16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @Pindaatje gefeliciteeeeerd!!!! Gaaf hoor..

@Mamenzo ja er is ook een snelle variant voor een aantal dingen, maar de gyn wist niet of ze voldoende vruchtwater daarvoor had. Dus hebben we in principe afgesproken dat we voor de grote test gaan en als er genoeg materiaal is dan doen zede snelle ook!

Dus of ik wordt vrijdag gebeld voor de snelle onderdelen of niet...

Hier redelijk geslapen allebei! Alleen nu allebei een heel leeg gevoel... Weten gewoon even niet hoe of wat dus we laten het ook gewoon even zo, tis toch een proces waar je doorhen moet!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kaatje, jeetje... het is toch wat he... moet je wel gewoon werken de komende weken of ben je vrij? Dat geeft op dit moment misschien wat afleiding... pfff niet fijn!!

@mamenzo, haha wat grappig!! Ja de midas ken ik wel, daar heeft lang maar één kledingwinkel in gezeten, nu alweer langere tijd meer... maar dan kom jij ook hier uit de buurt toch? Welke winkel heb je gewerkt? (Als je dat liever niet zegt snap ik ook hoor!)

@parelbloesem, jaja ik weet het dichtbij helmond... ben zelfs in helmond geboren en heb veel familie in helmond, maar krijg hier altijd meteen een hoop commentaar als ik zeg dat ik uit helmond kom, dus ja eindhoven is veiliger ;) maar wel leuk ja, buurtgenootje(s?)

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik heb nog vakantie tot volgende week woensdag... Moet eerlijk zeggen dat ik erg tegenop zie om t werken, maar wie weet geeft het inderdaad wel afleiding! We gaan t zien...
    En als t echt niet gaat meld ik me denk ik wel ziek :(

4. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    hoi hoi :)
    Merken jullie ook dat jullie buik begint te groeien?
    Gister ik lag op bed en ik had voor het eerst het gevoel dat mijn blubberbuik steviger werd! minder blubber, meer zwanger!
    en vanmorgen toevallig de schoonmaakster op het werk die niet wist dat ik zwanger ben, vroeg of ik zwanger ben!! Das een goed begin van de dag :) Voel me nu in ieder geval een stuk minder lomp!

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    ik kom oorspronkelijk uit schijndel...
    de winkel zit er nog steeds maar is per aug overgenomen door een andere partij... shakeit! de midas is ook helemaal verbouwd en zit nu op het einde van de passage... daar waar het eerst zat zit nu een mooie 9 maanden winkel zwanger enzo (weet de naam niet)
    grappig, misschien hebben we elkaar wel ns gezien....

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    alleen in de avond merk in dat mijn buik wat strakker wordt.... leuk!!!

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ pindaatje, nou zeg... ik lees jouw nieuwtje en vindt het super super leuk en dan vergeet ik er gewoon op te reageren... beetje dom haha... PROFICIAT!! Leuk leuk een jongetje erbij :)

@mamenzo, ja zit pril geluk nu... die hebben ook een filiaal in den bosch, erg leuke winkel inderdaad! Al een paar keer wat gekocht... shake it... ja die bedoelde ik ook inderdaad haha... kwam ik wel eens voor een shirtje ofzo... toevallig nu nog een tegoedbon van liggen omdat ik voor manlief was wezen shoppen en hij de 4(!) shirtjes die ik voor hem had uitgekozen allemaal niet goed vond... haha dus nu moet ie maar zelf een keer mee... kocht er niet super vaak iets want half asten liep vaak al met de kleren van daar haha... zullen elkaar inderdaad wel eens gezien hebben want liep daar vaak genoeg binnen haha..

8. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Mijn eerste meegroei/voedingsbh gekocht... Nou dat verdient ook niet de schoonheidsprijs zeg maaaar zit wel lekker mijn gewone lieten diepe striemen achter van de naden dus we doen het er maar mee.

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha ja meestal wel :p Ben zelf een geboren en getogen Geldropse en mijn man hier geboren en opgevoed in Mierlo, sinds jaartje of 9 zijn die 2 dorpen bij elkaar gekomen, omdat Mierlo niet bij Helmond wil horen en Geldrop niet bij Eindhoven :p Dus uhm ik snap het haha... Ik zeg ook liever dat ik uit de buurt van Eindhoven kom ;) Mijn schoonvader is een echte Helmonder in hart en nieren en word er door zijn eigen kinderen mee gepest :p

10. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Wat leuk Pinda een jonge!! Nu lekker shoppen zeker:D

Hier ook in de avond het idee dat de buik boller en strakker is. Verder vooral bezig niet te stressen. We wonen op flat met 1 slaapkamer. Hier zou de eerste maanden makkelijk de kleine kunnen slapen maar willen natuurlijk wat groters dus al tijdje aan het kijken na wat anders, maar ja iets zoeken waar je minimaal de komende 10 a 20 jaar wil wonen heeft natuurlijk wel wat ijzen. Maar denk dat we pas verhuizen als de kleine er is zodat we alle tijd hebben om het klaar te maken.

11. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

@ Kaatje, kan me heel goed voorstellen dat je eigenlijk geen zin hebt in je werk, je zit met je gedachten heel ergens anders natuurlijk! Het is even ontdekken wat voor jou het prettigst is, of juist even lekker thuis blijven, of wel naar je werk voor wat afleiding..

Nogmaals thanks ladies, voor jullie felicitaties! Ik zit helemaal op een blauwe wolk en vanochtend gelijk een leuk kledingsetje gekocht van Beebielove en sokjes van Z8. Zoooo schattig!

Nu nog even flink brainstormen over de naam (mijn man is al helemaal overtuigd maar ik heb nog lichte twijfel) en dan gaan we de naam aan mn vader (en waars ook moeder) vertellen. Het gaat helaas steeds slechter met hem....

Fijne dag vandaag allemaal!

12. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pinda: Leuk een jongen er bij! Maar wel moeilijk voor je dat je vader zo achteruit gaat.

@Kaatje: probeer wat afleiding voor jezelf te zoeken. Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt.

@hier: 's Avonds nog echt een darme buik, 's morgens een klein bol onderbuikje. Door alle spanning om de bloedtest heen kom ik ook geen gram aan. Ik ben tot nu toe nog 1kg aangekomen.

13. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik kan het nog niet zien, maar wel voelen met mijn handen. Ik voel een steviger gedeelte redelijk dicht boven het schaambeen dat er eerst niet zat (zeker niet m'n blaas).
    Wel merk ik dat mijn vet een beetje anders verdeeld wordt over mijn buik. Iemand anders dit ook? Het is niet gewoon meer vet (ik ben nog helemaal niet veel extra aangekomen).

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hier ook pas een kilo aangekomen ik ben er blij mee hoor! Buik krijgt hier ook al een tijdje een meer zwanger gevormd buikje

15. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb wel echt een bolle buik, heb het idee dat mijn darmen ook veel hoger liggen en dat de bolling ook daardoor komt. Mijn baarmoeder voel ik nog niet echt, al dacht ik gister wel een harde rand te voelen ongeveer 3 vingers boven mijn schaambot. Ik heb ook veel een trekkend gevoel aan mijn baarmoeder. Ik maak me nog regelmatig zorgen of alles wel goed gaat, ben blij als ik bolgende week de pretecho heb. Als ik de verhalen en zorgen hier soms lees, schaam ik me ook haast voor mijn gepieker.

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Waarom zou je daar voor moeten schamen? dat is toch gewoon jou gevoel en hoe jij dit ervaart? Ik denk dat het heel normaal is hoor bij een eerste zwangerschap je weet toch immers niet wat je allemaal voelt. Maar dat trekkende gevoel in je baarmoeder is heel normaal is het groeien van je baarmoeder en dat trekt een beetje aan je banden zeg maar.

17. Parelbloesem

Pindaatje, balen dat het slechter gaat, wel leuk te vertellen dan idd...
    Minder alleen om welke reden...

Mijn buikje groeit, maar ik val op de weegschaal af, weet niet wat ik doe, maare uhm ik vind niet erg zolang het de baby geen kwaad kan doen... En dat was nu niet zo zei de VK...

18. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Geweldig pinda, lekker shoppen nu je weet dat het een jongen is. Wat vervelend van je vader, hij zal het vast geweldig vinden de naam te horen :).

Parelbloesem dat is vreem dat je afvalt, ben je misselijk nog? Komt er vast snel aan.

Ik heb nog niks gehoord van de zwangerschapsbox en wordt alleen maar gespamt.. Beetje zonde!

19. Parelbloesem

Pip, niet meer zo, alleen als ik niet naar wc kan of als het zo heet is...
    En kan niet eten als me vent zo debiel doet net zoals nu, grrr. Hij wil niet eten, alleen drinken, hij zit alleen met oordopjes op zijn tablet. Kan daar niet zo heel goed tegen. Heb de neiging dat ding zo door de schuifpui te smijten... Dat hij der op zit prima en hoe niet te weten wat hij doet, hij leest ook niet alles wat ik hier typ, maar dat hij dan niet wil eten en dan heb ik al geen honger meer he.

En verder eet ik wel gewoon goed, maar blij iedere week een halve kilo kwijt raken...

20. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik was net bij de vk, galloperend paardje gehoord! Eindelijk!!!
    Wat betreft afvallen, ik ben sinds het moment dat ik weet dat ik zwanger ben 9 kilo afgevallen, geen probleem zegt de vk.
    Kindje neemt eerst alles wat het nodig heeft en de rest laat het over voor ons.
    Ik vertrouw hier maar gewoon op.

Ook weinig eetlust, gelukkig al 3 dagen niet meer gespuugd.

Deel Deze Pagina