16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Heb al wel rennies gehaald maar ze werken niet heel lang vind ik. Morgen maar wat vla en yoghurt in huis halen. Ze zeggen dat dat ook kan helpen.

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Klopt helpen vaak ook, de vla dan!

Jozefien, ligt kleine idd al voor.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Heb wel begrepen dat het helemaal niks gezegd, jou kindje kan wel net een groeispurt hebben gehad? Bij mij kwam nu bijv veel uit op 20 dagen sommige dingen op iets meer. Maar inderdaad jou kindje weegt haast 100gram meer. Maar mijn dochter was net iets zwaarder en toch geëindigd met 3860 dus aardig aan het gewicht

4. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    @ Papa, oei wat irritant! En nu al! Iig stoppen met zure dingen eten en drinken... Ik had het altijd erg na fruit, als ik dat 's avonds at, lag ik de halve nacht wakker van maagzuur blehhh. Dus ff kijken waar je wel en niet tegen kan!

@ Gewicht baby, geen idee, is niet gemeten maar heb wel een kleintje iig. Vermoed zelf dat ik onterecht een aantal dagen naar voren ben gezet met 12 weken. Vind het wel prima, loop liever wat voor dan achter!

5. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lotte, waarschijnlijk gaat alles naar je kindje haha, zodat jij amper aankomt ;)

Bij mij zit er al 10 kilo aan ongeveer, maar alleen m'n buik en borsten groeien! Pas nog veel van m'n kleding, alleen heb wel positiebroeken moeten kopen, ze gingen bij m'n buik niet dicht.
    Heb superleuke skinny's bij de H&M gehaald, 2e voor 50%!

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ papa ik gebruik omeprazol alleen via de dokter te krijgen werkt echt goed en veilig tijdens de zwangerschap

7. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    ben in het begin ook helemaal niet misselijk geweest, het lijkt of dat nu begint te komen, maar ik ben gelukkig niet de enige lees ik al:D

Bovendien ben ik ook een ontaarde moeder in spe.. weet ook het gewicht niet van onze muppet :$

Zijn er ook meer meiden die 's morgens zere handen hebben, en dan voornamelijk de knokkels? vingers voelen dan zo stijf aan echt niet fijn.

8. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Wat vervelend dat maagzuur. Ik moet zeggen, gister had ik mosterdsoep gegeten tijdens de lunch en dat was ook geen goede actie :D. Rennie heeft wel goed geholpen! Gelijk een lekkere smaak erbij.

Wat leuk dat het gewicht nu echt gaat verschillen van de baby. 400 gram, dat wordt een flinke vent Hyacintje :D!

Ben benieuwd hoeveel onze baby weegt, dat zal ook wel een lange Jan worden. Ze stellen nu de uitgerekende datum niet meer bij toch, aan de hand van de groei vd baby?

Parel, ik weet niet of ik je nou gefeliciteerd heb met je verjaardag.. shame on me.. Maar alsnog van harte!

Morgenavond hebben wij de 20 weken echo, spannend.

Kaatje, hoe gaat het nu, heb je nog veel na pijn van de bevalling en krijg je veel steun?

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nee pip ze stellen de datum nu niet meer bij inderdaad.

10. Parelbloesem

Pip, ze stellen hem idd niet meer bij, ze houden de datum die aangehouden word sinds de 12 weken echo aan tot het einde.

Volgens mij had je mij wel gefeliciteerd, maar also shame on me, I don't know ;) Dank je wel!

Joes, hier ook!! Pijnlijke handen en vaak tintelende handen, maar heb dat al heel lang, sinds vrij vroeg in de zwangerschap. Kon volgens de verloskundige geen kwaad, zo komen door een stofje dat je lichaam aan maakt om je botten en spieren spoeler te maken ivm dragen van je kindje, bij sommige heeft dit ook weerslag op de handen, knieën en voeten.

11. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik moet nu ook positiebroeken aan gaan doen. Ik kan mijn broeken nog wel dicht krijgen, maar het zit gewoon niet meer lekker.

Stellen ze de datum zelfs niet bij als de groei heel erg afwijkt?

12. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    ok Parel, Thanxx dat verklaart het ook.. heb er ook al een tijdje last van, maar ben alleen maar aan het klagen lijkt het wel.. is het het ene niet, dan is het het andere wel.. word moe van mezelf.
    Dan concludeer ik dat dit na de geboorte ook weer weg is gelukkig!

13. Parelbloesem

Bij mij niet in ieder geval. Wat ik wel weet is dat kindje voorloopt op groei ongeveer 2 weken, maar blijf 24 januari uitgerekend, dit omdat het kindje een groeispurt heeft kunnen maken en dat dit te zien is op de echo ;)

14. Parelbloesem

Haha ja als het goed is, gaat dit na de geboorte weer weg. Ik vond het heel eng in het begin, dus heb het toen na gevraagd ;) Dacht echt, nee laat me lichaam me nu in de steek, juist nu ik het belangrijkste te doen krijg. Maar dat is dus bij sommige heel normaal :) Maar wel lastig ;)

15. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ pip ja het wordt vast een flinke vent!! Veel plezier vanavond met je 20 weken echo! :)

16. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Bij mij werd er gezegd dat de uitgerekende datum niet meer kan veranderen. Er is een marge bij buikje, hoofdje en beentjes waar je binnen valt.

17. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Bij mij werd door de gyn ook gezegd dat de uitgerekende datum vaststaat. Hij zei: als jij lang of juist klein bent, verandert ook je leeftijd niet. Klonk wel logisch vond ik.

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    vervelend hoor maagzuur, hier gelukkig geen last van. Eigenlijk alleen erge last van mijn rug en door mijn houding van afgelopen week (door die bult in mijn lies) is het behoorlijk erger geworden.

Volgens mij passen ze de uitgerekende datum nooit meer aan. Wat ik had begrepen is dat alle kleintjes tot ong 12 weken dezelfde groei hebben, daarna verschilt het enorm per kleintje, wat parel al zei het kan dat ze net een groeispurt hebben gehad, bij andere is die groeispurt weer wat later. Volgens mij blijft de uitgerekende datum die op de zwangerschapsverklaring staat.

@kaatje ook hier benieuwd hoe het met je gaat.

Succes en veel plezier voor de echo's van vandaag :)

19. Parelbloesem

Heb net de echo uitslag opgehaald bij de verkeerde verloskundige, echo centrum had het wel naar dit dorp gestuurd, maar er zitten der hier 2, dus hun belde of ik het op kwam halen.

Alle lengtes ligt het kindje voor, maar vind het gewicht dan weer redelijk mee vallen 332gr

Hoop alleen dat het kindje nog uit stuit ligging gaat en draait.

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel wat grappig die van ons lag ook in een stuit bij de laatste echo maar als het goed is draait hij/zij nog genoeg de komende tijd :d

Deel Deze Pagina