16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Wij willen het dit keer pas vertellen wanneer we een goede echo hebben gehad, ik wilde zelf het liefst pas na de 12 weken maar weet niet of ik dat zolang volhoud

2. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja ik heb dat ook volgend de ha en vk zijn dat de darmen die opgezet zijn en een andere plek krijgen dus nog niet van de baby dat kan ook nog helemaal niet want daar is het veelste klein voor maar toch blijft het wel leuk om nu al een buikje te hebben

3. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja precies vind ik niet erg! maar mn schoonmoeder zei het gisteren al... het was haar al opgevallen!

4. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    @reb, welkom en gefeliciteerd!

@kaatje, dat is idd niet een reactie die je verwacht, maar wel fijn dat hij later toch nog even heeft gezegd dat hij wel blij is voor jullie:).

Hier al veel last van kwaaltjes, ik heb juist totaal geen eetlust. Moet er vooral 's ochtend echt wat inproppen. En vlagen van misselijkheid. Verder een trekkerig gevoel vooral in m'n linkerlies. Af en toe ook wel rechts, maar vaker links. En verder raak ik alles kwijt.. Autosleutels op de wc en m'n handtas in de kelderkast leggen ipv. de boodschappen haha.. Hoezo verstrooid!

Morgen gaan we het aan mijn ouders vertellen, ooh ik ben zo benieuwd naar hun reactie!:)

Fijn weekend dames!

5. Reb

Reb Niet meer actief

Ah leuk idee!! :) Ik zit ook nog te bedenken hoe we het aan mijn familie gaan vertellen. Maar heb besloten om eerst nog de eerste echo af te wachten. Zo spannend allemaal!

6. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik merk het ook al aan mijn lichaam. Kan mijn gewone broeken nog net dicht krijgen, maar dat knelt zo dat ik al gauw genoeg mijn knoop weer los moet maken haha. Heb eergisteren dus al positiebroeken besteld.. Want ik kan nog wel nieuwe gewone broeken gaan kopen maar die pas ik straks waarschijnlijk ook niet meer.:)

7. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja snap ik heel goed!!! ik hoop dat ik dan ook mijn eerste echo al gehad heb! Het is allemaal nog zo nieuw en spannend!

8. Reb

Reb Niet meer actief

Nou dat is ook iets wat ik niet zo goed begrijp..

Mijn ha zei dat ik met 8 weken naar de VK moet. Maar ik zie op het forum heel veel mensen die minstens een week eerder gaan.
    Buiten dat, zei mijn dokter de 28ste mijn uitgerekende datum is. Maar dat klopt weer niet met mijn CB test die zegt dat ik nu 1-2 weken zwanger ben (dus 3-4). Ga dus nog even goed bedenken voor wanneer ik een afspraak moet maken bij de VK :)

9. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @reb de meeste meiden die eerder de echo hebben is om medische redenen. Ik krijg heb bijv met 7 weken omdat ik via icsi zwanger ben geworden.

10. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    hmmm ik hoopte net voor mn vakantie (12 juni) nog even te kunnen gaan.. maar dat zit er misschien niet eens in dan! Maandag maar even overleggen met mn huisarts!

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook via icsi zwanger geraakt, maar mag ook pas met 8 weken een echo...

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Super nieuws aadrbeitje! Gewoon de moed erin houden!
    Annet pfff moeilijk zo'n smoes bedenken. Je zit aan de antibiotica en daarom mag je er niet bij drinken?
    Fiona ik heb ook hetzelfde als jou. Moe en sneller buiten adem, maar verder nergens last van. Ik denk maar zo dat ik er nu maar van moet genieten, straks beginnen de kwaaltjes te komen en kun je niets meer.
    Hyacintje dat is leuk zulke reacties! Ook een leuk idee om het je ouders te vertellen.

Ik zal maandag even de VK bellen. Ik ben benieuwd wanneer ik mag.

Iedereen een fijn weekend.

13. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

@ Reb, nee hoor, geen pijnlijke steken, gewoon zeurderig gevoel. Precies hetzelfde als bij mijn vorige 2 zwangerschappen!

@ Annet, idd antibiotica smoes! Heb ik vorige week ook gebruikt ;)

@ Dehi, leuk dat jullie het morgen gaan vertellen! Ga je het op een speciale manier doen?

@ Hyacintje, hoezo ga je de huisarts bellen dan? Ik zou een vk bellen en gewoon vragen of ze net voor je vakantie een echo kan maken.

@ Hier, wij gaan het morgen aan onze ouders vertellen! Ze komen alle 4 eten. Ik zal ze vragen om een nieuw naambord voor de op de deur voor m'n verjaardag, omdat ie over een tijdje te klein zal zijn ;) Dan moet het kwartje toch wel gaan vallen! Nu staan al onze namen er onder elkaar op, met geen ruimte meer over.

Ben blij dat ik de 5 weken weer gehaald heb. De zwangerschap is op een bepaalde manier nog zó onwerkelijk dat ik gewoon steeds het gevoel heb dat het ieder moment mis kan gaan, maar goed, dat zit allemaal in mn hoofd....

14. gogogo

gogogo Lid

8 mrt 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @reb hier een vroege echo ivm eerdere miskraam. Toen bleek bij de 1e echo met 11 weken dat het gestopt was. Ik dacht dat de termijnecho rond 11 weken normaliter de 1e echo is. Hangt er vlg mij ook vanaf of de vk een echoapparaat heeft. Bij sommigen worden de echo's in het ziekenhuis gemaakt.

@aardbeitje fijn dat het gestopt is!!

Hier ook allerlei smoezen ah verzinnen want ik drink echt altijd wel een wijntje.... Vandaag hele dag sporten benieuwd hoe dat gaat, maar maak me nu al druk om het drankje nd wedstrijden..... Dat gaat zooo opvallen!

Ff complimenten voor pindaatje voor het bijhouden van de lijst, echt top!!!

Fijne dag ladies!!!

15. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ pindaatje: ik moet eerst bij mijn huisarts langs kreeg ik te horen toen ik belde, vandaar. Dat schijnt "nieuw"te zijn, dus vandaar uit kan ik weer verder!

16. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Dank je wel :D Ik doe het graag! Ik moet het vanaf volgende week zaterdag wel even aan iemand overdragen, dan ga ik namelijk 2 weken naar Spanje!
    Dus wie o wie!

17. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Aardbeitje, wat fijn dat de echo goed was en dat het nu beter gaat. Is niet gek dat je je zorgen maakt, je hebt al negatieve ervaringen dus dat is niet gek. Hopelijk is het nu jouw geluksmoment :).

Wat gaat alles snel hier!! Bedankt voor de antibiotica smoes die ga ik zeker gebruiken :D. Volgende week vieren we onze verjaardag en ik niet aan de wijn.. Dan weten vriendinnen al genoeg, hopelijk trappen ze erin, ik zeg wel dat ik blaasontsteking heb hahah!

Vriend en ik zijn nu op vakantie, all inclusive en ik mis de drankjes helemaal niet! We beginnen nu aan het idee te wennen, maar als ik nu kinderen zie kijk ik er ineens heel anders naar. Het blijft wennen, het gaat best snel allemaal! :)

18. Reb

Reb Niet meer actief

Oke, thanks voor de informatie :)

19. Reb

Reb Niet meer actief

Mijn schoonzus mocht wel op bezoek net voor haar vakantie! Terwijl ze eigenlijk een week later pas hoorde te gaan. Ze begrijpen vast dat jij dan met een fijner gevoel op vakantie gaat?

20. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @Annet
    beheer jij toevallig niet de pot met geld dan?! Vriendin van mij had ook een vrijgezellenfeestje toen ze net zwanger was...
    Maar zij beheerde de pot, dus bestelde ook al t drinken en bestelde dan voor zichzelf een alcoholvrij bier :D

en anders idd antibiotica ofzo

Deel Deze Pagina