Leuke echo's Ik wilde eerst een pretecho laten maken, maar heb de placenta voor dus dan zijn die echo's minder mooi zeggen ze en onze wijsneus is altijd heerlijk dwars. Nu ga ik toch een afspraak maken in Eindhoven voor de gratis echo. Kan ik mama een keer mee nemen. Mag misschien 2x komen tussen nu en 30 weken, dan neem ik de andere keer mijn zusje mee en misschien dan mijn papa Want denk dat manlief eerste keer zelf ook graag mee wil.
Mooie echo monkey Ja 3 studentes om en om hun opdrachten bij mij ligging baby en placenta af en toe lieten ze echt wat zien. En heel de tijd ahhhh kijk dat handje, ahhh zo lief kijk die voetjes Leuk parel dat je het ook gaat doen. Zou leuk zijn 2x.
Ze vertelde dat er veel zijn die aan het begin de echo's gemaakt willen hebben (het gaat hier tussen de 10 en 30 weken) of rond deze tijd maar bijna geen rond 30 weken en dat deze voor hun ook belangrijk zijn, dus dat ik dan eventueel 2 keer mag Vind het prima
Ohhh nou beter! Hier was het volgens mij tussen 20 en 30 weken. Ik mag over 4 weken nog een x. Wanneer hoor je wanneer jij mag? Wel zonde trouwens dat pretecho minder mooi word met placenta aan de voorkant. Wist niet dat dat nog wat uitmaakte
Mijn placenta ligt heel hoog, mijn echo's zijn daardoor zo in 2d al minder duidelijk, dus is een groot risico dat dit in 3d/4d ook zo is en dat vind ik dan helaas geen 120 euro waard. 12 weken echo zag je heel goed dat de kleine echt kon verschuilen achter de placenta en dat is dan zonde. Straks even met mijn man overleggen, dan moet ik mijn telefoonnummer vanavond of morgen mailen en dan belt ze mij terug. Had via via haar prive mail gekregen
He meiden! Ook vandaag echo gehad in r'dam. Natuurlijk heerlijk om weer even naar de kleine te gluren. Maar stel je je er niet te veel bij voor. Ze voeren echt opdrachten uit. Bij mij was dat ligging van baarmoede en placenta bepalen en kijken hoe het kindje lag. 1 glimp van het gezichtje gezien, wat ik zelf toch altijd het allerleukste van vind. Daarna nog lekker high tea met mijn moeder bij dudok. En nog even flink los gegaan bij de vd op de baby benneton afdeling. Ik zal een foto in mijn album plaatsen, want het lukt steeds niet om hier iets te plaatsen. Foto is gewoon openbaar.
@parelbloesem, oh dan kan een 3d echo minder goed? Nog nooit iemand tegen mij gezegd. Wij gaan het wel laten doen, met 27 weken. Hopelijk kunnen we ons prachtige aapje goed zien. Anders mogen we nog een keer terugkomen.
Mooie foto anique! Bij mij zelfde opdracht maar toch vaak haar hoofdje mogen zien. Leuk lekker high tea en shoppen. Ik ga zaterdag nog even naar de v&d voor de laatste dagen (extra korting) bij het prijzencircus
Hahaha nog genoeg leuke dingen gezien, dus misschien zaterdag nog maar even gaan dan. Hebben ze dan een speciale actie?
@ Anique, de kans is er dat je het minder ziet. Heb jij er met de echo's zelf last van? Op mijn 12 weken echo is bijv mijn placenta heeeeeeeeel goed te zien en dan kan het zijn dat je dus geen goede 3d krijgt. Ik wil het risico liever niet lopen Vind ik dan weer zonde van mijn geld.
Nee geen last bij normale echo's. Volgende bezoekje aan vk toch maar ff vragen want zou dat ook zonde van mijn geld vinden.
In mijn album bij de 12 weken echo zie je mijn placenta heel goed moet je maar eens kijken, bij de 20 weken zie je hem ook maar wel minder. Alleen durf ik het risico niet te lopen dat het na 2x nog niet lukt
Heb gelijk even gekeken, dat is inderdaad goed zichtbaar! Snap inderdaad dat je het risico niet wil weten. Voor dat geld kan je ook andere leuke dingen doen. Leuk trouwens om ook een foto van jezelf te zien!
