Als het goed is nu wel, heb je toegevoegd als vriend. Ik heb ze beveiligd staan zodat schoonzus ze niet ziet. Ze heeft me al ooit eens gevolgd. En weet wie ze is Dus haar voeg ik niet toe, ik zat toen onder een andere naam hier.
Ja ik kan ze nu zien! Mooie buik en flink al!! Ja doe je dan idd goed, ze prive in je album opslaan. Volgers zijn vervelend Ik heb ook een aantal foto's in mijn album gezet! (zijn wel openbaar trouwens)
Jij hebt ook een mooi bolletjes JA zij hoeft niet te weten dat ik zwanger ben na alles wat ze heeft gedaan, of ze moet het eerst maar even goed maken. Als ze dat kan mag ze het weten. En anders komt ze er van zelf achter, ze heeft te vaak onze harten vertrap, van zowel mij en mijn man als van de zus en zwager en zelfs van der ouders. Nu begint de band een beetje te groeien en als ik weet dat zij bij mijn schoonouders is doe ik een heel wijd truitje aan en ga ik meteen zitten dan valt niet zo op, omdat ik altijd overgewicht heb gehad
Ook van hier nog gefeliciteerd Anique . Onze verjaardagen hebben we al gehad dit jaar, dus de volgende zijn met baby erbij. Bij mijn verjaardag nog een klein babytje, bij die van m'n partner al een wat grotere van een half jaar; dan wordt het ook wel erg leuk voor de visite, wordt er meer gereageerd en gespeeld en gelachen enzo. Net bij de vk geweest, alles is prima in orde (voor zover je dat ziet zonder echo). Ze had de hartslag natuurlijk in 3 seconden gevonden >_>. Ik denk dat de Angelsound gewoon niet krachtig genoeg is hier omdat ik nogal dik ben. Maar goed, ik ben iig weer gerustgesteld. Ook de bloeddruk weer normaal voor mij (60 onderdruk). Het lag in de eerste 2 maanden wat hoger (70 tot 75).
Fijn dat alles goed is ik heb ook flink overgewicht maar heb het hartje echt zo gevonden, zijn de batterijen wel goed?
Dames die een geslachtsecho hebben laten doen, hoe lang duurt de echo ongeveer? En kijken ze echt alleen naar het geslacht of ook naar het kindje zeg maar?
Alethe, fijn dat alles goed is met jou en de kleine. Ik heb 40 kilo te veel en vind het hartje vrij snel, heb wel gemerkt dat ik wat harder moet duwen, mijn man doet heel zachtjes om mij geen pijn te doen en vind hem dan niet..
@ Kaatje ik duim voor je, voor positief nieuws. @Monkey, Parelbloesem ze hebben mij wel gevraagd of ik belang had bij slachtofferhulp. Maar nu nog geen belang bij, kan er gewoon over praten en me ei kwijt. Op werk hebben ze niets met het akkefietje gedaan maar nu ik aangifte heb gedaan en iets benauwder ben wil ik dit wel aangeven bij mijn leiding. Mocht ik hem binnen zien komen dan bel ik de politie en ben ik weg.
@annet de echo duurde bij mij 15 minuten, naast geslacht ook gekeken naar de baby zelf, hersens, niertjes, aders in navelstreng enz. Gefeliciteerd anique Alethe fijn dat alles goed is
Hmm, het zou kunnen dat ik gewoon niet hard genoeg duw, maar wat is dan hard genoeg? Ik weet niet precies hoe ver ik zou kunnen gaan, dacht dat ik toch al wel behoorlijk duwde. De batterijen zijn in orde, dat waren gewoon net nieuwe die ik ook nog eerst in een ander apparaat had getest. Ik weet nu iig wel precies waar de vk het hartje had gevonden, dat zal het toch ook wat makkelijker moeten maken. Die had toch ook wel eerst mijn hartslag te pakken, dus misschien zat ik al wel in de buurt toen ik mijn eigen hartslag vond. Het is nu wel minder belangrijk voor me om het zelf thuis te vinden, nu ik weet dat alles gewoon nog klopt. @Parelbloesem: Ja, als je dat ding bij iemand anders in de buik moet duwen kan ik me wel voorstellen dat je veel minder hard zou durven duwen als bij jezelf . @papa: veel success op je werk. Hopelijk komt die vent gewoon nooit meer binnen.
Alethe wat fijn dat je het hartje gehoord hebt. Irritant dat het niet lukt met die Angelsound. Zat je op dezelfde plek als de vk? Monkey wat leuk al een dochter en een zoon. Goed dat je nog blijft werken. De hele dag thuis zitten is ook een beetje saai inderdaad . Ieder natuurlijk zijn eigen ding! Weet niet meer wie het vroeg van de geslachtsecho? Maar deze duurde bij mij nog geen 10 minuutjes. Even snel alles checken en opmeten.
Ik ben zo nieuwsgierig pip! Ik heb ook een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn Foto album. Ik denk dat het afhangt van hoe makkelijk ze het geslacht kunnen zien hoe lang zo'n echo duurt of niet? @ alethe. Neem rustig je tijd om te zoeken. Soms hoor je het ook erg in de verte. Mijn ervaring is dat de kleine rond de navelstreek is nu. En ik ga gewoon alle plekjes af!
60 is wel veel geld ja! Bij mij kon het bij de vk en koste het 35. Mooi buikje Hyacintje!leuk om te zien al die buikfotos! Haha ja nog eventjes wachten, ik ga zo de taart ophalen. Ben benieuwd hoe die geworden is!
Ja 60 euro is wel heel veel! Bij mij was het 30! Dus zou idd wel een wat uitgebreidere echo verwachten dan... Zelfs die van mij was al best uitgebreid! Leuk Pip, plaats je straks even een foto van de taart? Even kijken of ie net zo leuk is als de mijne
Doe ik natuurlijk! Die van jou was wel erg mooi hoor Monkey! Ben benieuwd wat deze mevrouw ervan gemaakt heeft haha Heb ook een nieuwe buikfoto gemaakt, in album gezet.
Heb overigens een pakket gekozen voor 160 euro met 2,3,4d echo en heb er dan nog eentje met 28 weken denk dat ik daar voor kies, en foto's en dvd dus vind het dan nog meevallen maar voor een echo van 10 min zou ik wel kort vinden, is het raar als ik er over ga bellen?