Klopt....ik heb getest met clear blue digital rond 28 april. Ben niet zo goed in tempen. En nogmaals een week meer of minder zwanger maakt mij echt niet uit. Als de kleine maar lekker blijft zitten waar hij zit. Voor de banner heb ik even mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie aangehouden. Totdat ik de echo heb gehad weet ik het toch niet zeker...
De test is van afgelopen donderdag. De dag dat ik ongesteld had moeten worden. Om half 9 gelijk gebeld, en de assistent overlegd met verloskundige of ik mag komen of dat er terug wordt gebeld. Dus ik wacht maar weer af. Sinds gisteren vloei ik steeds meer. Helder bloed en ik draag zelf maandverband, dus dat voorspeld niet veel goeds.
@noor, ooh wat naar zeg... En hopen dat je wel degelijk gewoon langs kan komen. Hier net ook de gynaecoloog gebeld en ik moet vrijdag terug komen voor weer een echo. Die vrouw die ik aan de telefoon begreep niet helemaal waarom ik nu weer moest komen en volgens haar kon ik de gynaecoloog die ik op noemde helemaal niet hebben want die was pensioen.. Ze was niet echt vriendelijk. Nu maar hopen dat we vrijdag een mooi rijstkorreltje te zien krijgen!
Verdorie Noor, wat vervelend en eng. Hopelijk bellen ze je snel! Wat stoer dat sommige van jullie het al zo vroeg durven te vertellen aan je omgeving! Wij wel aan onze ouders, en die waren uitzinnig blij! Ze kunnen het ook nergens anders over hebben, en zijn al aan het zoeken naar kinderwagens enz Aan onze vrienden en broers en zussen willen we pas na de echo doen, zodat we het echt zeker weten dat het goed zit. Het is voor ons zo nieuw, en nog zo ongelooflijk na zoveel jaren van proberen. Het moet bij ons soms ook echt nog even doordringen. Hebben jullie ook wel eens van die geluksmomentjes? Ik heb dat best vaak, dat ik dan zit en opeens besef dat ik gewoon een kleintje in mn buik heb groeien, dat kan ik zo intens gelukkig zijn. Ik ben er zo dankbaar voor...
Bah Noor wat naar allemaal, ik hoop dat je snel terecht kunt bij een verloskundige. Aardbeitje dat is fijn om te horen, het gaat nu de goede kant op . Sinds vanacht eindelijk weer normaal geslapen. Ik ben enorm rusteloos, zal wel door de spanningen en hormonen komen. Darmen doen ook weer normaal gelukkig. Het is zo snel gegaan ineens! Bij ons weet alleen de directe familie het al en ons werk, vrienden vertellen we het liever na 10 weken, stel het gaat mis dan willen we dat niet aan iedereen vertellen.
Hier de eerste keer gelijk na positieve test verteld helaas mk, tweede x belsoten even te wachten en tegen niemand gezegd helaas was dat weer een miskraam. Nu wil ik het aan mijn ouders zussen/broer vertellen na de eerste goede echo en derest pas na 12 weken..
Moet rekening houden met een miskraam. over 2 a 3 wkn misschien een echo als ik nog twijfel of dan nog een positieve test in handen heb. Net naar de wc geweest en zag daar iets wat leek op een vruchtje, dusmijn gevoel zegt dat het afgelopen is. Iedereen bedankt voor de steun en ik hou jullie op de hoogte!!