Leuke echo foto's! Het zijn al echt grote baby's aan het worden. Drie studentes aan je buik,wat grappig. Dat zal lastig worden voor ze me het examen, want de baby van ons verstopt zijn hoofd onderin heel erg. Ben benieuwd of dat nog zo is
Hihi weet je meteen wie er bij parelbloesem hoort Daarom heb ik hem ook afgeschermd staan, zodat bekende me niet meteen zien
Ja anique de laatste dagen van het prijzencircus komen er altijd nog goede kortingen bovenop alles. Daarom ga ik altijd pas aant eind.
Hey ladies.... Zo ben echt een heeeeeele lange tijd weg geweest... Ben zo lang weg geweest dat ik niet eens meer kan terug lezen omdat ik niet meer weet waar ik gebleven was In het kort maar even waarom ik weg was... Verbouwing, zware griep, nieuwe internet provider (twee weken geen internet ), en een heeeleeboel dingen aan mijn hoofd. Maar goed, griep is over, verbouwing is klaar , en het internet doet het (moet het niet te hard zeggen anders kapt hij er weer mee) De dingen aan mijn hoofd zijn er nog wel... Jullie weten misschien nog van mijn misselijkheid. Deze is er dus nog steeds. Wat blijkt nu,....dit komt door mijn lage bloeddruk...hier wordt ik misselijk van en krijg last van hartkloppingen. Zo lang ik me rustig hou is het te doen... maar dan moet ik echt de hele dag bank hangen en dat ben ik niet zo gewend. Ik geef nog steeds over maar eet tussendoor stug door...zodat we gewoon iets binnen houden voor onze kleine man Het is ook geen gewone misselijkheid maar het is te vergelijken met wagenziek zijn, dit is een zeurderige misselijkheid die echt irritant is. Ben altijd druk in de weer met 1001 dingen te gelijk te doen en dan is bank hangen echt af kicken.....maar daar staat tegenover dat de kleine man het prima doet. En daar doen we het uiteindelijk allemaal voor. Zit dus nu al 4 weken in de ziektewet en heb dus ook alle tijd om na te denken. En dat is net iets minder want dan ga je dingen analyseren die je eigenlijk lekker met rust moet laten Iemand uit mijn omgeving heeft kort geleden haar dochter verloren na 20 weken zwanger te zijn en ondanks dat ik zo nuchter ben altijd doet het echt wat met me. Heb ook echt het gevoel dat ik deze zwangerschap niet ga genieten...pas wanneer onze kleine man op mijn buik/borst ligt en alles goed is zal ik geloven dat dit hele mooie sprookje echt is. En dat is best moeilijk ook voor mijn omgeving die wel onwijs enthousiast is en alles wil doen en kopen. Dat is ook een beetje de reden dat ik me hier heb verscholen... Lekker van me afschrijven doet me goed. En al jullie leuke dingen lezen doet me ook erg goed. Dus sorry als ik me niet zo vaak laat zien maar lees echt wel mee. Xx
Jeetje wish wat onzettend vervelend dat de misselijkheid blijft. Kunnen ze je niks geven dan voor je bloeddruk? Ook vervelend dat je in de ziektewet zit nu hopelijk ga je je toch wat beter voelen. Probeer ook wat afleiding te zoeken want om nou de hele dag te gaan zitten malen word je ook niet gelukkiger van. Sterkte meis hoop echt voor je dat je je wat beter gaat voelen en toch nog een beetje kan genieten van de kleine dingen
Heeeee i wish! Ik miste je al! Verschrikkelijk zeg dat je je nog steeds zo slecht voelt, wel fijn dat je nu weet hoe het komt en wat je er aan zou kunnen doen (rusthouden). Dat dat helemaal niet bij je past en in de praktijk dus mega lastig is snap ik. Wat betreft dat genieten... Ik denk dat er tegenwoordig maar heel weinig meiden nog op een echte roze wolk zitten. Er valt zoveel te weten en te onderzoeken tegenwoordig dat als er iets niet goed lijkt te gaan je direct door de molen word gehaald. Dat is aan de ene kant natuurlijk fijn maar levert ook allerlei angsten op. Probeer ondanks de verhalen om je heen toch een beetje te genieten. Dat hoeft echt niet te zijn door je constant met de baby bezig te houden. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om dingen met vriendinnen te doen waarvan ik weet dat het straks met de baby straks moeilijker zal gaan. Probeer dingen te doen waar je blij van wordt. Als je het moeilijk vind probeer dan op de momenten dat je rust moet houden eens een lijstje te maken van de dingen waarvan je genoot voordat je zwanger was. En dan met jezelf afspreken dat je 1 of 2 dingen van dat lijstje doet per week. ( ik heb dit toegepast toen ik ziek werd en veel dingen in moest leveren en accepteren moest dat ik minder kan dan ik zou willen.)