hele mooie buik pip. als het kamertje meer vorm krijgt ga ik zeker fotos plaatsen. 14 oktober (op mn verjaardag) wordt het kamertje geleverd en het weekend erop gaan we met mijn vader aan de slag. Daarna ga ik alle lakentjes enzo bestellen aangezien ik nu niet meer weet waar ik het kwijt kan! De hele babykamer staat vol met spullen.. haha Dit is een foto van het vloerkleed. Op internet is hij steeds niet beschikbaar maar gelukkig hadden ze er nog 1 bij de leenbakker liggen. Dit zijn precies de kleuren die we in de kinderkamer gebruiken. Ze hebben er ook nog zitzakken van, kisten en schilderijen. Super leuk! En de leenbakker zei dat ze nog meer nieuwe dingen binnen gaan krijgen.
Dank jullie! Het was wel savonds, dan is het buikje nog een stukje groter . Abi ik heb je toegevoegd! Hyacintje super leuke spulletjes heb je zeg , vind het kleed ook erg leuk. Ik moest wel lachen toen ik die klustrap zag staan op de foto, bij ons staat er ook een kamer helemaal vol met klusspullen, babyspul en gereedschap. Fijne zondag allemaal!
Oeeeeeh vandaag gaat de roze verf op de muur, ben zo benieuwd of het zo word als dat het in mijn hoofd zit. Mooie buikjes allemaal hoor ze groeien allemaal erg goed! Heb ook een foto toegevoegd aan mijn profiel, want krijg hem hier niet geplaatst.
wat leuk al die buikjes weer! En grappig inderdaad de ongemakken haha... ik moet ook zeggen dat ik steeds meer "last" begin te krijgen van mijn buik. Hij zit in de weg met langs mensen aflopen, ik knoei hem inderdaad helemaal onder en het scheren is inderdaad steeds meer op de tast... tja, we moeten er iets voor over hebben he Gisteren een gezellig vriendinnendagje gehad, één van die meiden loopt echt op het eind, ze heeft het de hele dag volgehouden, maar was echt helemaal opgeblazen, had geen voeten meer over en dat terwijl we toch niet veel gelopen hadden, maar vooral gezeten! Ze was ook 25 kg aangekomen (is 38 weken) pfff daar kan ik me nog even niks bij voorstellen haha...
Ben super blij met de roze kleur! Vond dat super lastig om uit te kiezen want er is zoveeeeeeel roze! Verf is nu aan het drogen, morgen word de vloer gelegd. Daarna zal ik een foto'tje maken.
@anique leuk hoor aan het schilderen ben benieuwd, nice buikie trouwens @hyacintje, leuk kleedje ben benieuwd naar het eindresultaat
Wat leuk zeg dat jullie zo lekker druk zijn met de kamertjes! Onze is zo goed als af, kleertjes etc al in de kast Hihi. Lekker geurbuiltjes van Zwitsal erin, heerlijk! De Joolz kinderwagen mogen we 1 november ophalen! Zo leuk! Ja dat scheren ondervond ik dit weekend, ik kon t maar moeilijk zien daar hahaha. Dat wordt wat straks... Buikje groeit echt als kool de laatste tijd, en ons mannetje kan erg druk zijn, zo gezellig.
Leuk al die kamertjes. Die van ons is geschilderd en de meubeltjes staan. Dekentjes heb ik binnen, nu alleen nog een lampenkap en een plankje boven de commode. Kleertjes wil ik net van te voren nog een keer wassen dus liggen nog niet heel netjes in de kast
Ja ik ga straks ook alle kleertjes etc lekker wassen, maar vind t zo leuk om t te zien hangen in de kast! Krijgen jullie ook zoveel aangeboden van mensen om je heen? Ik vind t lief bedoeld maar eerlijk gezegd hoeft t van mij niet. Gebruikt speelgoed, gedragen kleertjes... Ik krijg van alles, ga er voortaan nee tegen zeggen, want ik vind t niks... Heb zolang moeten wachten op dit kindje, ik wil echt lekker alles eigen!
