Gefeliciteerd Pip! Ik zit met spanning telkens te checken of Kaatje al wat weet, vind het zo spannend voor ze. Hoop zo op goed nieuws.
Ja ik zat er idd ook al aan te denken, Woelmuisje. We denken aan je, Kaatje!! @ hier, 18 weken zwanger vandaag whiehoeeeeee!!
Ja het schiet echt op nu he.... Ik voel de kleine nu ook de hele tijd bewegen in m'n buik hihi. Gister op m'n werk een uur lang en nu ook al weer een tijdje, zit even rustig op de bank. Voelen jullie het ook steeds meer?
ja het begint nu steeds meer te komen, Al moet ik zeggen dat ik er ook uren voorbij gaan dat ik niks voel. voel het voornamelijk s'avonds voorzichtig een schopje geven.
Ik voel ook nog niet zo veel heel af en toe wat gekriebel aan de binnenkant. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant. Had ik bij Janne ook, mijn man voelde Janne ook maar heel weinig. Best wel jammer.
Monkey, Abi en Woelmuisje gefeliciteerd met jullie 18 weken alweer! Hier soms kleine plopjes, alleen als ik ga slapen. Bedankt voor de felicitaties, het was een geweldige dag gister om nooit te vergeten. Mijn vriend loopt met een grote grijns rond en vindt het zo leuk dat hij een zoon krijgt . Met mijn vader gaat het erg slecht, heeft nare dingen meegemaakt in het verleden, zijn zaak gaat failliet, heeft veel moeten verkopen en is alles kwijt op zijn 60e en over 7 jaar gaat hij met pensioen zonder iets. Wij willen onze zoon naar hem vernoemen, hij is een fantastische vader en dat zal hem goed doen . Hij dacht als enige dat ik een meisje kreeg haha. Kaatje, heb je nog iets gehoord?
Hè meiden, nog geen nieuws van deze kant... Mijn moeder was al soort van "boos" en teleurgesteld: twee weken is toch twee weken?! Ik weet nu even niet wat ik moet doen... Zelf bellen of afwachten? Sta stijf Vd zenuwen en daar wil ik eigenlijk vanaf, maar aan de andere kant ben ik ook ontzettend bang voor wat komen gaat... Wat vinden jullie?
kaatje ik zou bellen, ik snap dat je het eigenlijk niet wil horen als het negatief nieuws is, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Sterkte meid
@ Pip wat een mooi idee.. denk dat je vader zich vereerd zou voelen!!! @ Kaatje bellen meis, idd 2 weken is 2 weken!
Nou stoute schoenen aangetrokken... Uitslag was nog niet binnen Ja maar t zijn twee werkweken mevrouw!! Euhhhh nou dan zitten we toch in werkweek 3 nu? Maar goed... Ze verwachten m wel deze week. Dus we duimendraaien nog even verder...
He Kaat wat vervelend! Dat ze mensen die zo in spanning zitten zo lang laten wachten vind ik niet netjes. Nog heel veel sterkte meid, blijven duimen, je bent een doorzetter