Weer een aantal mooie buikjes voorbij zien komen.. Hier groeit mijn buik ook redelijk goed. Misschien maak ik morgen wel even een fotootje..
Joes en hyacintje mooie buikjes. Annanasje, haha een jongen dat is even omschakelen dan!! Sorry dat ik minder reageer ik lees wel mee, maar mijn man zijn bedrijf loopt op eens best goed en ik moet veel regelen!! Dus veel bezig. Vandaag 24 weekjes! Ben alleen mijn voeten kwijt
Abi haha die tekening geweldig. Mijn missende voeten was een shock ontdekking haha, nee maar dacht echt sow gaat snel op eens.
Mooie buiken allemaal, leuk gedaan die tekening abi! Parelbloesem ik kwam er gister onder de douche ook achter dat ik een wezenlijk deel kwijt was terwijl ik naar de vloer keek. Teen nagels knippen laat ik voortaan doen, mezelf van onderen scheren is op de tast zie er niks meer van. Dagelijks een schoon shirt aan ivm vlekken.. Allemaal onhandigheidjes.. Vast herkenbaar?!
Haha heel herkenbaar en die vlekken alleen in de spiegel kunnen zien of als je het shirt uit doet En ik kan niet meer dicht bij het aanrecht staan en zulke dingen. Hmm zit er echt een buik in de weg, van onderen scheren gaat dan met een speciale manier wel, maare idd teen nagels knippen kan ik vergeten (handig een pedicure als moeder )
mooie buikjes hoor schiet al lekker op. Hier ook geen zicht meer op de voeten hihi. En 24 weken dansje samen met parel. Zal ff kijken of ik morgen een fotootje kan maken
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Bellaluna - 24 jaar - 3e kindje ♥ 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Joes1 - 37 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Fiona1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Annanasje25 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 18 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 18 januari - xJxennifer - ?? jaar - ?? kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 januari - Calisa - 35 jaar - 1e jaar ♥ 21 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 22 januari - Monkey82 - 30 jaar - 3e kindje ♥ 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 1e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 24 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Parelbloesem - 26 jaar - 1e kindje ♥ 24 januari - Besjes - 26 jaar - 1e kindje ♥ 25 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 25 januari - Sjaantje1978 - 35 jaar - 1e en 2e kindje ♥ ♥ 26 januari - Pip84 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 26 januari - Nienke1979 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 27 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje ♥ 28 januari - I wish - 30 jaar - 3e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - 34 jaar - 2e kindje ♥ 28 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje ♥ 30 januari - Alethe - 31 jaar - 1e kindje ♥ 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 3 februari - Anique2008 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 6 februari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje ♥ 11x ♥ Meisje 12x ♥ Jongen 3x ♥ Verrassing Afspraken, controle's en echo's 8 okt - Abi - gratis echo R'dam 8 okt - Monkey82 - gratis echo R'dam 8 okt- Anique - gratis echo R'dam 9 okt- Abi - pretecho 9 okt - Monkey82 - vk 15 okt - Hyacintje - gratis echo R'dam 16 okt - Fiona1983 - vk 17 okt - Pip84 - gratis echo R'dam 17 okt - Parelbloesem - controle vk Geboren! 5 september - Kaatje1603 - bevallen van Emma* - 20wkn0dgn Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Mooie buik besjes! @ hier vandaag hebben we de bestelde gordijnen opgehaald. Helemaal blij mee! En tevens een leuk stoer vloerkleed van lief! Bij leenbakker weten te bemachtigen.
Hier 25 okt weer naar vk Mooi besjes! Groeit ook al lekker. Leuk hyacintje ga je ook nog foto's plaatsen als het kamertje vorm krijgt? Hier vandaag een nieuw bed gekocht, super blij, morgen word hij geleverd. En dan maandag maar is kijken of ik hem in elkaar kan krijgen haha. Wat een lekker weer was het vandaag zeg! Heb ook nog maar een rondje braderie gedaan. Dus ik ga zo maar eens mijn aardbeien en berlinerbol op eten die ik daar gekocht heb
Mooie buikjes, wat groeien we hard ineens, leuk om te zien. Ik zal morgen ook even een buikfoto maken. Haha Abi ik zou geen buikschildering meer laten maken, jij bent zelf een artiest @hyacintje, wat voor kleur kleed heb je gekocht van lief? Foto? Joes, haha onze katten knuffelen veel maar gaan niet op m'n buik, ze liggen lekkerder op de bankleuning vrees ik Vandaag een wiegje gekocht bij Babypark met mijn moeder. Het is een wiegje van Lief geworden, leek ons het meest veilig en praktisch. Mooi winkel hoor, gave spullen, wel erg duur...