16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Misschien ligt het wel aan de vestiging. Wij waren in de Babydump Groningen, en die vond ik heel prettig en niet echt klein. Lekker ruim ingedeeld, niet teveel drukte eromheen.
    Ik ben van plan wel wat spullen bij Babydump te kopen, vooral omdat de prijzen laag zijn. Maar ik was ook van plan veel op tweedehands websites te zoeken nadat ik het eerst eens in een echte winkel heb gezien.

2. annanasje25

17 jul 2013
    49
    0
    0
    Justitieel kader
    Gelderland
    Getver, herkent iemand dit: ik kan sinds een week niet meer slapen! Zulke rommelende darmen/krampen. Lig niet lekker en constant aan het woelen. Heb nu wel zo'n voedingskussen maar ook dat helpt nauwelijks... Wordt er onwijs chagie van!

Verder vandaag ook toevallig bij babypark geweest, hele mooie winkel, maar wel prijzig!!! In vergelijking met babydump veel luxer en veel meer accessoires volgens mij is babydump meer voor de grote spullen zoals wandelwagen/kamers etc.

Heb in m'n album een foto van mijn buik gezet voor de nieuwsschierigen! Begint ineens echt te groeien!! Herkennen jullie ook van die "groeispurten"? Tot 1,5 week geleden niks, nu ineens is ie er :)

3. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mooi buikje annanasje!
    Vervelend dat je zo slecht slaapt. Misschien ligt het aan wat je eet dat je last van je buik hebt? Weinig koolzuur drinken enzo..

Babypark nog nooit geweest hoor, maar vond de gids er al chique uitzien. Bij de babydump heb ik de kinderwagen en kamertje gekocht, daar waren de beste deals. De kamertjes van babypark waren beetje boven mijn budget maar wek erg mooi!

4. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Gaat goed annanasje!! Mooie buik! Ik heb alleen dat ik super vroeg wakker ben en vervolgens niet meer kan slapen. Heel irritant! Of zou m'n lichaam zich vast aan het voorbereiden zijn op straks als de kleine er is! ;)

5. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Mooie buik ananasje!

6. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Kan hier soms ook moeilijk in slaap komen door het gerommel en het rekken van de banden. s`nacht vaak wakker om te plassen. Denk dak nu rond de 10 a 15 keer per dag + nacht na de wc moet als het niet vaker is.

Mooi buikje al Ananasje. Hier merk ik zelf al dat ik meer buikje krijg maar voor de buiten mens lijkt het nog gewoon dik en alleen de mensen die het weten valt het echt op.

7. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat herkenbaar die ongemakjes!
    Ik slaap ook onrustiger, moet er al 2 x uit om naar de wc te gaan, gevolg dat ik dan wakker ben er dan maar ff ga lezen of zo. En telkens vroeg wakker idd! Darmen zijn hier ook erg rommelig en pijnlijk. Moet nu echt gaan letten op m'n eten!

Gister was m'n vriend onverwachts vrij, dus heerlijk de stad in geweest. Ff lekker lunchen en daarna kleertjes shoppen ( zijn initiatief!!) Zulke leuke dingen gekocht! En het grappige is, mijn vriend zocht uit en ik hield de stapel vast haha. Normaal is dat andersom. Hij is zo blij met zijn zoontje, zo lief.

Gister van m'n schoonmoeder een ontzettend mooi loopautootje gehad! Die wordt voor t eerst oma, die komt elke week wel met iets aan :)

Heerlijk dagje!

Mijn buik groeit ook opeens hard! Je kunt er zeg maar niet meer omheen!

8. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Leuk om te horen dat hij er zo mee bezig is woelmuisje! mijn vriend is er ook onwijs mee bezig en dat vind ik echt leuk om te zien. Leuk he al die oma en opa's. De kleine wordt nu al helemaal verwend!

9. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hey ladies

Bedankt voor jullie lieve reacties ik voel me een stuk beter
    Er is een hoop verandert in mijn hoofd de laatste dagen
    Heb een goed gesprek gehad met mijn moeder en ze is samen met mij gaan shoppen voor wat leuke dingetjes
    We zijn naar babydump in roelofarendsveen geweest wat een tegenvaller zeg!
    Volgende keer naar babypark
    Ik kreeg bij babydump een gratis doos waar allemaal meisjes dingen in zaten haha mijn moeder zei voor de gein dat dat karma was.
    Heb gisteren een kinderwagen gekocht op mp hij was te mooi om te laten lopen beetje snel maar goed we moeten ergens beginnen
    Aanstaande dinsdag een echo voor controle van de groei xx

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Sorry ik stap hier weer in. Ben heel erg ziek geweest dus ook niet de puf om terug te lezen. Dacht dat de misselijkheid over was, maar niks is minder waar...

11. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Wat vervelend van de misselijkheid Parelbloesem.
    Ik heb het nu alleen nog met vlagen, als ik iets vies ruik oid.

12. Parelbloesem

Ik helaas de hele dag en met sommige dingen kan ik gaan rennen want dan komt alles eruit. Was 1 weekje weg, maar pff komt net zo hard terug. Niet lullig bedoeld, maar mijn man ruik smorgens niet zo lekker uit zijn mond, als hij net in mijn gezicht ademt, ga ik bijna over me nek :( Dus lees wel mee, maar pff...

13. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    nou dames ben bij de baby dump geweest en zaterdag wou mijn vriend na babypark maar denk eigenlijk dat ik wel kan slagen bij de babydump dus denk dat ik daar weer heen ga hihi
    zie ik de dure luxe en leuke dingen niet hij schrok hier al van de prijzen dus heb ook niks gekocht nog en kan het hem even bezinken en hopelijk weten we dinsdag het geslacht dan zaterdag shoppen!!!!!!!!!!!!!!

14. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wat vervelend parel!!! Hoop niet dat het zo blijft voor je. Het is leuk als het weg is na 16 weken maar blijkbaar is dat niet voor iedereen weggelegd!

15. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Parel wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! Ik hoop dat het snel weggaat, misschien nog even langs de vk om te vragen voor iets tegen de misselijkheid?

Dit weekend de babykamer helemaal leeggehaald. Er stonden nog verhuisdozen en troep. Nu is alles leeg, kunnen we het behang afstomen en de nieuwe erop. Volgende week komen de meubeltjes!

16. Parelbloesem

Had der gebeld en zolang ik niet meer overgeef wil ze het aan kijken tot 28-8, dan controle en anders eerder. Hoef niet meer over te geven, dus word even afwachten.

Wel het hartje vanmiddag even gehoord, i love it

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik was een lang weekendje weg naar belgie, net even bijgelezen.

@i wish herkenbaar hoor die gevoelend. Zit zelf al twee weken thuis door bekkeninstaniliteit kan ik mijn werk echt niet meer doen, ga naar mensendieck maar het lijkt alleen maar erger te worden. Af en toe heb ik het helemaal gehad, en dan zit ik nog niet eens op de helft Pfff. Gelukkig ook hier een nuchter persoon, wat overgens helemaaaaal niets te maken heeft met of je wel of niet depressief word. Juist nuchteren mensen lopen er heel lang mee rond terwijl je je echt niet zo hoeft te voelen. Maargoed ik wil niet zeggen dat jij depri bent hoor...

Leuk trouwens weer twee jongen en een meid erbij, de jongens liggen nog steeds iets achter.

Mijn weekendje was trouwens erg gezellig. Behalve dat in een tent slapen en campingstoelen niet positief bijdrage aan de pijn in mijn rug, maar het was het waard. Nu even rustig aan doen...Morgen word ML geopereerd aan zijn meniscus, dan zitten we met de tweeen half invalide thuis :S

18. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's

Bevallingslijst
    15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje
    16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥
    16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje ♥
    17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje
    18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje
    19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥
    19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar
    21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje ♥
    21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje
    22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje
    22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje ♥
    22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje
    22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥
    23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje
    24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje
    24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje
    24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥
    25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje
    25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje
    26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje
    26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje
    26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje ♥
    27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje
    28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje ♥
    28 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje
    30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje
    1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje
    2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje ♥
    6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje

8x ♥ Meisje
    6x ♥ Jongen
    3x ♥ Verrassing

Afspraken, controle's en echo's
    19 aug - Annanasje - geslachtsecho
    20 aug - Pip84 - geslachtsecho
    20 aug - Alethe - vk
    20 aug - Fiona - vk
    20 aug - Sabrinab1986 - geslachtsecho
    21 aug - Reb - geslachtsecho
    22 aug - Annet - geslachtsecho
    27 aug - Bellaluna - 20 weken echo
    27 aug - Fiona - GUO
    27 aug - Hyacintje - geslachtsecho
    28 aug - Papa - geslachtsecho
    29 aug - Besjes - 20 weken echo
    30 aug - Annanasje - controle vk
    2 sept - Lotte30 - 20 weken echo
    2 sept - Joes - 20 weken echo
    3 sept - Monkey82 - 20 weken echo
    6 sept - Joes - gyn
    6 sept - Abi - 20 weken echo
    7 sept - Annet - 20 weken echo
    9 sept - Hyacintje - 20 weken echo
    9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo
    10 sept - Jozefien - 20 weken echo
    10 sept - Monkey82 - vk
    11 sept - I wish - 20 weken echo
    12 sept - Pip84 - 20 weken echo
    16 sept - MM1981 - 20-weken echo
    16 sept - Annanasje - 20 weken echo
    21 sept - Reb - 20 weken echo

Vlindertjes :(
    Noor88
    PoppetjeN
    Deesdees

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

19. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Veel plezier vandaag ananas

Ik ga zo naar de bedrijfsarts wegen mijn "ziekte" vraag me af wat ik daar moet doen.. Vertellen dat ik zwanger ben en weer weg?

20. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Morgen naar de vk en dan over een week of 3 alweer de 20-weken echo. Ik vind het toch wel een beetje spannend. Er is niets geweest waar ik me zorgen over hoef te maken, maar als zo'n afspraak er bijna is kan ik het toch niet helpen om dingen te denken zoals 'ik hoop dat het nog leeft' (de Angelsound heeft bij mij nog steeds geen succes opgeleverd :( ) of 'ik hoop dat het wel normaal groeit' oid. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken, ik weet wel dat het overdreven is.

Dus over een week of 3 weten wij ook het geslacht. Mijn schoonouders hebben al aangegeven dat zij het liever niet horen tot na de bevalling :). Ik denk dat als mijn neefje en nichtje het wel willen weten, ze straks toch weinig keuze hebben: die zijn nog veel te klein om een geheim te bewaren.

Deel Deze Pagina