@buikjes, mooie buikjes zie ik allemaal voorbij komen! Leuk om te zien dat het bij iedereen begint te groeien nu Sabrina gefeliciteerd met jullie meisje en Pip met jullie jongen! Leuk hoor! Annet, succes vanavond, spannend!! Verder hier helaas nog niets gevoeld, heel soms een plopje als ik in bed lig, maar verder weinig helaas!
Had reb gister ook niet een geslachtsecho? Die schrijft hier nooit meer mee of wel? Zag dat ze in het andere topic wel actief is.. Vind het wel spannend hoor vanavond, droomde vannacht dat het een meisje was
Spannend hoor die geslachtsecho's, dat vind ik wel een beetje jammer dat we dat moment missen door de vlokkentest. Voordeel ervan, ik ben net volledig los gegaan bij next in roze spulletjes, gister ook al via bol.com trouwens en ik vergeet helemaal de babykamer die we zaterdag hebben gekocht... Shame on me! Hahahah.... Meiden die hun huis hebben verkocht, gefeliciteerd! En die daar nog mee bezig zijn hopelijk komt er snel een goede koper.
Ja klopt en ze schrijft hier ook helemaal niet meer mee.... Laatste x was iig een tijdje geleden. (maar laat haar nog wel ff op de lijst staan) Heel veel plezier straks met de echo!!! Laat je het ons snel weten?
Woelmuisje ik zie ook geen foto en ben nu wel benieuwd naar je buikje en je pyjama Spannend Annet, veel plezier!
O dan moet je denk ik vrienden worden, of hebben jullie t openbaar gezet? ( vind ik niet zon prettig idee)
Daar ben ik al geweldige echo gehad. Duurde 20 min iets langer misschien. Helemaal gezond kindje zoals het nu lijkt. En het is een
Hoi meiden, Kan niet slapen dus maar weer ff bijgelezen gefeliciteerd annet leuk een meisje. Mooie buikjes hoor allemaal zal morgen even kijken of ik er ook 1 kan toevoegen. Jee als ik het goed heb onthouden 2 verhuizers hier. Leuk hoor dat je nu alles aan kant kunt maken Ik had vandaag bbq op mijn werk, waar ik al bijna 2 maanden niet ben geweest. Echt leuk om collega's en clienten weer ffies te zien Wel meteen weet last van mijn rug daarna, als ik wat onderneem merk ik meteen hoe slecht mijn rug eigenlijk is momenteel. en we moeten nog een tijdje volgende week 20 weken echo, hopelijk met de kleine alles goed dan doe ik het niet voor niks