Wow mooie buikjes hebben jullie zeg, wat gaat het snel nu ineens. Heel erg leuk om te zien. Borstvergroting zeg dat wel haha! Cupmaatje groter voor niks Kaatje hoe is het gegaan vandaag?
@annet wij houden het een verrassing wat het word . Het was nu 240 gram en ong 26 cm . Stond nog steeds op 24 januari @monkey 25 sept heb ik weer controle bij de vlos @parel, whoooo dat is pas een echte buik hihi. Gefeliciteerd met je dansje we gaan lekker gelijk op. @hyacintje Thanks
Wat een mooie buikjes!!! Het gaat echt snel he? Ik zie het bij mezelf ook heel erg. Ik zal morgen weer een nieuwe buikfoto maken!
Wat een mooie buiken komen hier voorbij leuk hoor! Vandaag bij me moeder de oude baby spulletjes van zolder gehaald en gekeken wat ik nog kan gebruiken en wat echt weg mocht vast weg gegooid en toen we vanavond bij me schoonouders waren en die dat hoorden werd ook daar een mega doos van zolder gehaald. Heb nu wel 20 hydrofiel luiers haha meer dan genoeg veel ledikant en wieg dekbed setjes. Erg leuk. Schoon moeder wil al gelijk aan de was en aan het strijken haha. Ik zo doe ma kalm aan heeft nog alle tijd. Verder is onze makelaar begonnen met ons appartement te verkopen alles gereed te maken denk volgende week de fotograaf. Hij gaat er mooi voordelig op in de hoop er een beetje gauw af te zijn. Maar we zien wel hoe het loopt.
Ja wij weten meer... Meer dan we hadden willen weten ook Na de enorme blijdschap van donderdag werd vrijdag even de grond onder onze voeten weggevaagd!!! Ondanks dat het niet chromosomaal is is de blaas wel veel en veel te groot... Zo groot dat het eigenlijk alles in dat kleine lijfje wegduwt, de vraag is dan ook of bijvoorbeeld geslachtsorganen en de rest vh urinestelsel goed is aangelegd... Dit is nu gewoon niet te zien door de grootte vd blaas! Het buikje is nuzo groot dat het bij een zwangerschap van 28!!!! Weken hoort... Ook het middenrif wordt hierdoor omhoog geduwt waardoorhart en longen te weinig ruimte krijgen... Daardoor is er dus ook te weinig vruchtwater met alle gevolgen van dien! Het is een meisje weten we inmiddels, maar juist daardoor zijn ook de complicaties groter... De arts gaf dus ook aan dat dit eigenlijk niet met het leven verenigbaar is... Maandag hebben we een gesprek met een gynaecoloog over hoe nu verder maar er werd ons wel met klem verzocht om goed na te denken wat we willen doen.. Het klinkt misschien heel klinisch allemaal nu maar dit is voor mij momenteel de manier om ermee on te gaan... Ben dan ook erg bang voor de enotionele klap die komen gaat Het voelt aan de ene kant heel raar en onwerkelijk allemaal en aan de andere kant metken we ook dat het ons "goed" doet dat er nu duidelijkheid is... Wij gaan vandaag even lekker afleiding zoeken...
Omg kaatje wat ontzettend erg voor jullie Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Oh Kaatje wat verschrikkelijk! En verschrikkelijk dat je zo'n beslissing moet nemen over je meisje. Ik ben er stil van. Heel veel sterkte meis. Dikke knuf
Oh Kaatje vind dit echt vreselijk om te lezen, weet ook gewoon echt niet wat ik moet schrijven, behalve vraag een second opinion aan, dn heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Knuffel vanaf hier
Heb zelf ook wel aan een second opinion gedacht, maar even heel hard gezegd: als je dat doet en weer een onderzoek moet dan zit je voorbij de 24 weken... En moet je dus verder met je zwangerschap, ik weet niet of ik at geestelijk aankan! Om dan op een nog later moment je kindje te verliezen... Klinkt heel cru ik weet het... Maar momenteel voel ik het even zo :-'(
Pfff weet niet wat te zeggen, ik ben er stil van. Lieve kaatje, ik leef met jullie mee en wens jullie heel erg veel sterkte met het nemen van een beslissing. Xxx
Jeetje Kaatje wat een klap Ik wordt emotioneel van je berichtje, dit verwacht je dan ook niet, omdat je de blijdschap hebt dat ze geen chromosomale afwijking heeft. Maar nu dit, wat is dit onwerkelijk! Je bent ook zo machteloos... Ik weet verder niets te zeggen, ik vind het vreselijk voor je, en wens je heel veel sterkte en kracht deze dagen, zeker met het nemen van beslissingen. Dikke knuffel, ik leef echt met jullie mee.
Wat erg Kaatje . Is er ook niet zoiets als een operatie in de baarmoeder die ze kunnen doen? Heel veel sterkte.
Ik begrijp het dat is niet hard gezegd, als het kindje dan toch eruit moet dan liever nu, kunnen ze ook geen operatie doen later? Heel veel sterkte meid
jeetje kaatje, wat een ontzettende kl*te nieuws!! inderdaad is er niks dat ze kunnen doen voor jullie kleintje? Heel heel veel sterkte in elk geval!
@kaatje Bah wat een kut nieuws....Weet niet veel meer te zeggen dat heel veel sterkte en kracht voor jou en je vriend.
Kaatje wat een klap in jullie gezicht, na donderdag . Is er echt niks mogelijk om jullie kindje nog af te helpen van die grote/ volle blaas, drain in het buikje oid? Ik noem ook maar wat hoor, hopend op nog enige uitweg. Ik hoop dat jullie snel een keuze kunnen maken, want zo langer doorgaan met onderzoeken is voor jullie ook verschrikkelijk. Alle sterkte voor jullie samen om dit te doorstaan. Dikke knuffel en ik leef erg met jullie mee .
Kaatje jeetje wat een een verschrikkelijk nieuws..... Na het "goede" nieuws nu ineens dit. Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing ook ik leef met jullie mee...
Jeetje kaatje, ben er stil van en weet niet goed wat ik moet zeggen. Wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Knuffel...