16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @fiona ben benieuwd hoe het er uit ziet :)

@monkey leuke verrassing dus deze keer...:D

2. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    @wanneer zwanger, hier in de 2de maand na dat we besloten er voor te gaan. Is dit wat jullie bedoelen met 2de ronde?

@hier, vandaag hebben ze de muren gestuct, kamer zit er gelijk heel anders uit. Hoopelijk droogt het snel zodat we kunnen gaan schilderen.
    Zelf heb ik vandaag een naar slinger in elkaar gefreubeld, goed gelukt al zeg ik hetzelf. Wel balen dat ik die nu niet trots kan laten zien aan vrienden en familie.
    Probeerde hier een foto te plaatsen maar lukt niet met mijn nieuwe telefoo .

3. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Nou ben benieuwd zeg Fiona!

Ik ben benieuwd hoor monkey 8 okt.

Blijven proberen anique nu willen we het natuurlijk wel zien!

Ik heb 23 nov afspraak staan voor de bellypaint. Hopelijk word ie mooi genoeg voor het geboortekaartje :)

4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Veel geschreven. Ik lees mee, maar weinig tijd om te reageren. Ik zie prachtige buiken en kamertje(s) voorbij komen.
    Hier alles prima! Veel harde buiken, dus probeer rustiger aan te doen. Mijn buik is ook enorm gegroeid.
    11 okt. weer controle bij de verloskundige.

5. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Ook ik probeer mee te lezen maar de afgelopen tijd weinig tijd over gehad. Dus niet veel kunnen reageren.

@wanneer zwanger: Van de eerste duurde bij ons best lang, 9 maanden of zo, dus wij dachten zullen maar niet te lang wachten voor nummer 2. Bij nummer 2 was ik na 2 maanden al zwanger maar dit mocht niet zo zijn en werd een miskraam, toen na 2 maanden weer zwanger.

@kamertje: we zijn nu bezig met een nieuwe slaapkamer voor onze meid. Ons mannetje krijgt dan haar kamertje.

6. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons duurde het heeeel lang, 7,5 jaar terug met de pil gestopt. We dachten, we zien wel wat er gebeurd.
    Maar na jaren positief zijn, werden we toch onzeker, stel dat er iets mis is?
    4 jaar terug naar t ziekenhuis geweest, gezien m'n buikpijn destijds en t feit dat het na al die jaren niet lukte, meteen kijkoperatie gehad. Daar bleek lichte endometriose, maar voor de rest alles zag er heel goed uit. Geen reden voor onvruchtbaarheid. Vriend kreeg een dikke 10 voor zijn zaad.
    Maar we werden geadviseerd om meteen met IUI te starten. We wilden daar over nadenken. We vonden dat nogal heftig.
    Maar na een jaar hadden we zoiets van, we zullen blijkbaar wel moeten...
    Toen we daarmee zouden starten, kreeg ik te horen dat ik voorstadium van baarmoederhalskanker had. Dus dat moest eerst verwijderd etc. Brr rottijd :(
    Daarna begonnen met IUI, en na de 5e zijn we zwanger!!

Het heeft even geduurd, maar eindelijk eindelijk eindelijk komt onze wens uit!

7. Jozefien85

Woelmuisje wat geweldig dat je nu zwanger bent na deze lange weg. Als ik dit soort verhalen lees besef ik me des te meer hoe gelukkig ik mag zijn met mijn snelle zwangerschap.

8. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Jeetje woelmuis jij hebt wel echt een lange weg bewandeld. Wat super dat het nu dan eindelijk zo ver is!

Vandaag alweer 24 weken, vinden jullie de tijd ook zo hard gaan opeens?
    Vanavond ga ik voor het eerst zwangerschapszwemmen.
    Doen jullie nog iets van zwemmen of zwangerschapsgym of yoga ofzo?

9. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toevallig zit ik ook te dubben wat ik zal doen. Zwemmen lijkt me heerlijk nu, maar yoga schijnt erg prettig te zijn en te helpen met de bevalling straks.
    Wil wel wat doen in ieder geval!

