Scheelt dat ik tot half 8 op mn werk zit hahaha. Al heb ik de usb stick met het bewijs wel bij me hier Maar ik vind de onthulling met de taart veel te leuk, wil dat niet verpesten door stiekem al te kijken Mn collega's zeiden al, anders kijken wij wel ff! Haha
Die taart maakt het gewoon extra spannend op de eea manier haha. Super leuk dat jullie allemaal zo meeleven!
Oh Kaatje heb zo met je te doen meid , vind echt dat je lang moet wachten, want de tijd tikt maar door vreselijk lijkt me dit deze onzekerheid! @ pinda super gave taart ben erg benieuwd haha
Gaaf hoor Pinda!!! Weet niet of ik me zou kunnen inhouden,,, qua taart of USB Hihi!! Heel veel plezier hè vanavond...
Het is ook lang maar vlgs mij is dat wel de tijd die er voor staat... Dus helaas zal ik er toch doorheen moeten... Het op kweek zetten gaat helaas niet sneller...
Helemaal niet belangrijk nu eigenlijk..... maar hebben ze vandaag het geslacht van jullie beebje kunnen zien?
Pinda wat een gave taart! Nog 3 uur en dan weet je het, als alle visite op tijd is! Spannend hoor, ik ben ook erg benieuwd nu haha. Kaatje, dat vroeg ik mij ook af inderdaad, omdat daar de cyste zit dacht ik kan het wat uitmaken of het een jongen of meisje is.
Ach Kaatje wat erg!! Hopen dat het mogelijkheid nr. 1 is. Wat zullen de komende 2 weken lang gaan duren voor je. Wel heel lief en attent van je gyn dat hij vind dat er ook voor jou gezorgd moet worden.