16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Woelmuisje, heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst ;)

Pff wat mooi begon eindigt wat minder mooi. Hebben aantal huisdieren en 2 waren aan het stoeien doen ze vaker. Maar deze keer beet een van de 2 door tot een grote open wond, dus moesten we dus met die wond naar de dierenarts, alleen ze zijn er gevoelig voor infecties dus we hebben nu plekje voor deze gemaakt om te zorgen dat er niet te veel in komt, het is gehecht, maar er is al een deel van open helaas.

2. Parelbloesem

Besjes, haha dat is wel grappig en lopen ook nog exact gelijk :)

3. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @joes ik krijg mensedieck en die vrouw raadde ook aan het zo lang mogelijk uit te stellen omdat je idd beter je eigen spieren kan trainen. Ik heb ook al last van bekkeninstabiliteit sinds ong 12 weken. Het word langzaam erger maar ik heb wel het idee dat het trainen van de spieren helpt.

4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    he bah parel wat rot van je huisdier, wat voor beest is het?
    We lopen idd lekker gelijk :) had de vk ook nog gezegd hoe 'zwaar' en groot de kleine nu is?

5. Parelbloesem

Nee krijg ik altijd te horen bij de VK moet ik 25 sept naar toe...

We hebben 3 leguanen, moeten eigen in een terrarium, maar hij mag nu niet in het water en we kunnen het water niet uit de bak halen wegens een helmbasilisk die we daar ook nog hebben zitten, die moet kunnen zwemmen, dus nu hebben we op hun krabpaal (staat voor het raam achter) een licht en warmte bron gemaakt dat hij lekker kan liggen. Gelukkig is dit de tamste en rustigste

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Super mooie echo gehad is helemaal gezond en nog steeds een meid, hier wat foto's om te delen ;)

7. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Ik weet dat die buikwand zo lang mogelijk uitgesteld moet worden. Maar dat zal voor mij als gevolg hebben dat ik mezelf opsluit om zoveel mogelijk te liggen. Wat zullen de juiste momenten zijn om hem om te doen? Overleg morgenavond wel met de fysio. Als ik het niet weer vergeet met mijn demente koppie.
    Besjes, bij pijn doe ik gelijk mijn oefeningen maar de meeste baat heb ik bij rust nemen op de juiste momenten. Als ik zelf mijn tempo kan bepalen scheelt het ook al.

Mooie echo Annet!

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @joes idd rust nemen op de juiste momenten alleen ben ik vaak al te laat :S

@parel hopelijk knapt ie snel weer op. Wel vet leguanen :). Was je 20 weken echo in het ziekenhuis? ik heb alle echo's bij de vk vandaar dat ik er maar meteen van uit ga dat dat bij iedereen zo is hihi

@annet super echo vooral die 3d ziet er cool uit wat is die rechts onder?

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Owh volgens mij zie ik het, het hoofdje

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Rechts onder zijn 2 voetjes :) links is de profiel foto van het gezichtje :) ja mooi hè zo ziet het er al gewoon uit

11. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wat fijn van alle echo's en ze zien er super mooi uit!
    Parel wat vervelend van jouw leguaan. Hoop dat het snel kan genezen. Ik heb je buikje nog even bewondert, ziet er echt mooi uit!

Annet wat gaaf, heb je ook een soort 3D echo gehad? Ook fijn dat het nog steeds een meisje is. Haha :D

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hyacintje klopt ze heeft hem even op 3D gezet :)

13. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha nou zie ik het wel Parel! Mooi hoor!!
    Ik zal ook weer eens een foto maken :)
    Zo heerlijk dat je het nu heel duidelijk ziet!

Wat een mooie echo's komen er voorbij, geweldig!

Nou we zijn gister wezen kijken bij iemand die een erg leuk kamertje had staan op marktplaats, echt in de roos! Superleuk, mooi massief hout, zo schattig!
    Dat staat al in t kamertje nu, en schoongemaakt en ingericht en al Hihi. Heb lichtelijk nesteldrang geloof ik. Heb trouwens een handige uitzetlijst gevonden via de site vd 9 maandenbeurs, mischien een leuke tip?

Heeft er nog steeds niemand last van melk uit de tepels? Ik echt de hele dag door. Maar is heel normaal zei m'n vk.

Verder voel ik me eigenlijk heel goed! Geen klachten, op m'n bekken na. Maar die was al instabiel ivm een trap van een paard vroeger.

Gaan jullie ook iets doen als zwangerschapsgym/ yoga oid?

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat gaaf woelmuisje dat jullie al een kamer hebben :) ik heb nog niks en zal ook nog niet gebeuren, heb eerst een huis nodig haha. Ik lek ook melk hoor maar niet de hele dag

15. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Mooie echo foto's Annet!

Leuk dat je je kamertje al hebt woelmuisje, die van ons komt de 20ste binnen als het goed is

Nou monkey ik ben heel braaf! steunkousen hebben ze hier niet maar heb mijn linkervoet net gezwachteld. Rechts gaat nog wel dus dat laat ik nog even haha

16. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd met je kamertje woelmuisje! Super leuk dan begint het al echt vorm te krijgen he?

Ik heb geen last van lekkende tepels.

Even iets heel anders. Mijn schoonzus is bijna jarig en ik heb geen idee wat ik moet kopen. Hebben jullie misschien nog leuke ideeën?

17. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar houd ze van? Of wat voor type is het zeg maar?
    Ben erg vd cadeautjes, dus mischien kan ik je wel helpen haha.

18. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Haha ze houdt van kleding, sieraden en lekkere luchtjes. Ik heb nooit heel erg veel met haar opgetrokken dus daarom is het ook zo moeilijk haha.

20 weken echo was helemaal goed! Krijgen een gezonde zoon :)
    We zijn helemaal gelukkig!

19. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dit is hem dan! Lijkt wel alsof hij bellen aan het blazen is. ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      11
  20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo wat een leuke echo foto's weer!

@zwangerschapsgym/yoga... ik ga volgende week beginnen met een cursus van 10 weken yoga... lijkt me wel fijn en ook goed om een beetje voorbereid te zijn zeg maar...

Deel Deze Pagina