Ik woon in Zoetermeer dus dat is goed te doen. Ik ga 15 oktober. Ben dan 25 weken, is de dag na mijn verjaardag! Super leuk!
in eindhoven doen ze dat ook, die gratis echo door studenten... dus dames uit eindhoven en omgeving... is via fontys eindhoven in elk geval...
Ik heb mijn echo van 14 augustus verzet naar 20 augustus we gaan volgende week toch maar wel een weekje weg beetje dubbel want wil wel graag weg maar wil zooooo graag weten wat het wordt nou ja die 6 dagen overleven we ook wel weer en volgens de echoscopiste was het een week later alleen nog maar beter zichtbaar (ben 20/8 17 weken)
Knap dat je dat kan hihi, maar er is ook wat te zeggen voor een weekje vakantie! Waar gaan jullie heen?
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Annanasje25 - ?? jaar - 1e kindje 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 26 januari - Nienke1979 - ?? jaar - ?? kindje 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 3x ♥ Meisje 1x ♥ Jongen 2x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 6 aug - Kaatje - vervolgonderzoek cyste 8 aug - Annet - vk 9 aug - Abi - vk 12 aug - Anique - geslachtsecho 12 aug - Pindaatje - vk 13 aug - Nienke - geslachtsecho 13 aug - Woelmuisje - geslachtsecho 14 aug - Lotte - geslachtsecho 14 aug - Jozefien - geslachtsecho 14 aug - Abi - geslachtsecho 15 aug - Papa - vk 16 aug - Jozefien - vk 20 aug - I wish - geslachtsecho 20 aug - Pip84 - geslachtsecho 20 aug - Alethe - vk 20 aug - Fiona - vk 21 aug - Reb - geslachtsecho 22 aug - Annet - geslachtsecho 27 aug - Bellaluna - 20 weken echo 27 aug - Fiona - GUO 27 aug - Hyacintje - geslachtsecho 28 aug - Papa - geslachtsecho 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Hyacintje - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 7 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 21 sept - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Kunnen is een groot woord. Ik vind het helemaal niks want was al met aftellen begonnen haha We gaan gewoon een weekje lekker in nl ergens de buurt onveilig maken Waar de kids lekker kunnen spelen
Lees ik er nou weer overheen in mijn enthousiasme, waar hebben jullie je opgegeven voor die echo in Rotterdam? Kaatje veel sterkte morgen, ik zal aan je denken! Pinda spannend morgen! Veel plezier met de taart!
Waar laat je morgen je echo doen Pindaatje? In het ziekenhuis? Of een echobureau? Ik mag volgende week maandag (12 aug.) weer naar de gyn voor een uitgebreide echo.. Hoop stiekem dan toch dat ze wat kunnen zien! (lijkt me wel... ) Mooi cadeautje voor mijn zoontje, die wordt volgende week dinsdag 4 jaar. Broertje of zusje..........
@ pip http://www.verloskundigenwateringen.nl/wateringen/_sitefiles/file/Flyer%20zwangeren%20gratis%20echo.pdf nu wel goed opletten he
@ Annanasje, haha dat is wel heel typisch, je bent 2 weekjes ouder dan ik word 9 september 26 haha Uhm hier is iedereen met de eerste (net) onder de 30 jaar, mijn oudste schoonzus was nog 1 dag 29 , mijn andere schoonzus is in mei bevallen en word in oktober 29 (mijn man word 3 maanden na de geboorte 29 )... Tja en mijn beste vriendin was 4 maanden 26 jaar, beste vriendin van mijn man was 23 toen de kleine geboren werd en andere vriendin waar we nauw contact mee hebben 24 toen ze haar kindje kreeg. Alle hebben trouwens dochters gekregen, ben benieuwd of wij daar verandering in brengen Overigens mijn oma aan moeders kant was 26, mama was 26 en ik ben 26 bij geboorte Papa, ik denk ook dat dit aan je omgeving, je opvoeding enz ligt. Pindaatje, veel plezier morgen!! Abi, leuk zo'n echo, kan hier ook Fiona, kom je uit de buurt van Eindhoven? I wish, knap, maar een weekje vakantie is ook lekker...
@ Bellaluna, echo wordt op de verloskundigen praktijk gemaakt, ze hebben daar een echoscopiste in dienst die de combinatietest, geslachtsecho en 20 weken echo doet! Erg handig dus! @ Parelbloesem, ik was ook 25 toen ik zwanger werd en 26 toen m'n dochter geboren werd! Prima leeftijd
He meiden... Zoals ik had verwacht: supervroeg wakker natuurlijk, maar best goed geslapen dus dat valt alweer mee!! Gisteren al flink de zenuwen en dat zal niet echt minder worden,.. Hoop echt dat t is wat wij zelf op Google hebben gevonden, maar ja wij zijn geen artsen dus je weet t nooit! Afspraak is om 9.15 maar moet eerst nog aanmelden en inschrijven dus we gaan rond 8u weg... Zal jullie natuurlijk op de hoogte houden! Bij positief nieuwd ga ik me daarna inschrijven voor de studentenecho Pinda heel veel plezier bij de echo en ik zie die taartfoto natuurlijk graag verschijnen hiee!! Hihi
@ Kaatje, heel veel succes vandaag meis, ik denk aan je!! Dank jullie wel meiden, we moeten er om 08.15 zijn maar helaas kunnen we dan natuurlijk nog niks zien hihi. Nog tot 20.30 wachten pfffff
Vind dat echt een super leuke manier zeg, hoe gaat zoiets precies dan? Bedoel de echoscopist zal vast niet de taart maken haha, en vind je dat niet lastig? Want misschien kun jezelf het geslacht wel zien?