Leuk dat je gaat zwemmen Abi!

10. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Jeetje woelmuisje, jullie zijn echt lang bezig geweest om zwanger te worden. Wat ontzettend fijn dat jullie nu zwanger zijn van jullie eerste kindje. Geniet er maar lekker van.

@Zwemmen en/of zwangerschapsgym: Ik ga niks doen, zwem af en toe met mijn dochtertje maar verder niet voor de zwangerschap. Heb dit ook niet bij mijn dochter gedaan en nog steeds geen spijt van.

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @woelmuisje zoo dat is een lang traject geweest dat van de baarmoederhalskanker zal helemaal schrikken zijn geweest Wat super fijn dat het nu dan eindelijk zo ver is !!!

@jozefien als ik dat zo lees hier mag ik ook in mijn handjes knijpen. Nou weet ik wel dat meteen na de pil zwanger wel een beetje een uitzondering is

@abi jaaa ik vind de tijd ook al sneller gaan, eerst dacht ik nog aaaah is nog lang niet zover en nu denk ik ooeh nog maar 4 maandjes en dan is het zover. soms OMG straks ben ik mama gaat dat wel goed komen hihi

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    trouwens @abi eind oktober ga ik samen met ml naar curses samen bevallen (of samen zwanger weet nooit wat het nou is haha) ben erg benieuwd

13. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    @woelmuisje, jullie hebben lang moeten wachten en veel geduld moeten hebben, wat fijn dat je nu kunt genieten van je zwangerschap.

Het gaat inderdaad snel na de 20 weken. Ineens begint de buik heel snel te groeien, voel je de baby goed en nog "maar" 3,5 maand te gaan. Ben ook benieuwd hoe het leven eruit ziet als moeder, zo spannend :).

Abi, heb je al een idee wat je op je buik wilt laten schilderen? Wel heel leuk idee, ook voor het geboorte kaartje wat je zei.
    Heel toevallig ga ik vanavond ook met een vriendin voor het eerst zwangerschapszwemmen. Ben benieuwd!

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @pip ja ik wil Een echofoto op Mijn buik Laten schilderen. We gaan het nu bij Een fotograaf in de studio doen en die gaat dan de foto's maken. Dus ik heb goede hoop dat het wel wat gaat worden.

Leuk dat je vanavond ook gaat zwemmen, ben benieuwd of het wat is.

@besjes ja het komt nu dichtbij he haha
    Leuk dat je samen met je man een cursus gaat doen!

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @zwangerschap cursus..ik doe sinds 3 werken aan yoga...vind het erg fijn.

@buik schildering, dat ga ik ook doen..ergens half december ofzo..een vriendin gaat dat doen..

Ik merk trouwens wel dat ik weer wat minder energie begin te krijgen..afgelopen tijd was dat heel veel...nu echt wat minder

16. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Leuk Fiona! Weet jij al wat je op je buik gaat laten schilderen?

17. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ woelmuisje super dat het uiteindelijk gelukt is na dat lange traject!

@ pip leuk zwemmen, wil je even laten weten hoe het is? Ik wil over 2 weken eens gaan kijken.

@ wat gaaf al die buikschilderingen. Ik wil een mooie fotoshoot gaan doen. Vaak heeft Groupon leuke aanbiedingen hierin!

Ik heb goed nieuws gekregen. Mijn suiker onderzoek was goed! Het was dus gewoon een groeispurt. @ weer op m'n blauwe wolkje!

18. Jozefien85

Ik doe sinds een paar weken yoga! Erg leuk!
    Ben benieuwd naar de buikschilderingen!!

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    super fijn hyacintje!!

abi, ik denk dat het bij mij net andersom wordt als bij jou... ik wil eigenlijk iets uit het geboortekaartje op mijn buik laten zetten, of het thema erin verwerken o.i.d. maar hoe of wat precies dat weet ik nog niet...

20. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk zeg zo'n buikschildering!
    Ik wil sowieso een fotoshoot doen!

Thanks voor jullie lieve reacties op mijn verhaal :)

Deel Deze Pagina