Noor88 Pff wat een onzekerheid Aardbeitje7 Bij jou geen bloedverlies meer spannend! Hoop zo dat het goed mag zijn. Pip84 Leuk dat al meerdere mensen het weten op een leuke manier verteld? Woelmuisje Ja heerlijke die geluksmomentjes Dehi Spannend vrijdag al een echo! waarom zo vroeg al? Iwish Leuk weer een kindje erbij! Tussen mij en mijn zusje en broertje zit ook elk 5 jaar erg leuk! Pindaatje Leuk he al die reacties! Suc6 met MvM Hier alles rustig verschillende kwaaltjes maar voor de rest gaat het goed! Vergeet alleen soms dat ik zwanger ben Met de eerste zwangerschap was het echt anders dan is alles zo nieuw. Wat voor werk doen jullie allemaal? Ik werk zelf als verzorgende in de thuiszorg (mag vanavond weer)
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 29 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - PoppetjeN - 26 jaar - 2e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Noor88 - 24 jaar - 2e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje Afspraken, controle's en echo's 24 mei - MM1981 - intake vk 3 juni - Aardbeitje - 2e echo 3 juni - Littleone1 - intake gyn 3 juni - Parelbloesem - 1e echo 5 juni - NdNk - intake en 1e echo 6 juni - Abi - 1e echo 6 juni - Jozefien - intake 6 juni - Gogogo - 1e echo 11 juni - Meemee - 1e echo 11 juni - Woelmuisje - 1e echo 11 juni - Sabrinab1986 - 1e echo 11 juni - Fiona1983 - 1e echo gyn 12 juni - Mtr1982 - intake 13 juni - Annet - 1e echo 17 juni - Pindaatje - intake en 1e echo 18 juni - Dehi - intake 18 juni - Blueberry - intake 19 juni - Hatsie - echo 20 juni - Kaatje - 1e echo 24 juni - MM1981 - 1e termijnecho 24 juni - Noor88 - 1e echo 25 juni - Noor88 - intake Ik vind het wel leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
het is gewoon bijna niet meer te doen om t bij te houden hihi! maar Noor wat ontzettend rot zeg... en dan vooral de reacties van de personen waar je eigenlijk hulp van verwacht (verloskundige etc)... ik denk aan je hoor! las net iemand over hormonen en emo toestanden... (weet even niet meer wie) nou daar heb ik vandaag flink last van :-S al flinke huilbui gehad! zomaar om niets... haha! dan even wat anders: hoe hebben jullie het met je man/vriend geregeld als je niet getrouwd bent? Ben daar vanmorgen even ingedoken... nog lastig zeg!
Ik heb zaterdag zelfs al een echo gehad ivm steken in onderbuik. Moest toen meteen komen. En er was dus alleen een vruchtzakje te zien. Terwijl de gynaecoloog zegt dat volgens zijn berekening ik toen al 6 wk 1dag zou zijn en dan is het dus veel te klein. Maar aangezien ik geen cyclus heb van 28 dagen zoals zijn berekening maar van 40-39-40-33 de afgelopen maanden ben ik ervan overtuigd dat ik minder lang zwanger ben en het dus wel overeen komt met hoe het er nu uit ziet. Maar om zeker te weten dat het nog groeid moet ik vrijdag terug voor een echo. Erg spannend dus, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben trouwens ook verzorgende alleen dan nog leerling bbl op een pg afdeling. En ik mag morgen weer aan het werk, en dan heb ik een kleine 3 weken vakantie!!
Even snel tussendoor mn test van MvM! Ze zei dat ie normaal nog helemaal niet zo donker is met 5 weken en 2 dagen! Ze vroeg zich zelfs af of het er niet 2 zijn maar dat zal wel niet haha. Ben helemaal blij!
Hey wij wachten pas tot week 13 dan laten we nog een echo maken en als dan alles goed is zullen we het vertellen Dit omdat het bij ons eerder is misgegaan op 12w3. En ik kwam er pas achter toen ik 16 weken was Toen hadden we dus net iedereen verteld dat we zwanger waren... Nu gaan we dat dus even anders doen...ook om onze kids een beetje te beschermen. Dat besef dat je een kleintje in je buik hebt is zo'n fijn gevoel he? verliefdheid of een andere intens gelukkig gevoel is er niks bij
Kaatje is een hoop regelwerk in sommige gemeentes he als je niet getrouwd bent... Ben gelukkig getrouwd, dus dat scheelt. Zijn ook veel mensen die "snel" trouwen daarom. Noor, bah nee dat is echt niet leuk Sterkte!! Pindaatje, wow die is mooi donker. Ik word ergens deze week gebeld door de informatrice voor een afspraak. Ben over een week 6 weken zwanger, dus mag ik misschien andere helpen Vertellen, onze ouders en beste vrienden weten het. Maar de rest krijgt het pas vanaf week 15 te horen ivm miskraam bij 14w5d