@woelmuisje helaas nog niet... Heb vandaag ook even een dag dat ik zelf gewoon niet durf te bellen... Zou het misschien eigenlijk wel moeten doen, maar het lukt me gewoon ff niet
Ja dat is wel een idee Kaatje, om je partner of moeder te laten bellen als je het zelf niet trekt... die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk.... Dank je wel Joes Hopelijk ga ik deze week ook wat voelen
Ja misschien wel een idee idd... Ben daar soms zo'n muts in! Of zou het je kop in t zand steken zijn? Net ging mijn telefoon... Was t zo'n stomme telemarketeer.
Pff je hart in je keel natuurlijk gelijk! Snap best dat je niet durft te bellen hoor.... bang voor een definitief 'het is niet goed'. Maar aan de andere kant kan je ook goed nieuws krijgen natuurlijk! Je man even laten bellen anders??
Kaartje, ik duim zo hard dat ze eens gaan bellen en je in ieder geval uit die onzekerheid helpen. Ik hoop zodat dat ze goed nieuws is. Maar dit wachten is ook slopend. Knuffel!!.. Ik heb nu een 3 tal keer gehad dat ik duizelig word en gevoel heb dat ik flauw ga vallen. Soms gepaard met misselijk gevoel. Heb tijdens de hele zwangerschap nog niet over gegeven kwa ochtend misselijkheid. 2 van de 3 keer heb ik gewoon goed gegeten een uur er voor maar toch gebeurde het. Ben gaan zitten en even wat gegeten/gedronken en dan gaat het wel weer. Maar vind het nu toch wel eng worden. Heb zo net me bloed geprikt (vader had suiker en had z`n prikker) en deze was 6.4 wel goed dus neem ik aan. Weet iemand misschien meer? Verder valt het me op dat ik wel heel veel plas. Als ik een uur geleden naar de wc ben geweest dan heb ik een uur er na al weer het gevoel dat ik moet. Als of de blaas op knappen staat.
Kaatje, is helemaal niet gek. Je bent al geduldig genoeg met wachten. Vandaag ben ik bij de vk geweest. Ik vraag mij echt af wat ik daar doe. Bloeddruk opmeten, wegen, hartje luisteren en weer gaan..Voor mijn rug moet ik naar de fysio, maar daar heb ik geen tijd voor naast mijn werk. Trouwens, dan krijg ik oefeningen. Ik beweeg al genoeg en anders lopen ga ik toch niet
@ pip ja echt he? En ik moet ook nog eens elke 3 weken vanwege mijn zogenaamde hoge bloeddruk. Dus ik zit er nogal vaak! Maar ja het is goed dat ze voorzichtig zijn. Mijn 20 weken echo is trouwens verplaatst monkey naar 10 september. Ik werd vandaag afgebeld.
@papa, ja bloeddruk of je ijzergehalte misschien? Hoor je ook vaak he... @kaatje, echt belachelijk hoe lang jullie al aan het wachten zijn inmiddels... vrijdag had je sowieso weer een echo toch? Hopelijk weet je toch wel al eerder meer, maar dan weet je dat je dan toch zeker weer wat weet... @hier, morgen 20 weken echo... vind het wel echt spannend worden nu... en ik wil zooooooo graag mijn kindje voelen... hopelijk snel!!
Ik val even binnen. Papa dat is zeer waarschijnlijk een lage bloeddruk. Heb ik ook "last" van en heb dan precies hetzelfde als jou. Zweten, warm worden en misselijk gevoel. Als ik niet op mijn hurken met mijn hoofd naar beneden ga ben ik bang dat ik flauw val, gelukkig voel ik het aankomen. Je kunt hier eigenlijk niets tegen doen, alleen op dat moment wat dropjes of iets anders zouts eten wil nog wel eens helpen.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje ♥ 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥ 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje ♥ 28 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje ♥ 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 3 februari - Anique2008 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 11x ♥ Meisje 7x ♥ Jongen 3x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 27 aug - Bellaluna - 20 weken echo 27 aug - Fiona - GUO 27 aug - Hyacintje - geslachtsecho 28 aug - Papa - geslachtsecho 29 aug - Besjes - 20 weken echo 30 aug - Annanasje - controle vk 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Monkey82 - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 6 sept - Abi - 20 weken echo 7 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Hyacintje - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 10 sept - Monkey82 - vk 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 16 sept - Annanasje - 20 weken echo 18 sept - Fiona - vk 21 sept - Reb - 20 weken echo Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Succes morgen Fiona en Bellaluna! Veel plezier met het kijken naar jullie kleintjes! @ Hyacintje, morgen de geslachtsecho, spannend!
Leukkk hyacintje veel plezier morgen! Al een idee wat het gaat worden? Fiona en bellaluna ook veel plezier met kijken
Ik denk jongen en vriend lief meisje! Als moet ik zeggen dat ik ook even een meisje heb gedacht! Haha Dank je wel abi
Dank jullie wel dames! Ben wel pas om half 5 aan de beurt, dus moet nog ff werken eerst..laat het jullie straks weten!