Iets te snel blij geworden..bruinverlies is weer terug Nou ja weet niet of ik het bruinverlies mag noemen het is bij het afvegen lichtbruin en vanmiddag echt een heel klein beetje in mijn slip (was witte afscheiding gemengd met licht bruin)(sorry voor de onsmakelijke details )
Pindaatje ik kan mij voorstellen dat het onwerkelijk is. Voor de lijst info ik ben 28 en het word ons 1e kindje. Pip haha ja ik had die smoes ook al in mijn achterhoofd, voor als het voorkomt. Geniet van je vakantie! Aardbeitje ach je kindje heeft zich gewoon heel goed ingenesteld! Het valt vast mee!
Ik hoop het echt..Ik ga er maar vanuit dat het misgaat hou dat zo in mijn achterhoofd dan valt het altijd mee
Aardbeitje als het heel erg weinig is valt het misschien wel mee. Vriendinnen van mij hadden ook bloedverlies aan het begin van de zwangerschap. Ik heb nog steeds onwijs buikpijn en diarree.. Maak me een beetje zorgen. Kan volgende week pas naar de dokter want ben op vakantie, is dit normaal?
Help! Ik maak me zorgen.. Ik voel niets! Heb bijna nerges last van.. Enkel mijn borsten doen pijn, voor de rest voel ik niets... Is dit normaal??
Vk vertelde me dat buikpijn en diarree/obstipatie symptomen zijn van je darmen die een andere plek krijgen die de groei van de baarmoeder..
Nee dan ben je 1 van de gelukkige die (nog)geen, het kan allemaal nog komen had vandaag ook weinig last van de symptomen. Maar ken ook genoeg vrouwen die 9 maanden lang niks voelde..
Dank u voor de vlugge reactie. Ik hoop het want ik heb soms geen gevoel van zwanger zijn en dat is niet leuk.. Maar langs andere kant wel blij van geen klachten te hebben...
Graag gedaan hoor, zolang je een positieve test hebt ben je lekker zwanger, kwaaltjes zijn bijzaak dus hoef je echt niet altijd te hebben..je kan ze zelfs hebben en dat het ineens weg is voor dagen/weken en daarna weer terug komt of soms ook niet. Dus het wil niks zeggen, geniet van je symptoom-loze zwangerschap haha (voor nu iig )
@aardbeitje wat een ellende zeg! Ik snap dat je je zorgen maakt bloed in welke kleur dan ook is iets dat we nu niet willen zien. Maar het is oud bloed en hopelijk is het snel weer weg En positief zijn voor anderen is altijd veel makkelijker dan voor jezelf helaas
Dank je aardbeitje, gelukkig dat het normaal is. Moeilijk om positief te blijven,maar ga van het beste uit en probeer te genieten . Ben je al eerder zo ver geweest als nu?
Haha ja heel erg herkenbaar! Maar je verliest nu alleen maar een klein beetje oud bloed toch? Ik hoor vaak genoeg vrouwen die dat een groot deel van de zwangerschap hebben! Komt helemaal goed meis!
Hey dames, Nee nog niet, langste was 4w6d, volgens mijn eigen berekening zou ik 5 w 5 d zijn maar bij de eerste echo dacht de vk dat ik misschien korter was omdat alleen nog het vruchtzakje zichtbaar was en het embryo zag ze misschien maar was niet duidelijk, dus misschien ben ik wel veel korter, al zou ik dat raar vinden want testte 8 mei al positief en volgens ff was mijn ei 29 april (maar ik verlies echt maar een heel klein beetje echt alleen bij het afvegen heel licht bruin het is was gisteren avond alweer weg en de eerste keer had ik in de ochtend bruin verlies en middag rond 16:00 werd het rood en kreeg ik mijn miskraam, de tweede keer had ik vanaf me nod al elke dag (heel de dag door) bruin verlies..dus het is nu anders maar toch, de tweede keer verliep ook anders dan de eerste dus ben gewoon doodsbang.. Ik lees ook vaak positieve verhalen en dat het vaak normaal is maar als ik in dit topic al kijk hoe veel dames er zijn en niemand die het ook heeft..