@ woelmuisje... ik kreeg een appje van een vriendin van me en HAAR vriendin, die ik nauwelijks ken, die had allemaal kleertjes over en die mocht ik dan hebben. IK heb gezegd dat ik het heel lief vind maar ik vind niet dat ik zoiets kan aannemen van iemand die ik 1 keer gezien heb. Heb dan ook het idee dat het bepaalde verplichtingen schept en daar heb ik helemaal geen trek in eigenlijk...
Haha woelmuis ik herken dat helemaal, maar niemand biedt mij nu meer wat aan. Ik heb overal gelijk nee dankje ik koop alles nieuw op gezegd.
Ja maar das best moeilijk! Eerst dacht ik, nou wie weet wat voor leuke kleertjes oid, maar wil toch echt graag lekker mooie nieuwe kleertjes. En gebruikt speelgoed vind ik best vies, maar mischien ben ik een zeur hoor haha
Nee hoor je bent geen zeur... ik denk er net zo over! Is toch ook veel te leuk om lekker te shoppen voor je kleine schat..
Ik heb wel een paar dingen van een vriendin van mij, rompertjes die haar ukkie 2 keer f zelfs nooit aan heeft gehad, zijn had werkelijk per maat gewoon 60 rompers (heeft ze overigens nog) Dan kan je er 2 per dag in de maand verslijten Dus heb van haar wel wat rompertjes. En hun hadden een box a 400 euro en heeft ze 3 keer in gelegen voor foto's en meer niet, want ja moeders was liever met der aan het leuren. Dan is het zonde om een nieuwe te kopen, zij wilde hem na 3 keer gebruiken naar de sloop brengen Speelgoed vind ik ook niks, krijg heel veel, maar vaak gaat het per direct de kliko in. Net als dat wij een matrasje hadden voor de nichtjes om te logeren, die is er per direct uit gegaan en heb speciaal voor het kindje een nieuw matrasje gehaald (vele verklaarde ons voor gek, maar ik wil iets nieuws voor ukje) Moet wel bekennen dat het ook wel heel erg ligt aan van wie ik een bepaald iets krijg, want bij sommige denk ik al meteen nee gatverdamme en bij andere denk ik die zijn zo netjes en verzorgd dat kan wel Maar het liefste koop ik zoveel mogelijk zelf voor het kindje.
Hier veel nieuw maar ook wel 2de hands. Me zus, schoon moeder en eigen moeder kwamen met een doos vol baby spul en zeiden neem wat je wil en de rest mag ik weg gooien. Heb ik dus ook gedaan. Verder vond ik het erg leuk om op marktplaats babykleertjes te snuffelen. Ik klikte wel het vakje nieuw aan. En dan gewoon dom bieden 1, 2 of 3 euro. En dan komen de verzend kosten er nog bij op. Erg leuke dingetjes en koopjes dus, maar allemaal nieuw. Me vriend wou heel prenatal al leeg kopen. Alleen het beste voor onze kleine meid zegt hij dan. Hier alleen het nadeel dat we ons appartement te koop hebben staan dus wil nog niet alles in huis uitgestald hebben staan. Ergens in december alles maar bij me schoonouders en het huis van me moeder ophalen.
Ik maak dankbaar gebruik van wat ik van anderen krijg/kan overnemen. Meubeltjes en een box kun je goed schoonmaken en het beddengoed,matrasje en boxkleed koop ik nieuw. Kleertjes vind ik er al snel verwassen uitzien, maar als het nieuw oogt heb ik er niet veel problemen mee. In speelgoed ben ik heel selectief, maar krijg dat gelukkig niet veel aangeboden.
Ik krijg ook veel, maar vind dit eigenlijk maar niks. Kleertjes wil ik graag zelf uitzoeken, ik weet zelf het beste wat ik wel en niet mooi vindt. De kinderkamer meubeltjes hebben we alleen 2e hands gekocht, maar ziet er werkelijk nog als nieuw uit, staat nu nog steeds in de winkel voor het dubbele geld als wat wij er voor betaald hebben, daar ben ik dan wel trots op! Verder heb ik een nieuw fotootje (op z'n kop) in mijn album geplaatst! Mooie buikjes zie ik hier voorbij komen allemaal! Leuk zo vergelijken!!