Klopt idd (heb als VK gestudeerd, helaas niet gehaald op wiskunde) maar ze wachten dus idd de eerste menstruatie af. Ligt een beetje aan de pil of je op de eerste dag moet beginnen of dat je na de menstruatie week begint Haha heerlijk he zo lekker wandelen, is heerlijk buiten. Hou wel van de herfst
Jeetje parel wat een gezeur zeg met die schoonzus van jou, het houdt maar niet op.. @pip jaaa feest was een groot succes nog nooit waren er zo veel mensen verkleed. Ik voeg wel een foto toe maar alleen van mijn hoofd want ik sta nergens alleen op.. Dus je mist de rest van mijn pyjama, de sloffen en staart. Leuk dat iedereen zo lekker bezig is mrt de kinderkamers ben benieuwd naar de foto's! @besjes hier na ong een jaar naar huisarts gegaan, toen doorverwezen naar het ziekenhuis. na de onderzoeken en een klein wachtlijstje begonnen met icsi. Hoeveel rondes weet ik dus niet maar ong 2 jaar later 2 icsi pogingen en 3 terugplaatsingen verder waaronder 1 bbz is het nu dus gelukt. Ik heb net de bloom kinderstoel besteld
@joes, sorry helemaal overheen gelezen, maar volgens mij inderdaad 1e menstruatie... heb wel eens gehoord dat wanneer je bv geeft die 1e menstruatie wel langer op zich kan laten wachten... maar of dat klopt?? @abi, wat leuk!! En wat een super mooie schimck en outfit!!n En de bloom kinderstoel, die is mooi @besjes, heerlijk lekker even wandelen... is ons plan voor zometeen ook nog... maar manlief is nog even de vloerbedekking af aan het maken, dan is de basis voor de babykamer klaar nu alleen de kast nog afschilderen (deurtjes en legplanken aflakken) en dan donderdag de rest van de spulletjes ophalen, dan kunnen we gaan inrichten... haha net al een potje staan janken omdat ik het zo mooi vind erg he @annet, wauw mooi buikje weer!! en leuk jurkje ook trouwens! Hier trouwens twee nachtjes weg geboekt voor over twee weken... we gaan vrijdags een nachtje naar zandvoort en zaterdags naar utrecht... iemand nog een tip waar je daar lekker kunt eten (voor een leuk bedragje) en leuke dingen die we kunnen gaan doen?
Oh ABI wat GAAF!!! Ziet er echt super uit joh!! Ja die schoonzus van mij heeft gigantische steek los zitten, maar ja komt goed. Nadeel dat ze mij dus telkens toe probeert te voegen op FB, word der moe van!
@parel, ja ik hou ook wel van de herfst vooral op dit soort dagen En waarom voegt ze je toe op facebook ze wilde zelf niets meer met je te maken hebben. pfffff vermoeiend hoor @abi ziet er goed uit hoor Leuk dat het zo een geslaagd feest was!!. Ook erg lang bezig geweest dus....Ik mag echt in mijn handjes knijpen als ik dat zo lees @annet mooi buikje hoor @fiona nog gelukt om even er uit te gaan. Wel lekker over twee weekjes twee nachtjes weg. Kan je helaas niets aanbevelen, geen idee waar leuke tentjes zitten in zandvoort of utrecht
Besjes ja dat is dus de grote vraag, gewoon om ons te checken of zo? Ben niet gek als ze dat denkt, accepteer der dus niet he
@parel is al dat gelul (sorry voor mijn taalgebruik ) over je niet willen spreken enz niet behoorlijke aandachttrekkerij? Blijkbaar wilt ze toch wel op de hoogte blijven. Maar ik zou haar idd lekker weigeren. Wat zonde trouwens dat je opleiding niet hebt gehaald op wiskunde, super k lijkt me dat. Ik had mijn opleiding bijna niet af kunnen maken door de nederlandse toets. Gelukkig bij de laatste kans eindelijk een kleine voldoen, was nog nooit zo blij met een 5,7
Zij wilt altijd aandacht Toen mijn oudste schoonzus (M genaamd) vertelde samen te gaan wonen heeft DE schoonzus (N genaamd) een appartement gekocht, waar ze 2 weken eerder in kon, vervolgens zegt M dat ze gaat trouwen, raad maar wie er eerder op papier ging trouwen... Ja idd N trouwde even snel in een pak en met een etentje. Vervolgens zegt K mijn man dat hij mij ten huwelijk had gevraagd, nu komt het N ging voor ons trouwen in een witte jurk, want dat had ze nog niet gedaan!! En wij konden een week eerder terug komen van vakantie, want zij ging trouwen op de dag dat wij terug zouden vliegen!! Toen riep ze IK ben als eerste zwanger dan M en dan JIJ pas met je jonge kop Pardon!! Ze scheelt 4 jaar met mij maar toch, vond dat zo asso!! Vervolgens raakte M dus zwanger en durfde dit niet te vertellen bang voor de reactie. DE reactie die ze ook kreeg, waarom kun JIJ mij dit aan doen, je bent geen goede zus Wij moesten die avond ook langs komen, terwijl we eigenlijk geen tijd hadden toen M het aan ging kondigen, toch maar gedaan, nou toen N der relaas en echt krijsen begon zijn we gegaan!! Want onze beste vrienden waren 1 week verder dan mijn schoonzus en wij wisten het bij hen al vanaf week 1 dat hun het wisten wegens ziekenhuis behandelingen. Dat heeft N ons nooit in dank afgenomen. Met ons vrijgezelle feest deed ze poeslief tegen M. Maar dat mijn man N niet als getuige heeft gevraagd kon ook echt niet!! Mijn man wilde alleen M en zijn beste vriend en ik mijn beste vriendin (onze beste vrienden zijn dus man en vrouw) en mijn peetoom (wegens dat hij bij mijn ouders te jong was en mijn zusje wilde liever onze trouwfoto's maken, afstudeer project voor school geworden voor haar en der beste vriendin) Heb tegen hem gezegd dat hij dan M en zijn beste vriend moest vragen. We hadden als kleinigheidje de 2 vrouwelijke getuige (beide dus zwanger) een rompertje gegeven, achteraf op de foto's is te zien dat als blikken konden doden wij allen nu dood waren Kortom het is een ongelofelijk geval apart dat alleen maar aandacht wil!!
