoeide benen die ik door mijn man laat inmasseren of zelf inmasseer. Erg fijn. Daarna benen omhoog op een voetenbankje.
Hey ladies...wat een leuke namen allemaal. Wij hebben ook al een naam voor een jongen en een meid. @hier de misselijkheid is gelukkig een stuk minder en wat ben ik daar blij om. Moet wel zorgen dat ik niet te lang moet wachten met eten want dan krijg ik er wel sneller last van. Ik moet even iets vragen hoor het is voor mij zo onwaarschijnlijk En als jullie denken ja dag IWish dat kan niet! Dan zeggen jullie dat he? Ik voel de kleine vandaag echt duidelijk aanwezig volgens mij. En dan bedoel ik niet schoppen maar bewegen Ik herken het gevoel dus weet zeker dat het de kleine is maar kan me niet herinneren dat ik het zo vroeg heb kunnen voelen. Dit is mijn vierde zwangerschap dus wellicht kan het. Als ik het hartje luister met de angelsound vindt ik deze altijd links onder mijn navel boven mijn schaambeen zeg maar. Dat voelen bewegen zit de hele dag al rechts van mijn navel. Steeds op exact dezelfde plek. Is toch gek? Of ben ik gek aan het worden
Iwish, ben benieuwd naar de reacties aangezien ik in het zelfde schuitje zit denk ik. Ze hebben het over plopjes wat je zou moeten voelen, maar ik voel dat ik van binnen zo'n 5 cm boven mijn schaambeen geaaid word, aangeraakt word aan de binnenkant. Het voelt echt niet als plopjes maar als zachte aanrakingen van binnenuit en het voelt zo anders dan mijn darmen... Of kan dit ook niet?
Ik voel het ook al hoor... Nog geen plopjes, maar wel "aanwezigheid". Is gewoon de kleine die aan het zwemmen is hoor... Volgende week wordt onze zoon alweer 4 jaar... Nu al bezig met de voorbereidingen. Morgen ga ik de taart bestellen (wordt een taart met zijn favoriete knuffel erop), heb vandaag al wat cadeautjes besteld.. Volgende week zijn laatste dag op het kdv, volgens mij kijkt hij daar écht naar uit... Hij vindt het écht niet leuk op het kdv (en hij gaat maar één keer per week... ). Het zal mij benieuwen hoe hij het vindt om iedere dag naar school te gaan... Spannend...!
Soort gekriebel aan de binnenkant? Ik heb dit al ruim 1,5 week en mijn VK zei dat het van de baby komt (alleen ik heb het hoger, baby zit ook hoog voor dit termijn bij mij) ook voel ik soort springveertje af en toe als ik rustig lig.
Een gekriebel kan ik het niet noemen het voelt eerder als duwen of zoiets haha Maar voel het vandaag echt continue zeker om de 5 of 10 min ofzo Gek he
Sorry wil niemand in de war brengen het begon vanmiddag tot nu vooral als ik bewegingen maak Lekker duidelijk he Wel een heel vertrouwd gevoel
Ik weet eigenlijk nog niet of ik echt wat voel... Mijn darmen borrelen wel maar die zitten al veel hoger, en ik weet precies hoe dat voelt dus weet dat dat het niet is... Af en toe lijkt het alsof ik "iets". Voel maar nog niet echt duidelijk... Vind ik stiekem wel jammer! Hopelijk volgt dat snel! Is bij iedereen anders toch?
Ja hoor Kaatje heel normaal om het nog niet te voelen, ik voel het hier heel af en toe, maar het is mijn 2e! Echt totaal niet druk overmaken