Meiden veel plezier bij de vk en met de geslachtsbepaling, spannend...Vraagje degene die in het lijstje niets achter hun naam hebben willen die allemaal het geslacht weten ? @gewicht, nou gister even gewogen hoor, ben ondertussen 6 kilo aangekomen :S. ach kon wel wat gewicht erbij hebben dus wat dat betreft. @kaatje, sterkte meid vervelend hoor die onzekerheid, kan me voorstellen dat je het soms ook gewoon niet wilt weten. Hou nog even vol!! Haha net weer even gewogen ben door een nachtje slapen ruim een kilo minder haha. Dat heb ik nou altijd scheelt per dag soms ruim een kilo
@ kaatje meid heel veel sterkte deze week, lijkt me echt heel moeilijk, ik hoop dat je straks gewoon weer op je zwangerschapswolkje kunt klimmen en weer kunt genieten.
Heb niet heel veel met het koningshuis... Maar dan zo'n bericht dat Prins Friso is overleden geeft me wel de bibbers!! Zo'n jonge man,met twee jonge dochters die nu zonder hun pappa verder moeten! Bah, zit met een brok in mijn keel! (zullen de hormonen en de situatie wel zijn)
Dat hoop ik ook... Soms kan ik t gewoon niet geloven! Wil ik t niet geloven Dat wachten nu is echt killing,maar ik hou vol!!
Net terug van de echo. Vorig jaar onze zoon overleden omdat deze geen hersentjes had en een open ruggetje. De echo vandaag wees uit dat onze baby dit allemaal niet heeft en dus gezond is.. Heel erg blij!! Er is verder niet naar het geslacht gekeken (helaas) dus daar heb ik nog geen idee van..!
Balen dat je het geslacht nog niet weet, maare super goed dat je kindje het zo goed doet!! Gefeliciteerd meid!!!
Bellaluna, wat fijn dat jullie kindje helemaal gezond is! Kaatje, meid je bent wel sterk en positief, nog even volhouden. Ik hoop echt dat je snel weer kan genieten van je zwangerschap. Sterkte meid en knuffel. Woelmuisje hoe ging je echo? @prins Friso, toen hij verplaatst werd naar Nl was ik er al bang voor. Nu hoeft die arme man en zijn gezin niet meer te lijden en in onzekerheid te zitten. Hoe staat het met jullie jeugdpuistjes in het gezicht ? bij mij gaan ze niet weg, iemand nog tips?of vooral niet aan klooien..
Pip niet te veel aan zitten, ik heb ze bijna niet meer... @ friso, ze mochten in EN de stekkers er niet uit trekken en in NL wel, dus ja ook beter zo. Niet lullig bedoeld, maar eigenlijk is zij en der kinderen, man en papa al ruim 1,5 jaar kwijt. Lijkt me des te moeilijker hem dan nog wel te zien.
Ik wil het geslacht wel weten, maar ik wacht tot de 20 weken echo, dus dat duurt nog ff tot 12 sept. Puistjes: heb ik veel last van, ik knijp ze gewoon (netjes en voorzichtig) uit, vind ik leuk . Ik heb ze anders nooit (ook niet in de puberteit gehad), dus nu kan ik lekker.
ha dames, weer aan het werk hier, dus wat minder tijd om te reageren... @kaatje, heel veel sterkte met afwachten!! @bellaluna, super fijn dat je zo'n goede echo had! @andere echo's/vk bezoeken alles goed gegaan? @aankomen, ik zou het eigenlijk niet weten... de 1e keer bij de vk was ik 4(!) kilo zwaarder dan normaal, maar goed... normaal naakt, 's morgens op mijn eigen weegschaal en nu met kleren (laarzen, warme zware kleren) op die van hun, dus ja ik snap het verschil. Tweede bezoekje bij de vk was ik weer 1 kilo lichter dan de 1e keer... thuis verder niet meer gewogen, heb niet zo'n precieze weegschaal... @puistjes, ik ben onder behandeling van een huidtherapeut vanwege mijn acne... en heb het idee dat het in het begin een stuk beter ging met mijn huid, maar sinds een week of 3 ofzo weer slechter... @monkey, zou je mijn leeftijd op de lijst ook aan willen passen? Helemaal niet meer op gelet, maar ben in juli alweer 30 geworden... @kindje voelen, wat ontzettend leuk dat een aantal hun kindje al voelen!! Ik voel echt nog helemaal niks... ja voel genoeg bubbels enzo, maar dat zijn bij mij vooral mijn darmen en dat voel ik eigenlijk altijd... tja, we wachten maar gewoon af...