OMG drama alom zie ik. Pfff lekker rustig joh nu ze niets meer met jullie te maken wilt hebben...jeeetje wat een verschrikkelijk kind, gelukkig heeft ze een leuke broer en nog een andere zus.
Haha ja Drama Queen!! En nu dus boos dat wij der niks hebben gezegd. Gelukkig zijn 2 kinderen wel normaal
Goedenavond kletskousen, jullie zijn lekker hard gegaan hier! @abi, wauw wat mooi geschminkt zeg! Ziet er heel leuk uit , grappige outfit de boze wolf verkleed als grootmoeder @annet je hebt ook al een mooi buikje. Vind het jurkje ook erg leuk. Parel, je kamertje al helemaal af, netjes hoor. Zulke familieleden kosten je ook veel negatieve energie, die kun je beter arm dan rijk zijn. Toch veel meiden met moeite zwanger geworden, gelukkig gaat het nu allemaal goed. Wij hadden een jaar ervoor uitgetrokken om zwanger te worden, omdat we beiden veel in het buitenland waren voor werk misten we nog eens mijn eisprong . Wonder boven wonder is het na 3 maanden gelukt en daar zijn we ontzettend dankbaar voor. Vandaag het kamertje afgemaakt. 3 muren geverfd en nog 1 behangen. Nu alleen de meubels nog in elkaar zetten, de plinten en de gordijnen. We hebben de muren heel licht zeeblauw geverfd en 1 muur met steigerhout behang.
Pip, ja die zijn we ook liever kwijt dan rijk Mijn nichtje kent haar niet eens Schoonzussen zijn ook nog eens buren op dit moment en hun dochtertjes zullen elkaar niet kennen als elkaars nichtjes. Ze schelen net geen jaar, dus straks komen ze thuis dat de ander hun vriendinnetje is, nou ben benieuwd hoe dat gaat. Je zegt waren veel in buitenland nu niet meer?
Wow wat een hoop gekletst hier!! @ Annet prachtige buik meid! Ik plaats over een paar dagen ook weer een foto. @ abi super leuk joh met die schmink en pyama enzo! Haha @ besjes vroeg het geloof ik? Ik was met de 4e ronde zwanger @ parel heel vermoeiend zo'n persoon! Die kan je inderdaad liever kwijt dan rijk zijn! Ik hoor een hoop leuke kamertjes voor bij komen. Misschien leuk om een foto te plaatsen wanneer de kamertjes klaar zijn? ik ben wel heel nieuwsgierig geworden!
@hyacinje ja was ik Ronde vier is wel vrij netjes @pip Dat is ook netjes Pip 3 maandjes. Wij hadden er ook wel even voor uitgetrokken aangezien ik al 14 jaar aan de pil zat waarvan ruim 7 jaar de diana pil. maar een grote verrassing ik heb alleen onttrekkingsbloeding gehad en toen was het raak. Geloofde het in het begin niet zo erg maar het is toch echt waar hihi
nou zeg... hele weekend druk geweest hier en nu... rustig zeg iedereen weer aan het werk ofzo? hier heel blij want manlief heeft besloten dat we toch het kamertje voor de geboorte al gaan laten zien aan anderen hihi... dat wilde hij eigenlijk niet, maar nu toch... dus vandaag al aan schoonmoeder kunnen laten zien... en binnenkort ook aan de rest van de familie en vrienden... ik ga binnenkort ook wat foto's maken dan zal ik ze in mijn album zetten...
De hik@ haha heb hem ontdekt. Las er vanmiddag wat van en tijdens het eten opeens merkte ik een ritme in plopjes.
Hey meiden!! @ Abi, wauw wat mooi meis! Nu heb ik ook een glimp van je gezicht gezien dus kan ik je op 8 okt miss wat makkelijker herkennen @ Parel, pffff wat een mens die schoonzus van jou...... Verschrikkelijk... Vriendschapsverzoek lekker niet accepteren @ Annet, flink buikie al meis!! Mooi! @ Hoe snel zwanger geworden... 1e zwangerschap in 2e ronde en 2e zwangerschap in 3e ronde. Deze zwangerschap kwam volkomen onverwachts, mijn man heeft 8 maanden voordat ik zwanger raakte heftige chemotherapie gehad die funest zou zijn voor de vruchtbaarheid. Niet dus! Ik zet weer een nieuwe buikfoto op mn profiel!