16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje papa, heftig hoor!! sterkte!
    wel leuk dat jullie de naam hebben nu :)

heb trouwens net wat foto's van mijn buik in mijn album geplaatst voor de liefhebbers haha...

2. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik kan je foto's niet zien?

Jeetje papa dat is even goed schrikken zeg! Ik hoop dat alles goed komt met je moeder! Sterkte

Ik ben weer int land heerlijk de regen! Kan niet wachten tot ik straks weer lekker thuis ben, lekker op de bank hangen en lekker knuffelen met Vl. En mijn beestjes :) Maarja nu eerst de bewoners maar thuis brengen

3. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @papa heftig hoor, hopelijk alles snel weer goed

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Zo papa dat is heftig....hopelijk heb je snel goed nieuws! Sterkte hoor....

Hier staat ook de naam al redelijk vast...lekker hollands !!!

5. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames!

Papa, wat naar wat er met je moeder gebeurd is! Ik hoop echt dat ze goed opknapt de komende uren. Veel sterkte voor jou en je familie.

Parel, waar kun je die Buddha eigenlijk winnen? Anders doe ik ook mee, des te meer kans voor Kaatje! ;)

Abi welkom thuis! Lekker genieten van het koelere weer ;)

Vandaag de babykamer behangen met glasvezel behang, dat ga ik daarna verven. Wat kriebelt dat spul zeg! Ik heb er een rood hoofd van gekregen :D . Het resultaat mag er gelukkig zijn, het was best snel klaar.

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Pip, http://www.zwangerschapspagina.nl/winnen/465280-win-geboortedag-boeddha-baby-ter-waarde-69-euro-interliving.html en dan kun je daar zeggen dat je mee doet.
    Ik had er stukje bij gezet dat ik mee deed voor Kaatje omdat ze zo ongelofelijk dapper is na het moeten kiezen Emma* geboren te laten worden op 5 september.

Ieuw glasvezel is echt rottig kriebelspul. Maar fijn dat het resultaat goed is.

Papa, jeetje meisje toch dat is heftig!! Sterkte!!

Hier vandaag mijn nichtje de hele dag, ouders hebben het denk ik gezellig zouden om uur of 20.30 terug zijn en haar ophalen. Haha schoonzus appte rond 20.00 hoe het ging, toen lag de kleine op bed want die viel met eten al bijna om, dus ze zijn er nog niet.

Maar:
    Het aller bijzonderste is als zo'n klein meisje over je buik aait en met je buik knuffelt en met een grote glimlach "Baby" probeert te zeggen!! * Smelt * Love it :D

7. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Papa wat zal je geschrokken zijn! Wat erg zeg, gaat het inmiddels de goede kant op? Sterkte, hoop dat ze snel hersteld.

8. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wat een heftig nieuws papa, hoe is het nu met haar? Sterkte!!

Klinkt als een leuke dag Parel! :) lekker genieten.

Pip je bent weer lekker bezig geweest! Gefeliciteerd met je 21 weken vandaag en nu lekker een dagje relaxen. Dat heb je wel verdiend!

Fiona ik kan jouw foto's niet zien! Ik ben wel nieuwsgierig.

9. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Jeetje papa wat ontzettend naar,ik hoop dat het wat beter met je moeder gaat en dat de komende uren goed uitpakken. Veel sterkte voor jou en je familie.

Ik had gisteren de doop van mijn jongste neefje, waar ik peettante van ben. Een bijzondere dag ook al heb ik zelf afstand genomen van het geloof het is wel mooi om een pastoor over het wonder van een kindje te horen praten.
    Daarna natuurlijk een feestje met veel cadeau's.

Vandaag een luie dag, zijn bij mijn ouders blijven slapen (familie woont 200 km vanaf ons) en merk dat ik erg slecht slaap in een ander bed.

10. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Jeetje papa wat een naar bericht! Veel sterkte!

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    zoo de dames die mijn foto´s niet konden zien kunnen dat nu wel als het goed is... heb jullie even toegevoegd als vriend... :)

Wij gaan nu naar de meubelboulevard op zoek naar vloerbedekking voor de babykamer... leuk!!

12. Jozefien85

Ik kan ze nog niet zien fiona, van parelbloesem ook niet! (jij had ook een foto geplaatst toch?

13. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Oh Papa, wat verschrikkelijk zeg! Heel erg veel sterkte!!

Fiona: Ik kan jouw foto('s) ook niet zien!

Hier het weekend mijn verjaardag gevierd/ aan het vieren. Nu net de eerste ronde van de zondag gehad... Eind van de middag weer taart en koffie serveren. ;)

Heb jarenlang mijn verjaardag niet gevierd en het nu heel klein aangepakt. "Eigen" vriendengroepje en op de zondag de familie. Het is echt perfect zo! Hoef niet continu te lopen (mijn heupen begeven het af en toe al) en lekker kletsen met degene die dicht bij je staan.

Mijn buik begint nu echt gigantisch te groeien! Sinds deze week zie je echt overduidelijk dat ik zwanger ben. Mijn "normale" t-shirtjes kan ik echt niet meer normaal aan. Sommige zwangerschapsshirtjes die ik gekocht heb passen ook niet echt vanwege de groeiende borsten!....... Onlangs nieuwe bh's gekocht maar deze hebben het ook al begeven! En dat was cup E......................... Hoop niet dat het in zo'n sneltreinvaart gaat groeien, zit ik straks nog op Cup G ofzo.....

Fijne zondag nog allemaal!!

14. Parelbloesem

Fiona, mooie buik...

Jozefien, heb je toegevoegd, heb ze op prive staan. Mijn is al wel van weekje geleden de laatste ;)

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je parel :)

bellaluna en jozefien, heb jullie ook als vriend toegevoegd, nu kun je ze wel zien...

nou vanmiddag weer flink geshopt voor ons mannetje... hebben vloerbedekking gekocht, een rolgordijn besteld, een boxkleed gekocht en verf uitgezocht voor de kast die manlief gemaakt heeft voor op de babykamer... helemaal leuk :)

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hebben jullie je trouwens al georiënteerd op babyfoons? Ik ben een beetje aan het kijken en vindt het best moeilijk.
    We willen in elk geval gewoon een babyfoon met alleen geluid, geen camera vinden we niet nodig. Wel vind ik het fijn om de temperatuur in het kamertje te kunnen zien...

Iemand een goede tip?

17. Parelbloesem

Mijn schoonzus heeft deze en is erg tevreden
    Babyfoons | Babyfoon Philips SCD535 ECO DECT

Al hebben ze nu toch een snufje zodat ze die kleine op hun telefoon kunnen zien

18. Jozefien85

Mooi buikje fiona! Parelbloesem: ik kan jouw foto's toch nog niet zien.
    Ik zal proberen ook wat online te zetten, maar ik weet nog even niet hoe!

19. Parelbloesem

Hij geeft bij mij aan dat je mijn verzoek nog moet accepteren.

20. Jozefien85

O die melding zag ik niet!
    Done. Wat een prachtige buik heb ook jij!

Deel Deze Pagina