Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥ 16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje ♥ 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 18 januari - xJxennifer - ?? jaar - ?? kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥ 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥ 24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 25 januari - Sjaantje1978 - 35 jaar - 1e en 2e kindje ♥ ♥ 26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje ♥ 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje ♥ 28 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje ♥ 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje 1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 3 februari - Anique2008 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje ♥ 12x ♥ Meisje 10x ♥ Jongen 3x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 30 aug - Annanasje - controle vk 2 sept - Lotte30 - 20 weken echo 2 sept - Joes - 20 weken echo 3 sept - Monkey82 - 20 weken echo 6 sept - Joes - gyn 6 sept - Abi - 20 weken echo 9 sept - Annet - 20 weken echo 9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo 10 sept - Hyacintje - 20 weken echo 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 10 sept - Monkey82 - vk 11 sept - I wish - 20 weken echo 12 sept - Pip84 - 20 weken echo 12 sept - Alethe - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 16 sept - Annanasje - 20 weken echo 18 sept - Fiona - vk 25 sept - Parelbloesem - vk Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Ik heb trouwens gisteren de Blije Doos opgehaald. Ik vond er leuke spullen bij zitten. Verder zal ik er niet veel op in gaan wat er allemaal precies in zat (ik wil het niet verpesten voor mensen die hem nog niet hebben), maar 1 ding wilde ik toch even noemen: er zat een tube tandpasta in . Wij moesten zo lachen. Ik kon ook echt niet vinden hoe dat nu weer met zwangerschap of baby te maken had (het was geen kindertandpasta oid). Zijn ze bang dat ik tijdens de zwangerschap ga vergeten m'n tanden te poetsen ofzo?
Gister heb ik ook de blije doos opgehaald! Leuke inhoud. Wat me erg opvalt bij alle dozen is dat er steeds alcohol vrij bier in zit!! Maar als ik lees wat jij verklapt hebt Alethe, ik had er geen tube tandpasta in zitten. Misschien in de volgende.. vriendin heeft de doos ook voor me aangevraagd, dus heb nog een streepjescode Heb momenteel het idee dat ik mijn buik voel groeien...
Zo hier een foto van mijn buik en natuurlijk staat de foto niet recht :s Ik ga dinsdag de blije doos halen ben benieuwd wat erin zit!
Hoi allemaal, heb 2 dagen teambuilding gehad dus ben niet zo actief geweest Kaatje gefeliciteerd meid! Hartstikke fijn voor je! Joes gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo Mooie buikjes heb ik voorbij zien komen! Helemaal super. Ik heb ook nog geen melk uit m'n tepels. Ze jeuken wel erg!
Iemand het nummer van Niels geusenbroek gehoord? Op het ritme van het hartje van een ongeboren kindje. Ik hield het niet droog!
Wat een mooie buikfotos en mooie echo's trouwens! Over dat melkverlies, schijnt gewoon te zijn, lees dat evengoed veel vrouwen dat al hebben. Betekend dat ze al hard werken Hihi. M'n vriend vind het reuzeintressant, opeens krijgen ze een andere bedoeling haha. Ik zal ook even een buikfoto maken, vind ook dat het nu opeens hard groeit! Kan het totaal niet meer verbloemen Dus ben ik om naar strakke shirtjes etc om lekker te pronken
@ kaatje wat fijn dat het voor nu er goed uitziet, echt een hele opluchting lijkt me dat. @ woelmuisje wat een supergave kinderwagen zeg. @ buikjes kom hele mooie goed gegroeide buikjes tegen zeg @ blije doos heb nog niks gehaald heb me er ook niet voor aangemeld, ga denk ik die van de babydump doen en van de prenetal die vond ik het vorig jaar het leukst. @ hier jeetje de baby is druk steeds dat was mijn dochter volgens mij niet, voel het zelfs al vanaf de buitenkant, hier overigens een beetje druk, ik geloof dat mijn dochter in de 13 maanden sprong beland is, voor degenen die al mama zijn hoe lang duurt dit ongeveer? Verder komt kijker 3 maandag met zijn makelaar het huis bekijken dus vind dat onwijs spannend. @ oh ja dames die alweer 20 weken zijn hoera wat gaat het snel al op de helft
oh en lees iets over melkverlies, hier wel hoor als ik in mijn tepels knijp dan komt er echt al wat uit, had ik bij mijn dochter ook al vrij snel, heb alleen na de bevalling echt super veel gelekt dat mijn bed er nat van was
Mooie buikjes hoor en bedankt voor de lieve reacties @woelmuisje wat een geweldige kinderwagen, moest meteen denken aan een oude babyfoto van mezelf in z'n soort wagen, prachtig @pip die tweede is een voetje @melk, hier nog geen melk hihi vandaag wel (weer) nieuwe bh's gekocht nu maar meegroeibh's ben ondertussen van 75a naar 85b 3e bh gratis bij de livera en 20% korting dus was goed te doen
owhja @joes gefeliciteerd met je 20 weken dansje hier vandaag 19 weken, gaat voor me gevoel al sneller nu de eerste acht weken kroooopen voorbij @kaatje hoe was het vandaag??
Haha besjes die borsten die weten wat he Ik ben van 75D naar 85E voor een meegroeibh Ja kaatje weet je al meer?
@abi een vind ik leuk knop zou hier wel handig zijn maar inderdaad gaat hard zo, gewoon een natuurlijke borstvergroting hihi
Besjes zie nu je echo foto's pas wat gaaf zeg, wilden jullie eigenlijk ook weten wat het wordt? Hoe zwaar is jullie kleintje nu? Ben daar altijd wel benieuwd na
Joes, yeah 20 weken... Woelmuisje, wauw hij is echt heel gaaf... Besjes, 19 weken dansje voor ons beide!! Mijn 19 weken buik