I wish, ik voel het kindje ook alleen van binnen Wat mijn man niet leuk vind Hoop dat ik kindje snel ook van buiten voel, zodat mijn man er ook van kan genieten
Ook hier is er van buitenaf niks te voelen terwijl ik het van binnen toch erg duidelijk voel allemaal. Hopelijk voor de mannen is het binnenkort ook van buitenaf te voelen want ik snap wel een beetje dat ze ervan balen
Ik voel nog niets van binnenuit. Tenminste dat denk ik. Voelde vanmorgen wel iets maar wist nie of dat dat de kleine was. Verder ook nog bescheiden buik. Denk dat sommigen het niet eens weten/zien.
@ Kaatje, oohhhhhh ik lees je bericht nu pas! Wat verschrikkelijk meis Kan me er haast geen voorstelling van maken hoe jullie je wel niet moeten voelen.... Het nare is nu dus dat ze er (waars) niks meer aan kunnen doen qua operatie? Das wel heel erg zuur.... Ik wil jou en je man onwijs veel sterkte toewensen de komende periode. Succes ook morgen! Dikke knuffel
@ Grootte van de buik, ja joh, iedereen heeft altijd wel wat te zeuren daarover! Sommige meiden krijgen reacties a la 'jeetje wat heb je een bescheiden klein buikje' en anderen weer 'wow wat is je buik groot voor jouw termijn'. Niks van aantrekken hoor! Het kindje dat erin zit, is prima van grootte, punt @ baby voelen, mijn man heeft het een weekje geleden voor het eerst met zn hand gevoeld. En zelf voel ik het nu ook heel duidelijk van buiten. Dat komt vanzelf hoor dames! Wel heel jammer idd voor de mannen die er nu langer op moeten wachten!
Jeetje Kaatje, dat ze er nu niks meer aan kunnen doen . Maar eerder opereren kon ook een desillusie zijn, de onderzoeken lieten dit niet toe, maar dan is je kindje nog zo klein en zwak en zou het alsnog mis gaan en gaat jullie hoop weer verloren. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in het ziekenhuis, met elkaar en het verwerk/ verlies. Ook al ken ik jullie niet, ik hoop het beste voor jullie. Het zou leuk zijn als je nog bleef posten, maar ook heel begrijpelijk als je er helemaal klaar mee bent.
@ Kaatje, ik vind dat je je heel dapper houd hoor, ik zou niet weten hoe ik zou reageren in jouw situatie. Het lijkt me dat je wereld vergaat. Tuurlijk zitten je tranen hoog, en kun je even niet genieten van de aankomende herfst, en ben je intens verdrietig. Heb je alle recht toe, het is gewoon niet eerlijk... Fijn dat je met je vriend op een lijn zit, en veel aan elkaar hebt. Ik vertelde het aan mijn vriend en die zei al, ik ken ze niet, maar dat moet echt vreselijk voor ze zijn. Leef erg met je mee, en vind het heel dapper dat je gewoon blijft posten en meekletsen. Hopelijk kunnen we je hierin steunen, en hopelijk blijf je evengoed meekletsen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
@winterjas, ja ik vind dat ook zonde van mijn geld, daarom wilde ik graag een goedkope(re) dus heb er nu een gevonden voor 50 euro. @voelen, ik voel ook alleen nog maar wat in mijn buik, kriebels, niks aan de buitenkant ofzo... @buik, ik krijg gelukkig alleen maar leuke reacties... dat ik een mooi buikje heb... @parel, gestemd
Ik heb gestemd parel! Ik voel helemaal niets nog maar heb van de verloskundige te horen gekregen dat het wel even kan gaan duren aangezien mijn placenta aan de voorkant ligt! @ pip gefeliciteerd met je 19 weken vandaag!
Dank jullie wel. Hyacintje, dat klopt kan even duren. Ik heb met mijn placenta voor heel erg veel geluk.
Hyacintje dank je wel Parel, haha jij gaat winnen, je hebt zoveel stemmen ik zal ook even stemmen. Winterjas.. Tja die zwangerschapswinterjassen zijn niet echt charming zag ik al hahah!
