16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Alete! Wat zal dat een opluchting voor je zijn!

Leuk zeg al die kinderwagens!
    Ik zat toevallig net te denken, moeten we hem niet eens bestellen?Wij krijgen heb van mijn ouders en zijn ouders, we willen hoogstwaarschijnlijk de Joolz. Al vind ik Koelstra ook erg leuk, omdat je daar ook meer kleuren in hebt.

Babykamertje hebben we al verf voor ingeslagen en vloerbedekking besteld. Mn vriend wilde graag vloerbedekking.
    Zie het kamertje al helemaal voor me, zo gaaf!

Vanavond ga ik met de oma's naar een erg leuk winkeltje hier in de buurt, waar ze geweldige leuke aparte en vooral mooie baby spulletjes hebben, met name kleding, dekentjes, lampen, en meubeltjes.

Morgen weer controle bij de vk, en even het hartje beluisteren!

Mijn geslachtsecho is trouwens verplaatst naar a.s. maandag! Spannend!!

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle welkoms :D,
    Wat leuk dat jullie al bezig zijn met kinderwagens en kinderkamers, in het andere topic was ik 1 van de verste die andere meiden waren daar nog helemaal niet mee bezig.

Mijn mannetje en ik hebben de maxi cosy, box, wandelwagen en ledikantje gekregen al voor we zwanger waren. Het wiegje waar de kleine in gaat in dezelfde als waar ik en mijn broer en zusje in lagen toen we klein waren :D

Het enige wat we echt hebben gekocht is een tripp trapp stoel. Van mijn ouders krijgen we de newborn set voor die stoel, lijkt mij helemaaaaal geweldig,

Wat een zeur mannetjes hier zeg, echt vervelend. Ik heb zelf ook last van bekkeninstabiliteit (ja ik ben er vroeg bij) maar mijn mannetje is super lief voor me (gelukkig) nou hebben wij eigenlijk nooit ruzie dus wat dat betreft :D

Leuk dat ik hier mee mag kletsen op het andere topic waar ik zat werd niet zoveel meer gekletst :(

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom bessie!

parel, pff mannen af en toe... weer een beetje bijgetrokken?

joes, lastig inderdaad... misschien meenemen naar de vk inderdaad...

hier nog geen grote spullen gekocht, maar die nemen we allemaal over van de zus van mijn man, dus staat wel al allemaal klaar haha...
    heb wel bij next direct kleertjes besteld... dat is niet goed gegaan... echt vervelend, zij hebben in hun bestand staan dat het geleverd is, maar ik heb niks ontvangen... :(

4. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's

Bevallingslijst
    15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje
    16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥
    16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje
    17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje
    17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje
    18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje
    19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥
    19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar
    21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje
    21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje
    22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje
    22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje
    22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje
    22 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje ♥
    23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje
    23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje
    24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje
    24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje
    24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - Besjes - ?? jaar - 1e kindje
    25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje
    25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje
    26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje
    26 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje
    26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje
    27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje
    28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje
    28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje
    30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje
    1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje
    2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje
    3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje ♥
    6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje

3x ♥ Meisje
    2x ♥ Jongen
    2x ♥ Verrassing

Afspraken, controle's en echo's
    8 aug - Annet - vk
    9 aug - Abi - vk
    12 aug - Anique - geslachtsecho
    12 aug - Pindaatje - vk
    12 aug - Woelmuisje - geslachtsecho
    13 aug - Nienke - geslachtsecho
    14 aug - Lotte - geslachtsecho
    14 aug - Jozefien - geslachtsecho
    14 aug - Abi - geslachtsecho
    15 aug - Papa - vk
    16 aug - Jozefien - vk
    20 aug - I wish - geslachtsecho
    20 aug - Pip84 - geslachtsecho
    20 aug - Alethe - vk
    20 aug - Fiona - vk
    21 aug - Reb - geslachtsecho
    22 aug - Annet - geslachtsecho
    27 aug - Bellaluna - 20 weken echo
    27 aug - Fiona - GUO
    27 aug - Hyacintje - geslachtsecho
    28 aug - Papa - geslachtsecho
    2 sept - Lotte30 - 20 weken echo
    2 sept - Joes - 20 weken echo
    3 sept - Hyacintje - 20 weken echo
    3 sept - Pindaatje - 20 weken echo
    6 sept - Joes - gyn
    7 sept - Annet - 20 weken echo
    9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo
    10 sept - Jozefien - 20 weken echo
    11 sept - I wish - 20 weken echo
    12 sept - Pip84 - 20 weken echo
    16 sept - MM1981 - 20-weken echo
    21 sept - Reb - 20 weken echo

Vlindertjes :(
    Noor88
    PoppetjeN
    Deesdees

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @alethe, wat fijn zeg, spannend of je een huisje kunt krijgen!! Wanneer weet je meer?

