En ik mis mn kopje koffie. Ben echt een koffie leut, maar eenmaal een kopje onder mn neus (ja, volhouder) en ik heb eigenlijk al geen zin meer. Ik mis dat ochtend momentje.
Hoi meiden, Mag ik met jullie mee kletsen? Ben Lotus 33 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Als alles goed gaat ben ik 28 Jan 2014 uitgerekend. Gr. Lotus
Ja, weet ik. Het stomme is dat ik er echt zin in heb, maar zodra ik een eerste slokje neem hoef ik het niet meer. En koffie in de morgen is echt zo'n heerlijk magic moment. Hmmm. Alleen nu dus ineens niet.
Hier gisteren, tijdens het shoppen, naar de toilet geweest. Bij afvegen bruin bloed. Uurtje later, helder rood bloed bij afvegen. en dat is tot een uurtje geleden, doorgegaan. Gelukkig geen helder rood bloed meer, maar alleen oud bloed. Blijft toch vreemd en je schrikt je dood. Ik geniet nu niet meer echt en elke keer als ik naar de wc moet tuur ik naar mn wc papier. Morgen toch even de verloskundige bellen, ook al is het te vroeg voor een echo misschien......
Noor88 wat rot zeg heb je er ook krampen bij? En stolsels? Ik heb begrepen als je het gewoon fijn kunt knijpen het geen menselijk weefsel is! Dus het hoeft niks ernstigs te zijn. Ik weet hoe je je voelt hebt het ook gehad sterkte meid
Gelukkig geen kramp en 1 stolsel gezien....dus dat is wel een opluchting. Denk ook nog wel zwanger te zijn, had al niet veel symptomen, ook niet bij mijn dochter, maar bij mijn dochter had ik dit niet. Volgens mij zit het nog wel goed daar, ik moet elke keer na het eten mijn knop open doen omdat het lekkerder zit en moet al best vaak plassen.
Jeetje jij ook al Noor verschrikkelijk is dat he..! Ik denk dat het idd te vroeg is toen ik met 5w3d belde naar de vk vond ze dat te vroeg en idd bij de echo was niks te zien behalve het vruchtzakje..mijn huisarts vertelde me ook dat tot 5/6 weken zelfs bloed verlies kan voorkomen..hier ook 2x last gehad van bruin verlies en kan ook echt niet meer genieten..hopelijk komt het met ons beide goed
Afwachten maar. Ik hoop dat het inderdaad goed komt met ons tweeën. En ik probeer positief te denken!!
Dat vind ik echt heel goed en knap van je. Ik vind positief blijven toch moeilijk na 2 mk. Ik ga uit van het ergste zodat het alleen maar mee kan vallen..
@ Noor, oh wat een stress en spanning weer! Snap heel goed dat het moeilijk is om te genieten.... Sterkte meis. @ Debbie, sorry helaas geen tips behalve idd cola drinken! Miss cola light? @ Hier, ook weer stress vanochtend... Kv test was nauwelijks donkerder dan die van 6 dagen geleden.... Net maar een digitale gehaald en die gaf wel gelijk 3+ aan! Stomme kv testen dus.... Nu weer opgelucht!
Dat is altijd even schrikken zeg..maar wij moeten eigenlijk ook helemaal niet meer testen nadat we weten dat we zwanger zijn haha..soms denk ik bestond heel het internet maar niet, gewoon zoals mijn oma vertelde over vroeger dat je er na 2 maanden pas achter kwam dat je zwanger was omdat je maar niet ongi bent geworden en dan nog maar 7 maandjes te gaan zonder verder testen,schrikken van bloed verlies rekening houden met een hele waslijst wat wel en niet mag ..pff dat noemde ik nog eens zorgeloze zwangerschappen
Hoi meiden, Wat een spannende tijd is dit toch... Zo onzeker allemaal. Ik herken het wel mijn eerste zwangerschap is met precies 9weken afgestoten door mijn lichaam terwijl ik met 8.6 een echo had met mooi kloppend hartje (wel al wat bloedverlies met afvegen) 2de zwangerschap is op een rot bevalling na helemaal volgens het boekje gegaan... En nu toch weer wat onzeker over de zwangerschap ik ging er van uit dat het weer 2 jaar ging duren... Maar gewoon in eerste ronde raak En de misselijkheid begint hier ook weer flink op te komen Kan er alleen maar blij mee zijn... Aardbeitje7 dikke knuffel hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Noor88 jij ook wat bloedverlies dikke knuffel Pindaatje hier precies hetzelfde met die kv testen werd er ook onzeker van
Ah, maar goed dat je nog een CB-test in huis had. Pfff, om dezelfde reden wil ik nu even geen KV-test doen. Fijn dat je weer opgelucht bent!
Mag ik mee kletsen? Pindaatje, ik had dit ook al met de KV testen. Heel vervelend... Maar mijn test van CB gaf ook een mooie zwanger 2-3 weken, dus dat is dan wel goed...
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 29 jaar - 3e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - PoppetjeN - 26 jaar - 2e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Noor88 - 24 jaar - 2e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje Afspraken, controle's en echo's 24 mei - MM1981 - intake vk 3 juni - Aardbeitje - 2e echo 3 juni - Littleone1 - intake gyn 3 juni - Parelbloesem - 1e echo 5 juni - NdNk - intake en 1e echo 6 juni - Abi - 1e echo 6 juni - Jozefien - intake 6 juni - Gogogo - 1e echo 11 juni - Meemee - 1e echo 11 juni - Woelmuisje - 1e echo 11 juni - Sabrinab1986 - 1e echo 11 juni - Fiona1983 - 1e echo gyn 12 juni - Mtr1982 - intake 13 juni - Annet - 1e echo 17 juni - Pindaatje - intake en 1e echo 18 juni - Dehi - intake 18 juni - Blueberry - intake 19 juni - Hatsie - echo 20 juni - Kaatje - 1e echo 24 juni - MM1981 - 1e termijnecho 24 juni - Noor88 - 1e echo 25 juni - Noor88 - intake Ik vind het wel leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!