Annanasje, veel plezier vandaag. Atlethe, zit je dan niet te laag met zoeken? Mijn kindje zit al 3 cm onder de navel, kan het beneden in ook echt niet vinden!! Hier gaat het erg op en af. Ene moment ziek en misselijk en andere moment gaat het goed..
@ Alethe, wat vreemd dat het met de Angelsound niet lukt? Ik kon het al met 9 weken horen, met wel flink zoeken en nu zet ik hem op m'n buik en hoor direct keihard gebonk, echt niet te missen. Denk dat je miss echt op een verkeerde plek zoekt? Bij de vk zal het nu al prima lukken om het hartje te luisteren dus miss dat zij je wat aanwijzingen kan geven! @ Annanasje, succes met je echo vandaag! Have fun! @ Parel, wat kl*te dat je je nog steeds zo beroerd voelt meis! Helaas duurt het in zeldzame gevallen de hele zwangerschap.... Hoop echt dat dag bij jou niet zo is hoor, maar meestal is het met 15 weken wel een stuk minder/weg. @ Abi, ja geen idee wat je moet gaan vertellen bij de bedrijfsarts? Wat voor ziekte heb je dan trouwens? Of bedoel je met 'ziekte' je zwangerschap?? De bedrijfsarts is dan toch niet noodzakelijk?? Ben daar nog nooit geweest iig...
Ja mijn nicht heeft 3 keer de hele zwangerschap gehad, ben daar nu wel beetje op in gesteld, want ja zit al over de 17 weken heen en heb het nog. Maar zal wel goed komen hoop ik
Waarom zit je thuis omwille van je zwangerschap of iets anders? Je zal wel vragen krijgen WAAROM je niet kunt werken
Ik zit niet thuis haha ik zit gewoon in de ziektewet dat zijn de regels op mijn werk. Met 3 maanden moet je van de groep af door agressie op de groep en zwaar lichamelijk werk. Ik werk elke week wel mijn 32 uur maar doe nu andere dingen zoals computerwerk en uitjes met de cliënten dan kan ik als extra mee. Was dus ook zonde van mijn tijd bij bedrijfsarts stond binnen 5 min weer buiten. Maar blijkbaar moet je een x langs komen zodat ze een kort verslagje naar het UWV kunnen sturen, die ik overigens een maand geleden zelf ook al heb gesproken over mijn ziekmelding
@allemaal, dank jullie wel voor de complimenten voor mijn buikje en de echo! Ik ga vanavond om 19.00 uur dus hele dag spannend!! Zoveel zin in, maar net als @alethe ook ik kan het hartje nog niet horen met de angelsound en dan ben ik zo Vantevoren toch zenuwachtig of het hartje nog wel klopt op de echo!! @pip, denk idd dat het ook met eten te maken heeft! Thanks! Door jou let ik daar ook weer even op was ik even vergeten haha @parelbloesem, wat vervelend die misselijkheid! Hoop dat het snel minder wordt! Wat grappig om te lezen dat iedereen andere kwaaltjes heeft. Even vervelend allemaal natuurlijk maar ieder heeft zo zijn ongemakken. Afgelopen twee nachten iets beter geslapen, heb het voedingskussen maar weer verruild voor vriendlief en het helpt! (voor nu dan)
Spannend Anannas! Hier erge obstipatie, echt dat je amper kan lopen zo hard en pijnlijk is mijn buik. Heb dat altijd eens in de 3 maanden, en dan is het een paar dagen afzien en veel water drinken, pruimen eten enz. Wel balen dat dit mischien nu juist zal aanhouden met de zwangerschap, ik las dat je vanaf week 18 echt tragere darmen krijgt. Nou maar heel strikt zijn met wat ik eet...
@abi, snap precies wat je bedoeld, de eerste keer stond ik ook met 5 min weer buiten, en daarvoor moet ik dan 1 uur heen en een uur terug rijden, woepdidoe. Ondertussen kan ik echt niet meer werken en mag ik in sept weer naar de arts, hopelijk dan iets langer dan 5 min denk dat ik anders mijn reiskosten terug ga vragen
Besjes ja das inderdaad erg vervelend zeker als je een uur heen en een uur terug moet rijden daarvoor. Ik zou de reiskosten gewoon declareren als ik jou was ik neem aan dat dat gewoon mag toch
Hoi dames, hier vandaag aangifte gedaan na aanleiding van het akkefietje met een klant op werk. Werd er toch wat onzeker door omdat deze man waarschijnlijk nu benaderd word door de politie en dan dus weet dat ik aangifte heb gedaan. Woensdag ochtend maar even op werk aangeven dat ik nu wel wat bang en onzeker op werk ben. Ben op zich wel blij dat ik het gedaan heb omdat ik vind dat het niet weer mag gebeuren. ( voor de mensen die het niet gelezen of overheen hebben gelezen, ben bedreigd door een man die een winkelverbod heeft om het stelen en zijn agressieve gedrag). Mijn werk wil hier niets mee doen. Hopelijk gebeuren er geen nare dingen
@annasje ben erg benieuwd wat jullie krijgen @ angelsound wat vreemd dat je het nu niet kunt vinden? Waarschijnlijk zoek je te laag is mij ook al een paar keer overkomen, bleek hij/zij gewoon al richting navel te liggen. @ babyspullen hier nog veel van mijn dochter dus ga als het een meid is daar eens door heen wat wel en niet geschikt is in de winter. Qua kinderwagen wil ik de bugaboo donkey ( is een 2ling wagen ) @ hier nou erg druk ons huis staat sinds vorige week donderdag te koop erg spannend dus had vrijdag gelijk al kijkers 2 dus druk poetsen haha. Nu komt er een kijker donderdag voor een 2e keer kijken. Ondertussen zitten wij ook druk te kijken voor een nieuwe woning. En oh ja donderdag eindelijk mijn geslachtsecho zo'n zin in ben erg benieuwd. Heb hem pas om 20.30 lekker laat haha.
Goede zaak papa! Knap van je! @ Annet dat gaat al lekker vlot met je huis dan? Als er nu al iemand voor de 2e keer komt kijken. @ annanasje heb je al nieuws voor ons?
@angelsound: ik heb nu echt overal geprobeerd te luisteren, hoog, laag, links, rechts en in het midden. Het enige wat ik vond was 2 keer mijn eigen hartslag. Maar ik hoor het morgen wel.
Parelbloesem werk in een supermarkt achter de kassa. Hier ook druk bezig om ons 1 slaapkamer appartement te verkopen. Het is mogelijk om hier nog even te zitten met een kleine maar liever niet natuurlijk, maar we zullen zien. We zetten het laag op de markt in de hoop er snel vanaf te kunnen.
@ananas je houdt ons in spanning! Wat gaat het worden ? @papa dat is net prettig. Goed dat je aangifte hebt gedaan, als jij je net veilig voelt doe je daar zeker goed aan. @abi dat zal voor jou ook wel even wennen dan ander werkt. Ik heb nu ook vervangend werk op kantoor vanwege zwangerschap, vind het maar saai! Gelukkig is voor ons een zwangerschapsverklaring voldoende. Wij hebben morgenochtend de echo! Zo erg spannend!
Wat ontzettend rot zeg, en wat vervelend dat je werk je niet wat meer serieus neemt. Krijg je ook slachtoffer hulp?