Wij hadden een helemaal witte, mijn vader wilde eigenlijk niet, een witte malamute is heel zeldzaam. Hij had gezegd voor de gein alleen als het een vrouwtje word en ze is helemaal wit! En wat denk je, een teefje helemaal wit (heel licht beige tekening), dus die hebben wij bijna 10 jaar in huis gehad
Mooie buikjes! Iedereen die het moeilijk heeft sterkte, blijf erover praten en neem op tijd gas terug! Jij en de baby gaan nu voor! Ik had vandaag controle bij vk. Bloeddruk en gewicht prima. Buik flink gegroeid. Ze schatten dat het kindje voorloopt op groei. Over 2 wkn opnieuw controle en evt extra echo om te kijken of de groei inderdaad voorloopt. Moest me er geen zorgen om maken, dus dat probeer ik niet te doen. Verder blaasontsteking waar ik flink last van heb.
@parel dat is wel super he, hopelijk is onze hond ook nog een paar jaartjes bij ons @abi Thanks @jozefien gelukkig hoef je je geen zorgen te maken, en altijd leuk toch nog een echootje
Abi en Jozefien, dank jullie wel Besjes, ja inderdaad, maar zijn sterke honden, dus die zal jullie nog wel even vergezellen
iedereen lekker aan het genieten van het weekend ondanks de regen, regen en nog meer regen. Hier vrij weinig aan het doen, minions op de comode aan het tekenen en dat was het wel, vandaag erg veel last van m'n rug. Beetje vermoeiend ondertussen. Ml is druk aan het klussen alleen nog niet aan de kinderkamer
Vervelend besjes dat je last hebt van je rug wat word er bij jou nu geklust? Hier was het best lekker weer, zonnetje erbij en geen regen. Ik heb me lekker uitgeleefd bij het prijzencircus en daarna ben ik een schoonheids slaapje gaan doen haha.
Besjes, hmmm minder, ik had vandaag veel buikkramp wat uitstraalde naar benen en rug, te veel stress Maar wel lekker van het weer genoten, hier scheen de zon vol op!!
Hier dekentje, openhaardje,filmpje en wat lekkers te knabbelen. Vriendlief met een vriend bezig in de babykamer.
Hier vind de hond het zelf te erg met de regen, zeg ik gaan we rondje lopen, kijkt ze mij aan of ik gek ben haha
besjes en parel, leuk die foto's! Ik zal deze week weer eens een foto van mijn buik erbij zetten... en ook van de babykamer eindelijk want die heb ik er ook nog steeds niet opgezet... erg druk gehad de afgelopen week! Nu heerlijk een weekje vakantie dus eindelijk tijd om weer eens even bij te lezen... Dames, zorg allemaal dat jullie een beetje rustig aan doen he! Let goed op jezelf, jij bent nu het belangrijkste! Nou, ik ga nu lekker ff verder bankhangen... net terug van een heerlijk weekendje weg met manlief... nachtje zandvoort en nachtje utrecht, was erg leuk, maar wel heel vermoeiend!!
Besjes rustig aan, een rug in de kreukels is ook niet fijn! Wat een leuke foto's van Parel en besjes . Leuk te zien wat voor gezicht erachter zit. Ik heb wat foto's van de (kale) babykamer erop gezet en 1 van mij met een vriendin die even ver is. Wat een rot weer.. Net alle paarden binnen gehaald, die stonden te trillen buiten. Stalletje uitgemest, dekens van de paarden gewisseld, ze staan er weer goed bij. Heb geen rust in mijn donder .
Besjes, haha die denkt zoek het maar uit met je rondje Fiona, thanks... Pip, leuke foto en mooi kamertje.
Oooooh wat een super leuk kamertje pip! En leuke foto ook van jou en je vriendin. En gefeliciteerd. 25 weken dansje he? Besjes en parel ook leuke foto's!! Lekker weekendje weg geweest dus Fiona. Ik heb ook echt zin om er even tussen uit te gaan. Gelukkig gaan we eind november.
Super leuk behang pip! Lekker hoor Fiona weekendje weg geweest. Hopelijk had je gister wel een beetje lekker weer. Hier wil het hondje ook absoluut niet naar buiten maar dat is zo'n muts die wil bij 1 spetter al liever niet