16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annanasje25

17 jul 2013
    49
    0
    0
    Justitieel kader
    Gelderland
    Eindelijk mijn eerdere berichtje teruggevonden!

Hier gaat alles eigenlijk heel goed. nu 16 weken en 2 dagen. ter info, ik ben 25 jaar, 26 als de baby verwacht wordt.

Ik kan sinds het begin van de zwangerschap maar weinig dingen meer eten, ik lust niet zoveel (word erg misselijk van veel dingen) en ik krijg van veel voedsel meteen diarree. Dat is wel erg vervelend. En verder ben ik vermoeid maar komt denk ik vooral door de warmte!

Afgelopen vrijdag voor controle (16 wk) naar de VK, alles was in orde qua groei van de baarmoeder, alleen hartje niet te horen door de vk. ontzettend geschrokken natuurlijk, spannende avond en nacht gehad want de dag erop mochten we terugkomen voor een echo! En gelukkig..... alles helemaal in orde!! Hartje zien en horen kloppen en dus nog een extra echo foto erbij :) Ik denk fotomodel in de dop die van ons ;)
    Baarmoeder ligt naar achter gekanteld, waardoor de vk hartje niet kon horen.

Helaas wilde de VK het geslacht niet zeggen, ze zag wel dat streepje (bot ofzo?!) maar kon of wilde er niets over zeggen door gebrek aan ervaring. En wij zijn juist zo benieuwd! Dus binnekort toch een pretecho denk ik laten maken!!

Ik voel soms plopjes als ik me goed op mijn buik concentreer, denk dat dit de baby is, zou dat zo kunnen zijn? Mijn vriend probeert elke avond ook te luisteren, maar hoort vooral mijn darmen!! ;) Wel leuk dat hij zo meeleeft!

Ik ben nog fulltime aan het werk, dus ik zie maar weinig kans om te reageren, maar dat wil ik vanaf nu wel meer doen!

Succes iedereen!!

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

I Wish, doe je niet hoor verwarring brengen alleen iedereen legt het anders uit, de duwtjes die jij beschrijft beschrijf ik zelf een springveertje in mijn buik :p

Kaatje, dat is inderdaad bij iedereen anders ;)

Annanasje, wanneer word je 26? Ik ben ook 25 en 26 als de baby verwacht word :D
    Dat is wel schrikken als de VK het hartje niet vind. Enne wel eerlijk dat ze zegt dat ze er niet ervaren genoeg in is.

3. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    8 okt hier een extra (gratis) echo. Zodat de studenten in rdam kunnen oefenen en ik lekker mag spieken en een foto mee krijg.

Dat was schrikken ananas gelukkig is alles goed!

Pinda vandaag geslachtsecho toch? Veel plezier vanavond met de taart.

Hier weet ik echt niet of ik de baby al voel of dat het alleen mijn darmen zijn.

4. annanasje25

17 jul 2013
    49
    0
    0
    Justitieel kader
    Gelderland
    @parelbloesem, ik wordt deze maand (27e) 26! Dat is wel toevallig. Voel je je jong of niet als mamma? Om mij heen heb ik vooral vrouwen van rond de 35-40 die voor het eerst mamma worden, dus soms twijfel ik, ben ik nu jong of juist gemiddeld zeg maar :)

5. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hier vanmorgen controle bij de VK. Ook bij mij konden ze het hartje niet vinden. We hoorde alleen gerommel in mijn buik
    Dus maar snel even een echo maken (ze hebben een echo apparaat daar staan) Al snel het kindje gevonden en een kloppend hartje, gelukkig!!! Blijkt dat het kindje vrij hoog in de baarmoeder ligt en mijn placenta ligt aan de buikwand..
    10 sept terug voor controle.

@pinda veel plezier vandaag bij de geslachtsecho.

6. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Hoi ananasje Denk dat dat per persoon verschild of je je jong moeder voelt. Ben 21 en 22 als de kleine komt natuurlijk ben ik wel een jonge moeder maar ben er ook echt klaar voor. Klinkt raar ze zeggen je moet nog zo veel ontdekken. Heb 5 jaar een relatie en woon 3 jaar samen. Heb het gevoel dat het de liefde van me leven is. Wordt nog steeds, steeds verliefder. Wil ooit wel weer een studie doen maar ben al 2.5 jaar aan het bedenken wat. Verder een vaste baan, niet iets waar ik altijd wil blijven maar voor nu wel vast inkomen. Me vriend heeft een vaste baan en is 26.

Denk dat het inderdaad ook per omgeving verschild hoe oud de vrouwen zijn die hun eerste krijgen. Hier is het heel verschillend.

7. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Nee hoor meiden, heb morgen de echo pas en morgenavond onthulling dmv taart!

@ Abi, in Rotterdam zeker? Ik ga ook 8 oktober!! Hoe laat mag jij?

8. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ja idd in Rotterdam pinda! Ik mag om 10.30 komen en jij?

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam

Waaaat... Waar? Waar?
    Dat wil ik ook wel!! Hihi

10. Pindaatje

Ik om 11.20!

11. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wat leuk zeg dat jullie een extra echo krijgen :)

@ Pinda spannend morgen!!! Wanneer mogen wij het weten? :p

12. Pindaatje

Zodra ik het weet ;) En das pas morgenavond! Zal dan een foto maken van de binnenkant van de taart!

13. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Oh dat vind ik leuk! :) delen wij ook een beetje mee in de taart vreugde :D

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
  15. Pindaatje

16. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Thanks! ik heb me ook aangemeld! :D

17. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Wat grappig....komen jullie allemaal uit rotterdam omgeving...? Ikke ook....

18. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik kom uit Schiedam

Leuk he hyacintje gratis echo haha :) ben benieuwd wanneer jij mag

Ga jij je ook aanmelden mamenzo

19. Pindaatje

Nee ik woon er echt een flink stuk vandaan maar lijkt me gewoon leuk zo'n gratis echo van bijna een uur! Kan met de lease bak van m'n man dus brandstof is ook gratis ;)

20. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Haha ik laat me zelfs inplannen voor nog een x is toch lekker dichtbij voor mij

Deel Deze Pagina