Bleehhh hormonen ben ze echt zat. Op werk kon ik wel janken. Was echt paranoia na de ingang aan het kijken terwijl ik niet bang ben voor die man, maar toch doe ik het. Op werk doen ze als of er niets gebeurd is of dat het niets ergs was. Mijn baas is met vakantie en de vervanging was de gene die er zaterdag bij was. Morgen naar politie bureau aangifte doen. Misschien alleen voor me gevoel maar dan kan ik me verhaal kwijt waar ze me misschien wel serieus nemen. Verder heel veel last van me rug. Wil niet klagen maar het is echt al dagen zo. Vooral op werk terwijl ik geen zwaar werk doe. Kassa werk, dus wel steeds er achter weg en schoonmaken en dingetjes doen dus hele tijd staan zit. Ook de stoelen zijn niet bevorderlijk en de houding die je de hele tijd hebt als je kassa werk doet. Haha even mijn geklaag hier kwijt. sorry
Hee liefie denk dat ik iets gemist heb. Iets ergs gebeurd op je werk dus. Goed over praten meid. En aangeven als het niet gaat daar he. Rustig aan en denk aan je zelf...
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥ 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje 26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 4x ♥ Meisje 2x ♥ Jongen 3x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 13 aug - Nienke - geslachtsecho 14 aug - Lotte - geslachtsecho 14 aug - Jozefien - geslachtsecho 14 aug - Abi - geslachtsecho 15 aug - Papa - vk 16 aug - Jozefien - vk 19 aug - Annanasje - geslachtsecho 20 aug - I wish - geslachtsecho 20 aug - Pip84 - geslachtsecho 20 aug - Alethe - vk 20 aug - Fiona - vk 21 aug - Reb - geslachtsecho 22 aug - Annet - geslachtsecho 27 aug - Bellaluna - 20 weken echo 27 aug - Fiona - GUO 27 aug - Hyacintje - geslachtsecho 28 aug - Papa - geslachtsecho 29 aug - Besjes - 20 weken echo 30 aug - Annanasje - controle vk 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Monkey82 - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 6 sept - Abi - 20 weken echo 7 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Hyacintje - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 16 sept - Annanasje - 20 weken echo 21 sept - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
@ Woelmuisje, hoe was je echo?? Zit al de hele tijd te kijken of je iets gepost hebt! @ Nienke, jij morgen de geslachtsecho, veel plezier! @ Papa, wat kl*te zeg! En dat met je rug, is dat niet je bekken??
Echo was supergoed! Het is een jongetje! Was heel duidelijk te zien meteen, en hij zat er met n handje aan ( hilaaaarisch) Grappig want vanaf dag 1 dacht ik een jongetje, mijn vriend ook. Terwijl iedereen zeker wist dat we een meisje krijgen haha. Hij groeit ook goed, precies volgens het gemiddelde, en de orgaantjes is ze ook meteen nagelopen, alles was goed. Voel me zo gelukkig, lijkt wel alsof het nu echie wordt!
@bella en woelmuis, wat lekker twee gezonden kindjes woelmuis Leuk hoor een jongetje @friso, ben het wel met parel eens denk dat dit voor de fam fijner is dan een vader die niets kan. Toevallig laatst een hele discussie met mijn vader over waarom ze de stekker er niet uit haalde, volgens hem mag dat volgens protocol van de koninklijke fam niet ofzo, ik vond dat onzin maargoed zou natuurlijk kunnen. Al met al niet minder verschrikkelijk Vandaag bij mijn beste vriendinnetje gegeten, had ze een rompertje meegenomen uit Disney land met Mommy's little nightmare en dan die dude van nightmare before christmas echt leuk
Heerlijk Bella Luna en woelmuisje! Geniet er van. Heb toch het idee dat het gevoel van de moeders juist is! Grappig is dat!
Wauw, weer een paar meiden die het geslacht weten. Gefeliciteerd met de goede echo's. Ik heb een drukke periode en daarna vakantue, dus niet veel tijd om te schrijven.