@kinderwagen, wij nemen alles over van schoonzus, zo ook de kinderwagen...

Heb wel vanmorgen samen met mijn broertje vast de vloerbedekking uit de babykamer gesloopt :) komt nieuwe in en eigenlijk zou mijn man dat vanavond gaan doen, maar hij was hier aan het helpen in de tuin en toen dat klaar was zei ik dat mijn man dat vanavond moest doen, toen stelde hij voor om het samen even te doen, dus dat hebben we gedaan... leuk!! :) nu misschien straks wel het behang afsteken, dan is ie leeg haha... dan kunnen we aan de schilder enzo

6. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Dit word onze kinderwagen wij krijgen hem van mijn moeder en haar man.

Bessie welkom gezellig dat je mee komt kletsen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      9
  7. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Welkom Besjes,
    Leuk dat je mee gaat kletsen, hier worden je soms de oren van je hoofd gekletst.
    Hahaha

Ik heb de echo voor komende maandag afgezegd, we weten tenslotte al wat het wordt door de Vlokkentest.
    Volgende afspraak bij vk staat op 4 september.

Hier ook al een kinderwagen, wij hebben gekozen voor de transit van Babydump. Puur vanuit prijs overweging en het feit dat we ons zelf niet echt zien als kinderwagenmensen, eerder een leuke draagdoek of draagzak etc.
    Een voordeel van deze wagen dat het ongeveer de enige in die prijscategorie is welke goed in hoogte te verstellen is, ik ben 1,68m en vriendlief 2,07m hihih wel echt nodig dus.

Een hele andere vraag, vriendlief wil nog steeds graag het geregistreerd partnerschap regelen, van mij hoeft het allemaal niet zo, maar ok vooruit. Maar dan wel ip de gratis ochtend, geef het liever aan de baby uit.
    Hebben jullie een leuk idee om te gaan doen met een select groepje mensen na het handtekeningen zetten? Dus vanaf een uur of 10:00?
    Liefst omgeving R'dam/drechtsteden.

8. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Wij wachten vooral op de werkgeversverklaring van het werk van mijn partner, dat is het enige wat we nog in moesten leveren. Hadden we vorige week al aangevraagd, zou dan dinsdag in de bus liggen, maar nu hebben we nog niets. Dat schiet dus lekker op. Zodra we dat binnen hebben zouden we meteen een intakegesprek krijgen.

Ik krijg straks ook het wiegje waar ik en mijn broers in hebben gelegen :D. Dat vind ik wel erg leuk. Nu ligt mijn nichtje er nog in.
    De kinderwagen krijgen wij ook van mijn ouders. Voorlopig staat hij ook daar, en daar blijft hij tot we verhuisd zijn of tot de bevalling, want hier hebben we dus echt geen plek voor al die spullen nu.

Als wij een van die huizen krijgen, dan wilde ik laminaat in de kinderkamer. Een behang met een blaadjesmotief, en dan een mdf-boom aan de muur. Ik prober nog niet teveel aan dit soort dingen te denken, want straks kunnen we toch niet verhuizen ofzo, en dan is het zo'n extra teleurstelling.

9. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Haha parel! Helemaal gelijk in!

Pip de kinderwagen komt begin oktober, dan kan ik vast oefenen met in en uit elkaar halen! Haha

Pindaatje wil je mijn 20 weken echo verzetten naar 9 september? Ik ga namelijk nog even voor mijn verlof een opleiding voor m'n werk volgen!

10. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @hier hebben we nog bijna alles staan qua kinderwagen, kamertje enz. van onze dochter. Onze dochter krijgt mijn oude kinderbed..
    Verder moeten we boven nog 2 kamers schilderen en verplaatsen, maar dat komt allemaal wel. Mijn schoonvader is schilder dus die schildert boven alles..
    Het enige dat we nieuw hebben gekocht is een tweede commode (kunnen we straks als gewone ladekast gebruiken:))

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @anique misschien leuk om te gaan lunchen met ze alle. mijn man en ik zijn getrouwd op een maandag (gratis :)) en hebben daarna iedereen die er was mee genomen voor een lunch, we waren met 15 mens met ons erbij. Erg gezellig, ben niet zo bekend in r'dam dus daar kan ik weinig over zeggen. Ons lijkt een draagzak trouwens ook ideaal

@pindaatje voor je lijstje ik ben 26 en 29 augustus hebben we de 20 weken echo Ohja en we willen niet weten wat het word dus ook hier een verrassing

12. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Zo meiden, jullie zijn flink aan t shoppen... Haha!
    Wij hebben al wel de kinderwagen besteld (dit was voor alles begon) maar voor de rest staan alle plannen hier elaas in de koelkast... Eerst duidelijkheid!!