@Aardbeitje nog zegt het echt niks, ik heb met mijn dochter echt flinke bloedingen gehad inclusief stolsels waar je naar van werd, maar ze is er! De vk dacht dat dit kwam door de baarmoeder die werkt alle rotzooi eruit zeg maar! Maar ik snap hoe onzeker het maakt ! Hoop dat je de volgende echo al een kloppend boontje mag zien! @ pinda inderdaad super dat je de lijst zo goed bijhoud ben er helaas niet zo goed in, maar als je het me uitlegt wil ik het die 2 weken van je overnemen ( of iemand anders moet willen) @ hier nou gister een vrijgezellenavond was gezellig en lekker gegeten natuurlijk niks gedronken moest echt wel even een smoes verzinnen haha ! Verder voel ik me prima, krijg nu wel echt super last van mijn borsten maar meer kwaaltjes heb ik ook niet, maargoed bij mijn dochter ook niet extreem veel. Jullie nog plannen vandaag dames? Hier lekker rustig hang zondagje heerlijk
Oh aardbeitje heb echt met je te doen hoor... al die onzekerheid! Maar het hoeft inderdaad helemaal niet iets ernstigs te zijn. Kan je morgen contact opnemen met je vk of gyn? Ik ga vandaag lekker een chillzondagje houden.. ( doe ik eigenlijk het hele weekend al) ben hartstikke moe dus kan er lekker aan toegeven
Vk zegt heel bot dat bruin niks ergs is en vaak normaal is en als het doorzet dan is het "gewoon" een miskraam..wanneer ik bel krijg ik steeds een andere aan de lijn die op dat moment aan het werk is en deze was lekker bot. Misschien dat ik de gynaecoloog morgen even bel en vertellen dat ik zwanger ben of ik een vroege echo mag (dan doe ik maar alsof ik nog geen echo bij de vk heb gehad ) misschien dat ze morgen of overmorgen wel iets kunnen zien..
dat is behoorlijk bot ja! zou het inderdaad bij de gyn proberen, hopelijk kan zij je wat meer duidelijkheid geven en je wat meer behulpzaam zijn!
@aardbeitje Wat naar, die onzekerheid. Maar feit is dat je tot 12 weken (en eigenlijk de hele zwangerschap) eigenlijk alleen maar kunt afwachten. Het kan altijd alle kanten op. Bloedingen hoeven helemaal niks te betekenen, en geen bloedingen zegt ook niet alles. Een goede echo nu zegt ook niet alles. Of wat ik eigenlijk wil zeggen: het zal je waarschijnlijk toch niet 100% geruststellen. Afwachten, afwachten... en proberen om te gaan met de onzekerheid. Dat is het enige dat je echt kunt doen. Ik weet het, niet even gemakkelijk, worstel er zelf ook veel mee Ben zelf nu vooral hondsberoerd. Wat een ellende zeg. Lag me vannacht kotsmisselijk af te vragen hoe lang dit nog gaat duren zo. Vroeg me zelfs af waar ik aan begonnen ben, erg he. En dat het asjeblieft niet weer na 3 maanden blijkt dat het voor niks is geweest. Snachts misselijk, sochtends na ontbijt zakt het wat af, om na lunchtijd weer op volle kracht terug te komen, de rest van de dag en nacht. Ik ben geen kotser (een enorme kater 15jr terug was de laatste keer geloof ik ), maar het zit me echt tot HIER de hele dag. Blugh. Het enige dat helpt is.... cola en chips, maar je begrijpt... daar durf ik niet aan toe te geven eerlijk gezegd. Vorige keer was ik verslaafd aan rauwe wortel in mosterd gedipt... dat is heel wat gezonder. Misschien dat es proberen vandaag. zucht