Oh mm1981... Hoe voel jij je bij dat medicijn...?? Ik vind het vreselijk spul.. slik het nu al 14 maanden (wegens 2 eerdere zwangerschappen wat ma's zijn geworden) Heb dus nu ook sinds een week verhoging gehad, 4 pillen per dag omdat mijn 24 uurs meting aangaf dat 42 metingen van de 53 ook niet goed waren... Maar merk dus nu dat het al op emotione buien uitdraait, vast slapen en veel hoofdpijn...! Ben benieuwd hoe jij dat ervaart..??
Jeetje wat gaat het topic snel, leuk zeg! Wat spannend dat je gaat verhuizen Annet, leuk vooruitzicht! Hyacintje wat vreemd dat je dat nu pas hoort? Vervelend dat zwangerschapssuiker en hoge bloeddruk bij sommigen. Ik moet straks prikken daarvoor, zat vorige keer tegen de grens aan. Hopelijk zit het goed. Heb n nieuwe buikfoto gemaakt! Zal ff kijken hoe ik m kan plaatsen.
@ Annet ja hoor viel me mee. Heb me aardig weten te vermaken in de wachtruimte met m'n vriend die 2 uur. @ mm ik zag dat de waarde bij nuchter prikken via de vingerprik 4.8 was. Volgens internet is dat normaal. Voor de uitslag van bloedafname na het suikerdrankje moet ik een weekje geduld hebben. Dank je wel, als ik meer weet kom ik zeker bij je op het net. @ woelmuisje mooie buik meid! @ hier ik ben 5 kilo aan gekomen.
Zoooo eindelijk in bed van een drukke dag feestvoorbereidingen en het feest zelf. Denk dat ik Morgen niks waard ben want van mijn voeten t/m mijn rug doet alles pijn . Maar gelukkig was het erg leuk, ik ga ook met de vrouw die kwam schminken een afspraak maken voor een buikschildering van een echo en hopelijk word dat zo mooi dat dat kanshebber word voor het geboortekaartje. Hier trouwens 2.5 kilo aangekomen @ woelmuisje mooi buikje
woelmuisje, mooi buikje!! Ik ben nu 5 kg aangekomen ongeveer... merk wel dat het nu harder begint te gaan dan in het begin.. hyacintje, belachelijk zeg hoe je vk de dingen heeft aangepakt! hier gisteren wezen shoppen... mama mazzeldagen bij prenatal en ook bij babydump geweest... triptrap stoel gekocht (toch bij prenatal trouwens... thanks voor de tip nog... weet ff niet meer wie het zie?) en ook nog een speelkleed, lakentjes en dekentjes, kruiken en kruikenhoezen en een babyfoon bij de babydump erg leuk!! Vandaag is manlief de babykamer aan het behangen, morgen gaat hij de vloerbedekking leggen en komende dagen de kast afmaken (die heeft hij zelf gemaakt moet alleen nog geschilderd) en dan as donderdag gaan we de spullen voor het kamertje ophalen bij mijn schoonzus dus eind volgende week zal alles er aardig ingericht uitzien... helemaal leuk!!
Hee meiden, Wat kletsen jullie veel zeg. Heb het heel druk met het bedrijf van mijn man. Dus lees wel mee maar soms is het te veel om te reageren sorry. Hier dus op eens veel werk. En dan ook weer problemen met schoonzus die afgelopen zondag een sms stuurde om 1:45 dat we voor haar niet meer bestaan omdat we niet verteld hebben zwanger te zijn. Nou ja zij breekt alle contacten en we hebben haar op de koffie gevraagd ze zou komen en heeft dat nooit gedaan, tja dan had ze niet in hoeven breken op mijn man zijn fb om het te lezen dat we zwanger zijn. Loopt nu een heel onderzoek want ze heeft haar functie waarschijnlijk dus misbruikt Zag de vraag voorbij komen hoeveel iedereen aan gekomen was uhm ik schommel met een halve kilo erbij en dan weer eraf. Kom dus eigenlijk niks aan. Mijn suiker is op eens goed en dat merk ik wel ben ondanks de drukte veel fitter. Ze zijn erg verbaasd over het uhm ja wat zal ik zeggen veranderen van mijn suiker en dat mijn bloeddruk zo mooi blijft. Wel fijn natuurlijk. Mijn buik met 23w1d
parel wat vervelend weer zeg!! Moeilijk hoor zo'n familierelaties op die manier... wel een mooi buikje trouwens
@ woelmuisje mooie buik zeg, @ Fiona wat leuk dat de kinderkamer al zover klaar is ben benieuwd naar het resultaat als het af. @ parel jeetje wat een rotmens zeg, en nu? Helemaal geen contact meer dus? @ hier dus een weekend alleen met mijn meisje, vriend is een weekend weg met zijn werk. Net de boodschapjes gehaald, huis aan de kant, als mijn dochter wakker is nogmaals het dorp inlopen ga vanavond maar even een leuk filmpje huren, onder het genot van een berg strijkwas voor de rest vermaak ik me wel, al moet ik zeggen dat ik toch liever heb dat hij thuis is vind ik toch gezelliger hihi. Heeft jullie kleintje ook vaak de hik? Hier echt wel 4x per dag haha.
