16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel ach inderdaad dat soort types wil je ook niet om je kind heen :)

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens nog een vraagje voor iedereen. Ik ben hier wat later in gevallen maar in welke ronde waren jullie zwanger?

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Als ik jullie kilo's zie denk ik, hmm ik kom niks aan zal ook niet goed zijn :)

Wij hoeven alleen de aankleding nog, kleuren zitten er al op en het kamertje staat al.

Besjes, nee dat vind ik niks, mijn kindje moet gewoon opgroeien met 2 lieve tantes ;)
    Ik in maand 27 en dat was ronde 18 of 19

4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel wat voor kleuren hebben jullie dan op de muur? en over je kilo's zou het even aan de vk vragen maar volgens mij maakt het niet zoveel uit als je kindje gewoon groeit enz is het volgens mij niet erg als je niet aan komt. Als je tenminste wel "normaal" eet zeg maar :)
    Je hebt trouwens lang moeten wachten dan op je zwangerschap :D Lekker dat het nu zo ver is :D

5. Parelbloesem

Heb 3 miskramen gehad (eentje in 2010 en 2 vorig jaar), dus wel speciaal dat deze zwangerschap zo ver komt :D
    Hebben op de muren een heel licht groen kleurtje. De kozijnen zijn een soort blauw (zeegroene) kleur, zo zijn boven alle kozijnen ;)

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    oohja nou zie ik het die had je al in je album staan :D. Inderdaad super fijn dus dat je nu zo ver bent!! Ik vind het zo lastig om kleuren te verzinnen. Denk dat het een beetje creme/grijs/licht bruinig ofzo word op de vloer en muur. Had ergens wel een leuk idee gezien die hadden ronde kleedjes (voor op de grond) op de muur geplakt. Dacht op die manier er wat kleur in te gooien :D

7. Parelbloesem

Haha dat is wel grappig idd. Ja ik wilde perse licht groen ;)

8. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Leuk hoor...
    Ik twijfel tussen mintgroen of licht grijs behang met een grote grijze stip erin...
    Een wandje gaan we bekleden met stijgerhout...
    Ach het meisje krijgt wel het kleinste kamertje

Ik wil het liefst de accessoires van baby.s only maar jow die zijn zo duur....

Slaaplekker....

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoe voelt de hik? Hmm dat zijn terug kerende klopjes zeg maar in een ritme, je herkent het wel als het gebeurd. Voel het al vanaf 19 weken zoiets. Maar goed dit is mijn 2e dus herken ik het misschien wel eerder. Ze heeft nu ook weer de hik haha

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    leuk @mama een wand met steigerhout :D

Hier nog geen hik gevoeld voor zover ik weet. Volgens mij veel gedraaid en gespartel

11. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Zucht.... 'S middags gaan slapen omdat je niet meer op je benen kunt staan is geen goed idee want ben nu klaar wakker... Grrrrrr!
    @kilo's ik ben nog steeds 12 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap kindje groeit goed dus kan geen kwaar zegt vk.

@kindje voelen, ik voel zelf heel de dag van alles maar iedere keer als ik mijn vriend wil laten voelen dan gaat het in zo'n duidelijk ritme dat we twijfelen of het niet mijn hartslag is. Maar dat zou dus ook de hik kunnen zijn?

@ kamertje, de muren worden wit en eentje lichtroze, kleur taart van Histor. De vloer een whitewash houten vloer. Ik heb meubeltjes van Kidsfactory Bruxelles ( gekocht bijBabypark) en accesoires van Cools petito Jip Roze.
    Kan niet wachten tot de muren en vloer klaar zijn.

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Is het als je vriend zijn hand op jou buik legt? Dat is dan zijn eigen hartslag die hij voelt denk ik, mijn vriend heeft dat ook omdat hij dan vrij stevig drukt zeg maar en dan gaat zijn handpalm kloppen. De hik herken je echt aan een duidelijk ritme vaak meerdere keren per dag. Als je dan je hand erop legt voel je het ook want het stopt niet

13. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Annet ik heb het toevallig gisteren gevoeld dan! Haha inderdaad in een ritme meerdere klopjes achter elkaar. :)

Kleuren kinderkamer zijn wit en grijs en als accent felblauw.

14. Parelbloesem

Ik weet niet of ik de hikjes voel als ik jou beschrijving lees denk ik het wel. Het bewegen voel ik sowieso heel goed!

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeeejj mijn man heeft gisteravond eindelijk voor het eerst ons mannetje gevoeld :)
    Hikjes voel ik ook niet, denk ik in elk geval, wel heel vaak mijn eigen hartslag... denk dat dat komt door de placenta... daar voel ik die hartslag ook het meest.

In welke ronde zwanger geworden... geen idee... heb niet meer geteld toen duidelijk werd dat het niet zo maar zou lukken... wij hebben eerst een jaar geprobeerd en toen bleek dat we geen andere mogelijkheden hadden dan ICSI(een vorm van IVF) dus zijn we daarvoor in het ziekenhuis terecht gekomen. Ongeveer een half jaar na die diagnose, 1 behandeling en 2 terugplaatsingen verder was het zo ver... dus gelukkig na de diagnose vrij snel gegaan :)

@kamertje, het behang zit nu op de muren... gisteren gedaan door manlief... creme kleurtje en één muur donkerbruin met een soort houtnerf erin, op die muur komt ook nog een tekststicker.
    vandaag gaat mijn man als het goed is de vloerbedekking leggen... die is ook creme kleurig... vrij licht dus.

16. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    5 kg erbij in totaal en ook zin in zoetigheid terwijl ik dat hiervoor nooit had! Hield niet van chocola en nu heb ik chocola in huis :s

Maar iemand die weet hoe snel je na de bevalling weer aan de pil mag?

17. Parelbloesem

Joes, wat ga je geven fv of bv?

18. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Denk fv aangezien je bv niet kan combineren met de pil wat ik begrepen heb..
    Door mijn hormonen heb ik een super kort lontje, ben ik vaak niet te genieten voor mijn omgeving en mezelf. Denk dat ik een betere moeder zal zijn als ik zsm weer aan de pil ga dus lekkerder in mijn vel. Ik besef me heel goed dat bv de beste start is, en tot dat ik aan de pil mag zal ik dat ook doen. Ben eerlijk gezegd ook best bang voor een depressie als ik niet snel aan de pil kan.

19. Parelbloesem

Je kan BV wel combineren met de pil, maar niet alle pillen ;)
    Is dan een pil zonder oestrogeen (vaak een minipil), ook een koperspiraal, anticonceptie staafje en prikpil mogen. Dus wil je borstvoeding geven kan het wel. Meestal wachten ze tot je eerst menstruatie en dan krijg je AC.

Ga je toch voor fles voeding mag eigenlijk alles en ook dan wachten ze vaak op je eerste menstruatie en dan krijg je AC

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @fiona ook lang op moeten wachten dus :D ach des te specialer dat het is gelukt :D. Leuke kleuren voor de babykamer

@joes volgens mij kan je de eerste dag van je eerte menstruatie weer beginnen met de pil maar ik zou het voor de zekerheid aan vk vragen

Hier net lekker even gewandeld met de hond bij een recreatiepark hier in de buurt. Lekker weertje hoor, voora uit de wind en in de zon. De hond moest natuurlijk weer ff zwemmen (brrrr) en ik had de handdoek vergeten, gelukkig was ze nog redelijk gedroogd door de zon

Deel Deze Pagina