Haha Kan altijd nog veranderen. Maar dank zij mijn lieve topic genootjes hier en in mijn MK topic en mijn fb groepje sta ik idd heel hoog
@kaatje: Nog weer heel veel sterkte. Als jij je er niet onprettig bij voelt, natuurlijk blijven meedoen in het topic . @parel: ik heb op je foto gestemd. Buik en baby voelen: ik voel het heel af en toe. Maar 1 keer is de kleine zo te keer gegaan dat mijn partner het zelfs van buitenaf kon voelen (was ook de eerste keer). Mijn buik is wel een beetje gegroeid (ik weet niet meer wanneer, maar ik heb het toen nog genoemd in dit topic), maar niet echt meer verder sindsdien. Ik voel het nog wel oprekken enzo, maar je ziet het niet echt groter worden. Ik heb het idee dat de baarmoeder erg ver naar achteren ligt. Mijn moeder vertelde mij dat ze bij haar eerste zwangerschap pas met 7 maanden een zichtbaar grotere buik had, dus ik reken er op dat dit hier ook best zou kunnen gebeuren. Ook geen leuke buikfoto's van hier dus. Aan de andere kant kan ik dan waarschijnlijk wel gewoon mijn eigen kleding aan tot bijna aan het eind, dat is dan wel weer fijn.
Hoe veranderlijk kan een mens zijn zo ga ik geen jas kopen zo heb ik er wel 1 gekocht haha. Wel via marktplaats want ik blijf erbij dat ik een nieuwe zonde van het geld vind.
Draagdoeken baby's kopen: Online bij Draagdoek.nl Zo'n draagdoek Alethe, iedere buik is anders, al merk ik dat mijn buik het zelfde doet als die van mijn moeder toen ze zwanger was van mij, heel apart Winterjas, ik draag nooit winterjassen, dus ga er nu ook geen kopen. Heb altijd wat dikkere truien en vesten aan in de winter als ik naar buiten ga. En die zijn ook lekker wijd, dus ga ik tijd te zwangerschap waarschijnlijk ook gewoon aan kunnen Vind zonde om nu een jas te kopen, al zegt iedereen dat ik knettergek ben nu ik zwanger ben MOET ik een winterjas aan.
Heh, waarom moet je dan een winterjas aan ineens als je zwanger bent wanneer je dat anders nooit doet? Ik ga er wel een kopen, maar dan pas veel later als ik beter weet welke maat ik dan heb, op marktplaats ofzo. Ik hoef hem toch maar 2, misschien 3 maanden aan, dus veel wil ik er niet aan uitgeven en heel mooi hoeft hij dan ook niet te zijn.
Kan me van mijn 1e zwangerschap nog goed herinneren (ook uitgerekend in januari) dat ik het door mn zwangerschap veel minder koud had dan normaal! Ik droeg gewoon mn normale winterjas, bovenste knopen vast en bij mn buik los, ging prima! Oh en die draagdoek van Bykay heb ik ook, vooral bij de 2e super veel gebruikt zodat ik mn handen vrij had voor de oudste af en toe. Ga hem nu waars ook weer veel gebruiken, vooral bij het naar school brengen van mn oudste, die wordt een week voordat ik uitgerekend ben, 4 jaar erg handig.... Dus zal dan toch snel met 3 kids de deur uit moeten 4x per dag, en aangezien ik met baby niet meer op de fiets kan, zal het wel lopend moeten.
Ja dat snap ik ook niet. Ik heb in de zorg gewerkt dus een hoge weerstand, nu ook niet snel ziek door weer of zo. Nou hoeft maar drupje regen te vallen en ik krijg een vest of trui aangereikt... En vele zeggen dat een winterjas beter is voor mijn zwangere buik. Maar ja ik liep voorheen in mijn t-shirt buiten de hond uit te laten als het koud was, dus heel wat gewend, trui of vest is denk wel genoeg voor mij
monkey, ja heb het sowieso erg warm nu. Al is mijn normaal temp 35,7 en nu ik zwanger ben zit ik op 36.9 dus nog niet te warm