@ parel wat een mens die schoonzus van jou! Pfff.... @ Annet lekker weekendje samen met je dochter. Hoe voelt het als de kleine de hik heeft?
Ben ook erg benieuwd hoe het voelt als de kleine de hik heeft! Het gaat goed met iedereen zoals ik kan lezen. Gelukkig. Druk met de babykamers, hier ook hoor. Wie kan mij vertellen hoe snel je na de bevalling weer aan de pil mag? En mag ik ook verf afbranden? Desnoods met een mondkapje voor? Monkey, 2 oktober heb ik afspraak bij de gyn! Helemaal vergeten door te geven
@parel wat rot zeg en waarom moet dat in een berichtje midden in de nacht ? Wel raar hoor, en hoe je broer ? zegt hij er niets van? Mooie buik trouwens @annet geniet lekker van je weekend, en nog meer al vl weer thuis is . @joes ik denk niet dat verfafbranden kan, volgens mij komen ook daar chemische stoffen bij vrij maar ik weet het niet heel zeker Hier vandaag naar babypark geweest met ml en schoonmama. Allerlei mooie dingen gekocht o.a. nieuwe tas en een draagzak van bykay, helemaal verliefd. Ook een bank gekocht (voor bij de eettafel) was helemaal niet de bedoeling maarja we liepen er tegen aan, en hij was nog in de aanbieding ook, en zo mooi....toen toch maar gedaan... Ben nu wel kapot...
Besjes, is de 1,5 jaar oudere zus van mijn man. Hij heeft nadat smsje besloten helemaal niks meer met haar te maken te willen hebben. Meteen heeft hij een sms gestuurd dat hij als ze niks beters te doen heeft midden in de nacht hij klaar met der is en dat zij alle contacten heeft gebroken niet wij. Hij heeft zijn ouders de dag erna gebeld (hun zijn op vakantie, dit is al hun 2de vakantie die ze verpest), die bleken die zelfde nacht een sms te hebben gehad waarom hun haar niet hadden vertelt dat wij zwanger waren. Mijn schoonvader kiest normaal een beetje haar kant maar heeft nu heel boos gestuurd dat als ze de banden zelf nooit gebroken had ze het allang wist. Mijn schoonouders gaan ook met haar praten en willen niet meer hebben dat ze vooral mij lastig valt nu ik zwanger ben. Ach ja komt goed! We hebben dus geen contact meer met haar hebben haar dochter ook alleen bij opa en oma gezien. Ze wilde geen contact met hen tot ze zonder luiers zat waren papa en mama op eens welkom.
@parel owh ja dat kan natuurlijk ook . Wel vervelend ook voor jou vriend. Idd beter als ze je gewoon met rust laat want hier heb je ook niets aan. Maar blijft jammer...
Het blijft zeker jammer, maar stiekem wil ik gewoon niet zo'n onbetrouwbare tante voor ons kindje. Mijn 4 jaar jongere zusje en mijn 5 jaar oudere andere schoonzus zijn hele lieve tantes waar kindje veel meer aan heeft straks Dat zijn echt 2 schatten gelukkig. Mijn man heeft er veel moeite mee gehad, maar hij heeft gezien hoe de energie van zijn vader verdween na een bezoekje van schoonzus en hoe hij weer veranderde in een niet zo vriendelijke man sinds schoonzus weer terug was. Na dat smsje is het voor hem dan ook echt klaar.
Parel, wat een raar type zeg dat ze zo met jullie omgaat. Negeren is bij dat soort mensen soms maar de beste optie. Abi, was het een succes? Foto van je mooie outfit ?? Annet wat bijzonder dat je de hik al voelt! Hoe voelt dat ongeveer? Mooie buikjes woelmuisje en parel! Hier ook 5 kg aangekomen. Heb nu ineens veel behoefte aan zoete dingen, jullie ook? Besjes, heerlijk geshopt? Babypark wil ik ook nog eens heen. De rest druk met de babykamer. Wij gaan morgen ook aan de slag, drie muren verven en de laatste behangen. Hopelijk komt het dit weekend af!
@pip ja was heerlijk ik vond het zelf wel een leuke winkel wel heel groot. Gelukkig wisten we wel een beetje wat we nodig hadden, ze hebben in ieder geval genoeg keus . Lekker bezig met het kamertje wat voor kleuren doen jullie op de muur?