Wel leuk om te lezen dat iedereen op haar eigen manier mee bezig is!

13. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Kinderwagen hebben wij ook al... Een Koelstra Flexxo. Gekocht toen ik zwanger was van de eerste en heb er 50 euro voor betaald.. Alles erop en eraan. :p

Ik net weer terug met de kleine man uit de stad... Zo'n buikketting gekocht, helemaal leuk :) :)

14. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    @parel, oh dat is vervelend, dan is een keertje nukken niet zo erg :)

Wat een mooie kinderwagens zie ik voorbij komen. Wat leuk dat jullie ook allemaal al besteld hebben of ermee bezig zijn. Wij hebben de kinderwagen van Joolz besteld. Mijn vriend en ik zijn allebei lang en die bak is lekker hoog. Voor ons een groot voordeel en investering in onze rug :D.

Van mijn ouders krijg ik de wieg. We zouden eerst de wieg krijgen van mijn schoonfamilie, maar mijn schoonzus is nu ook zwanger en daar gaat de wieg heen. Daarnaast staat dat ding op instorten aangezien mijn (onhandige) zwager eraan geknutseld heeft ;).

Nog meer die ook een wieg nog gaan kopen, en waar kijken jullie dan?

15. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Heel begrijpelijk, heb ik ook en ook al weet ik nu dat het toch goed is met de kleine meid heb ik er moeite mee om me volledig over te geven aan blijdschap.

Hoe voel je je nu? Deze week was je nog vrij toch?
    Vind je dat fijn of juist behoefte aan afleiding?
    Leef met je mee.
    Liefs

16. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik hoop zo voor je dat de uitslag iets is waar nog gewoon iets aan te doen is.

17. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Het gaat met pieken en dalen... Het ene moment ben ik vrij rustig, het andere vliegt het me aan!
    Ik word heen en weer geslingerd voor mijn gevoel... Bah!

Je wilt duidelijkheid, maar eigenlijk ook weer niet! Bang voor wat er eventueel komen gaat!

Krijg geen hap door mijn keel maar merk dat eten wel belangrijk is anders word ik helemaal lamlendig...
    Maar goed we vechten ons er doorheen!!

Qua werk weet ik t nog niet vlg week... Aan de ene kant wellicht fijn voor de afleiding aan de ansere kant pffff ! Maar goed we nemen het maar zoals het komt...

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Die is leuk he, heb je er ooit mee gereden.
    Ik vind hem heel mooi, maar niet fijn rijden, dus heb uiteindelijk voor een andere gekozen :)

19. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ja parelbloesem ik vind hem echt leuk! Nog nooit mee gereden nee en ik doe nu net of ik niet gezien heb dat je hem niet zo lekker vind rijden ;).
    Wat was er niet fijn aan dan?

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Woelmuis, wat super... Ons kamertje is geverfd, alleen nog laminaat er in :D Ik heb astma dus bang dat kleine daar ook last van krijgt.
    Leuk op pad met de oma's :)

Fiona, ja hij is weer lief... Dus dat scheelt en hij heeft honger al de hele dag, goh!!

Pip, wij hebben de slaapkamer pal naast de babykamer, dus wij leggen kleintje op de eigen kamer.

Abi, die wielendraaien niet, dus je moet hem continu optillen wil je hem draaien, op zich niet zo erg, maar stonden daar in die winkel en er moest iemand door en ik moest eerst die voorwielen optillen, verzetten en daarna de achterkant optillen en verzetten, terwijl met een wagen waar de wielen mee draaien, je dus meteen in 1 beweging die wagen aan de kan kan zetten. Daardoor is hij vrij zwaar en stug in gebruik ;) Maar hij is wel heeeeeeeeeeeeeeel mooi. Puur op dat hebben wij besloten een andere van Tutek te pakken, ook heel mooi en heel wendbaar :D

Deel Deze Pagina