Ik heb helaas helemaal geen moeite met opstaan haha. Ik ben vroeg wakker zo op mijn vrije dag! Meiden veel plezier in Rotterdam vandaag! ik mag volgende week dus ben erg benieuwd!
Nou dan ga ik zo om half 11 de spits maar afbijten haha. Hier wel moeite met uit bed komen maar dat komt ook omdat ik rond 5 meestal even klaarwakker ben :s
Veel plezier met de echo's in Rotterdam, ik ben benieuwd hoe jullie het vinden! Wij moeten nog een weekje wachten
Iedereen die vandaag echo heeft in Rotterdam, veel plezier. Is erg leuk ik heb het gehad in Eindhoven. @hier: sinds gisterenmiddag erge last van een zeurende pijn in mijn onderbuik Kon gisteren nog niet meer normaal rechtop lopen of van de bank komen Dus vanmorgen toch maar even urine ingeleverd bij de huisarts, denk aan blaasontsteking of zo. Trouwens weer een buikfototje gemaakt, staat in mijn album.
Dames van de echo je moet niet op de 4e maar op de 3e verdieping zijn en gewoon in de wachtruimte gaan zitten
Als je die aerosleep er over doet vind ik ook al weer een ander verhaal, omdat het kindje dat niet op het matrasje zelf direct ligt. Wij hebben een Airgosafe (is eigenlijk het zelfde alleen wat goedkoper) er op liggen nu. Over dat topdekje moeten wel speciale hoeslakentjes trouwens die tussen de 11.95 en 15.95 kosten, dan weet je dat al vast. Ja ik vind het grappig om te zien hoe iedereen het doet.
Ja daar kom ik nu ook achter haha. Zit te wachten! Wel leuk, zat net tussen allemaal verloskunde studenten.
Nou daar ben ik weer. Ik vond het wel grappig. 3 studentes die na elkaar hun opdracht op je moeten uitvoeren. Heb 5 foto's dus das altijd goed haha. Ben jij al klaar monkey? Heb ik je gezien ja of nee? Haha durf toch niet aan mensen te vragen of ze monkey zijn Ik zat ook tussen studentes in toen ik zat te wachten ze waren lekker zenuwachtig
Haha Abi, ja volgens mij hebben we elkaar wel gezien, je zei mij gedag toch? Had je een zwarte outfit aan? Tis idd beetje raar om dan te vragen of jij dan diegene bent van ZP haha. Ik vond het wel leuk om ff naar mn ventje te kunnen kijken maar de studentes moesten alle 3 hetzelfde doen dus was niet heel erg bijzonder.... En heb er een flink stuk voor moeten rijden, best ver weg moeten parkeren, dus nu doodmoe haha. Veel plezier nog Anique!
Ja haha ik zei je gedag grappig om nu een gezicht erbij te hebben. Op de 1 of andere manier had ik je toch anders voorgesteld haha. Moe word je er zoiezo wel van 3 kwartier op bed liggen in een schemerkamer Heb je nog een foto om te showen?
Ja zal ik straks ff maken, zit op mn werk! Heb er 1 van (zeer duidelijk) het geslacht, 1 van de navelstreng die toevallig mooi in beeld was en 1 van het gezicht maar lijkt wel net alsof ie een hele grote neus heeft haha
Wat een leuke echo foto's! Ik begrijp dus goed dat er 3 mensen aan je buik gaan zitten? vertelden ze er nog wat dingen bij verder?