16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Inderdaad kaatje de grootste daad van liefde. Je vriendin heeft dit goed weten te verwoorden. Je omschrijft het zelf ook mooi, ondanks de pijn voel ik de liefde en de trots voor je mooie dochter Emma.

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Kaatje....wat ontzettend moedig dathele je het zo allemaal aangepakt hebt..
    Inderdaad "goed" om de bevestiging te krijgen dat het de beste keus is door te zien dat het niet in orde is... Prachtige naam in liefdevolle herinnering!! En dat blijft... Het is en blijft een deel van jullie liefde...
    Ik wens je alle kracht om verder te gaan.. ik vind je moedig en sterk!!
    Veel liefsxx

3. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Besjes gefeliciteerd met je 20 weken en parelbloesem ook! Ik dans ook met jullie mee! :D
    Abi en nienke super mooie echo's!
    Abi fijne vakantie.
    Kaatje jeetje ook ik ben geraakt wat spreek je er liefdevol over en super trots. De uitspraak van je vriendin doet mij tranen in mijn ogen geven, zo is het precies. Ik snap ook dat je het alleen maar over Emma wilt hebben. Heel veel sterkte en kracht en praat er wel voldoende over.

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Kaatje,

Jeetje tranen biggelen over mijn wangen. Je vriendin heeft het heel mooi omschreven idd. Het is de grootste liefdevolle beslissing die jullie hebben genomen.

Ondanks dat het pijnlijk is wel fijn dat je hebt gezien dat dit voor Emma het beste is en was.

Ze zal altijd jullie kleine meisje zijn, je eerste kindje.
    Heel veel sterkte gewenst met dit enorme verlies!!

5. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, Kaatje. Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van jullie verlies. Zoals je het omschrijft klinkt deze verdrietige ervaring toch ook heel mooi en liefdevol.

6. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Kaatje wat een mooie naam hebben jullie je dochter gegeven, Emma. Je vriendin heeft helemaal gelijk, voor haar is het niet mogelijk geweest door te leven en jullie zijn zo sterk geweest die kleine meid een waardig einde te geven, ook al houden jullie zielsveel van haar. Dat is denk ik een van de sterkste en moeilijkste beslissing geweest ooit in het leven. Hopelijk hebben jullie nog even van haar kunnen genieten samen en ik wens jullie heel veel sterkte en liefde toe. Deze kleine meid zal die liefde van papa en mama vast erg fijn gevonden hebben, ook al was het maar eventjes, jullie hebben het haar toch gegeven. En dat neemt niemand jullie ooit af en dat fijne momentje even samen ook niet.
    Dikke knuffel voor jou Kaatje, en ik heb diep respect voor je dat je dit hebt gedaan voor jouw dochter.

7. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Lieve Kaatje, wat fijn dat je je verhaal met ons wil delen...

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma! Wat een prachtige naam!

Zij heeft jullie papa en mama gemaakt....

Maar nu mag ik jullie ook gelijk condoleren met het verlies van dit prachtige wonder...

Snap heel goed dat je veel over haar wil praten, zou dat ook lekker doen!

Ik zal Emma* erbij zetten op de lijst! En ik wens jullie enorm veel sterkte.... vind het echt vreselijk...

Veel liefs

8. nienke1979

21 jan 2013
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, ik ben zo verdrietig voor jullie, tranen in mn ogen!
    Wat een mooie naam en jullie zijn heel moedig!
    Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

9. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's

Bevallingslijst
    16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje ♥
    16 januari - Bellaluna - 23 jaar - 3e kindje ♥
    17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Joes1 - 37 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje ♥
    18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje
    18 januari - xJxennifer - ?? jaar - ?? kindje
    19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥
    19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar ♥
    21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje ♥
    22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje ♥
    22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje
    22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥
    23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje
    24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje
    24 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje ♥
    24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥
    25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje ♥
    25 januari - Sjaantje1978 - 35 jaar - 1e en 2e kindje ♥ ♥
    26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje ♥
    26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje ♥
    27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje ♥
    28 januari - I wish - 30 jaar - 3e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje ♥
    28 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje ♥
    30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje
    1 februari - Reb - 26 jaar - 1e kindje
    2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    3 februari - Anique2008 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje ♥

13x ♥ Meisje
    10x ♥ Jongen
    3x ♥ Verrassing

Afspraken, controle's en echo's
    9 sept - Annet - 20 weken echo
    9 sept - Parelbloesem - 20 weken echo
    10 sept - Hyacintje - 20 weken echo
    10 sept - Jozefien - 20 weken echo
    10 sept - Monkey82 - vk
    11 sept - I wish - 20 weken echo
    12 sept - Pip84 - 20 weken echo
    12 sept - Alethe - 20 weken echo
    12 sept - Papa - vk
    16 sept - Annanasje - 20 weken echo
    18 sept - Fiona - vk
    24 sept - Papa - 20 weken echo
    25 sept - Parelbloesem - vk
    25 sept - Besjes - vk

Geboren!
    5 september - Kaatje1603 - bevallen van Emma* - 20wkn0dgn

Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jeetje Kaatje dat moet een heftige maar denk ik toch ook ergens een mooie dag. Fijn dat jullie Emma hebben kunnen vast houden en foto's konden maken. Je vriendin heeft wel helemaal gelijk, een grote daad van liefde is het zeker!!! Ik kan me indenken dat je het veel over Emma wilt hebben en dat zou ik ook lekker doen als ik jou was. Prachtige naam trouwens, voor een prachtig wonder!! Lief dat je de tijd neemt om ons op de hoogte te stellen

11. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Jeetje kaatje wat een dubbel gevoel moet dat geweest zijn... Fijn dat jullie haar hebben kunnen vasthouden en een hoop foto's van haar gemaakt hebben. Heel erg veel sterkte allebij! Knuffel

12. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Kaatje, ik moet me erg inhouden om heel hard te huilen...
    Wat beschrijf je het 'mooi' , en wat zal het verschrikkelijk dubbel zijn geweest :(
    Je bent zo trots en zo verliefd, maar tegelijk het onbeschrijflijke verdriet om haar verlies.
    Ik vind dat je vriendin het erg mooi verwoord heeft, jullie hebben uit liefde gehandeld.
    Wat knap dat je je verhaal hier hebt gedaan, en dat je veel over haar wilt praten, gewoon veel doen, dat kan mischien juist goed doen voor het verwerken.
    Prachtige naam trouwens, wij vonden dat ook de mooiste meisjesnaam.
    Heel heel veel sterkte met het verdriet, ik denk veel aan jullie.
    Heel dikke knuffel!

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje kaatje, wat ontzettend knap hoe je dit allemaal beschrijft!
    Heel mooi dat jullie haar hebben kunnen vasthouden en foto's hebben kunnen maken... en inderdaad ook goed om te zien dat jullie wel de goede beslissing hebben gedaan.
    Ontzettend veel sterkte en heel heel veel liefs! x

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ohhhhh ik heb het zo zwaar in de hitte! Ik zwel op, ik zweet, moet het water in pffff had naar Een koud land moeten gaan met ze haha

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha abi, ik dacht eerst bij jouw berichtje... huh het is hier helemaal niet warm... maar toen dacht ik o nee, die is op vakantie met het werk ;)
    hihi geniet ervan en zoek meer lekker veel verkoeling bij het zwembad enzo!

16. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Hahahaha, ja is t te heet ;) Veel in t zwembad liggen meis! En 's nachts airco aan! Have fun!

17. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Lieve kaatje, jeetje meid wat lijkt me het allemaal heftig wat jij hebt moeten doormaken. Wat een mooie naam voor jullie meisje Emma. kan me zo goed voorstellen dat je nu leeg voelt :(. Wil je heel veel sterkte en kracht toewensen samen. Dikke knuffel

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zo meiden heb weer even tijd :) hier van alles gebeurd dus vandaar wat minder aanwezig. Het huis is net verkocht ( lekker snel gegaan ) en nu moeten we dus druk opzoek naar een nieuwe woning, zijn dus heel druk om funda af te sneupen naar een nieuw huis, en samen eruit komen of en welk huis we willen kijken dus daar weer langs rijden enz.

@ 20 weken echo's wat een mooie echo's zag ik voorbij komen zeg, en nog mooier dat de kindjes gezond zijn :). Ik heb mijn echo morgen ben ook weer super benieuwd, al maak ik me er niet echt zorgen over, ze heeft met de geslachtsecho ook goed naar het kindje gekeken en het zag er allemaal goed uit toen.

@ abi ik lees dat je op vakantie bent met je werk? Lekker zeg geniet ervan ook al is het wat te heet, wat monkey al zegt lekker verkoeling zoeken.

@ vocht vasthouden, hebben jullie dat ook? Ik zwol gister voor mijn gevoel echt op als een ballon vooral mijn handen en voeten mijn vriend viel het ook al op.

@ hier tja verder gaat hier alles goed, al maak ik me wel vreselijk druk over het verhuizen enz, want ja we moeten hier 2 december uit, dan ben ik echt wel ver in de zwangerschap ( 32 weken ) en dan is het nog maar de vraag of we een geschikt leuk huis treffen, want ja je kunt je geld maar 1x uitgeven aan een leuk huis. verder is mijn dochter op het moment heel erg aan het uitproberen en klimmen dus daar heb ik ( we ) ons handen momenteel even vol aan hihi. Al blijft het een schatje. Morgen dus de 20 weken echo om 2030 lekker laat haha. Dinsdag heeft mijn vriend vrij genomen en dan is het de bedoeling dat we 8 huizen gaan kijken. Had al wat afspraken gemaakt, maar nu zijn we er gister langs gereden maar is het echt totaal niet wat wij willen dus die ga ik afbellen hoe sneu ook. Voor de rest vandaag een luie zondag, even wezen wandelen maar verder niks. En jullie?

19. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Succes met verhuizen Annet. De laatste keer (dus niet deze keer) dat wij gingen verhuizen was het omdat we niet langer in de oude woning konden blijven, en we hadden echt maar een week of wat oid voor we er uit moesten deze flat te pakken. We konden ook echt niet kiezen, moesten gaan voor wat er beschikbaar was, maar ik was allang blij dat we ergens terecht konden. Ontzettende stress is dat als je weet dat je bijna uit je huis moet en er is nog geen vervanging.

Ik heb nog steeds veel last van periodes dat ik ineens een paar weken erge trek heb in een bepaald gerecht. (Heb ik normaal al, maar nu is het nog erger). Ik heb dus net 8 brownie recepten uitgeprint... Dat wordt nog wat.

20. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Annet ik miste je al! Gelukkig is alles goed met je. Lekker druk dus? Wel fijn dat je huis verkocht is. Alleen komt nog een hoop op je af dan he! Pak je rust wanneer dit kan!

Deel Deze Pagina