Ah Annet, daar ben je weer . Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Hopelijk vinden jullie snel wat leuks wat naar jullie wens is . Abi dat zal wel even wennen zijn in de hitte nu je zwanger bent! Lekker veel koude frisdrankjes nemen en zwemmen, hopelijk kun je een beetje relaxen of vnl ook aan het werk?
Haha was er nog alleen niet strijd de laptop dan stuurt lange verhalen op je mobiel niet zo fijn. Alethe dat is vaak verhuizen zeg herken het ik heb ook steeds zo'n honger probeer er niet teveel aan toe te geven maar lastig hoor pff
Pip, YEAH 20 weken dansje... Abi, hmmm die hitte is nu niet fijn idd... Annet, jij gisteren 20 weken zie ik. En jeetje dat is al vrij snel ook... Morgen 20 weken echo, vind toch wel erg spannend. Vrijdag was mama jarig toen 20 weken en morgen zelf jarig en heb ik de 20 weken echo haha.
@annet fijn dat jullie huis is verkocht succes met zoeken naar iets nieuws, spannend allemaal @parel veel plezier morgen we zien de foto's wel tegemoed en niet stiekem tussen de beentjes kijken he
Haha nee niet tussen de beentje nee. Al las ik hier van de week van een meisje verhaal dat de echoscopist het verraden door het te zeggen, terwijl haar man het absoluut niet wilde weten. Moeten ze bij ons toch echt niet doen Wil het echt niet weten.
Nee parel heb morgen de 20 weken echo, gister ging niet door. Vind het niet echt heel spannend kijk er wel naar uit eigenlijk
Groeit lekker parel, rollen kost misschien wel minder energie straks . Bij ons vroeg de vk zelf of we het wilde weten en als we even weg moesten kijken zou ze het zeggen maar dat was niet nodig
Haha ja maar je was gisteren toch precies 20 weken zwanger?! Ja ik vind het wel spannend. Dit is mijn eerste van 4 zwangerschappen die uberhaupt zo ver komt
Oh parel las het verkeerd haha. Ja klopt heerlijk op de helft nu. Is voor mijn gevoel voorbij gevlogen
@annet hier word er een hoop vocht vastgehouden! Top dat jullie huis verkocht is! Gefeliciteerd! En succes met wat nieuws zoeken. Veel plezier bij de echo morgen Jij ook veel plezier parel
Serieus zo zagen mijn voeten er gister ook uit. Doet het bij jou zeer? dat had ik dan weer niet. Ga met je voetjes omhoog. En bedankt voor de felicitaties.
De voetjes zijn omhoog Het is hier zo'n 30 graden in de schaduw Bij mij doet het ook niet echt pijn dat begint nu een beetje maar ze zitten dan ook erg strak in het vel nu haha