Jij hebt hem inderdaad al lekker vroeg. Hoef je niet zo lang in spanning te zitten . En wat betreft de verkoudheid had je dus gelijk
Haha ben zo blij voor je Ja omdat ik via de gyn loop moet ik eerder op controle en misschien dat ik dan met 12 weken bij de verloskundige ben, ligt er aan of het goed gaat met beeb en met mij...
@ noor wat ontzettend klote zeg ik hoop dat alles mee gaat vallen en dat het gewoon net zoals bij mij toen stolsels zijn. Sterkte meid @ Aardbeitje hopelijk is jou bloeden nu ook gestopt! @i wish dat is waar als er maar een kindje zit. Ach de echo schiet al mooi op en dan weet je het zeker hoe ver je bent. Jeetje meid dat lijkt me ook heftig zeg dat je pas met 16 weken erachter komt dat het kleintje er niet meer is snap dat jullie het nu anders willen aanpakken @ PoppetjeN ik werk momenteel niet ik ben thuis bij mijn dochter. Daarvoor werkte ik in een gezin met 4 kinderen maar ben helaas weg bezuinigd zullen we maar zeggen. @ Kaatje nee bijna niet meer te doen zoveel wordt er gekletst hihi, heb nu 2 schermen open haha, dan gaat het nog, mijn vriend heeft de kleine gewoon erkent, en na de geboorte vraag je dan ook voor hem het gezag aan. Nu hebben we dat dus allebei, en mocht mij wat overkomen blijft ze gewoon bij mijn vriend. @ Dehi spannend zeg vrijdag weer een echo, hoop dat het dan mooi gegroeid is. @ Pinda zo he jij hebt een mooie knaltest van mvm nou dat zit wel goed dus hihi. @ hier vertellen we het pas na de 13 juni echo aan zijn ouders en broer enz, mijn ouders weten het al, en een vriendenstel weet het dus ook. Voor de rest wacht ik nog met vertellen tot ik een week of 13/14 ben. Heerlijk weertje is het vandaag he, flink van geprofiteerd was hangt lekker buiten, voor de rest voel ik me verder goed, al zijn mijn darmen flink van slag, en had ik vandaag wat een ongesteldheidsgevoel zullen de banden wel zijn haha.
Dank je wel! Ik ook voor jou. Ja dat is wel fijn voor je dat je eerder voor controle mag. Ik duim in ieder geval voor je.
@Iwish het juridische bedoelde ik! dus qua erkenning enzo... @ Parelbloesem @annet moet je dan geen geregistreerd partnerschap hebben? Ik wil namelijk niet zomaar even snel trouwen omdat er een kindje op komst is eigenlijk... maar aangezien trouwen en geregistreerd partnerschap eigenlijk hetzelfde is, ook qua kosten weet ik het niet zo goed heb gelukkig nog eventjes... hihi
@noor heel veel sterkte meid! @pindaatje woww dat is een knaltest zeg! Wanneer begin je met plassen? @kaatje ik moet mij er nog in verdiepen hoe we het gaan doen met mijn vriend. Maar zoals Annet het heeft gedaan lijkt mij een prima optie.
Erkenning kind | Erkenning en ouderlijk gezag kind | Rijksoverheid.nl Zo ver ik begrijp uit die link, hoe je niet getrouwd te zijn en geen geregistreerd partnerschap te hebben om het kindje te erkennen... Wel is het slim om het te laten erkennen en eventueel ook ouderlijk gezag voor de vader te regelen. Stel er gebeurd onverhoopt iets met jou heeft hij iets over jullie kindje te zeggen. ook dat is op die site te vinden...
@Parelbloesem ja mijn vriend wil het erkennen idd en het ouderlijk gezag ook... belachelijk trouwens dat dat zo moet, maar dat is even een ander verhaal maar dan hoef je dus geen partnerschap in principe... dan kunnen we dus toch doorsparen voor onze droombruiloft en niet even snel tussendoor
Wij waren van plan te trouwen op 20 juni volgend jaar... Een grote bruiloft met alles er op en eraan alleen nu kan sowieso geen jurk gaan uitzoeken en wij hebben nu allebei zoiets van we kunnen ons geld wel wat beter besteden. Anders hebben we straks geen reserves meer en dat vind ik ook geen prettig idee. Nu hebben we dus het plan gevat om ergens in oktober/november te trouwen, als alles goed gaat natuurlijk. Lekker klein met alleen vrienden en familie. En dan ooit nog een spetterend feest te geven. Hier kei onzeker nu en net toch nog maar een kv test gedaan en het streepje dat de plus wordt stond er nog eerder dan het controle streepje.. Echt meteen BAM.. Wat een opluchting zeg
nee hoor daar hoef je niet voor getrouwd te zijn, zou het wel van te voren regelen voordat het kindje komt anders moet je mee na de geboorte om het aan te geven zeg maar.
Mijn andere twee zwangerschappen beide in het eerste trimester in het zich gelegen voor uitdroging Ik was zo misselijk dat ik werkelijk niks binnen kon houden. Dat was ook echt een reden om het bij twee kids te laten Nu wist ik eigenlijk al dat ik wel zwanger was omdat ik al drie weken echt misselijk ben en niet alleen de ochtend maar ook overdag.. En deze misselijkheid was "zo" herkenbaar Tot nu toe nog niet overgegeven dus maar hopen dat mijn lichaam deze keer anders zal reageren... Hoe is dat bij jullie
meiden! mag ik meekletsen? Nog ietsje voorzichtig kom ik me hier melden....Heb vandaag een echo gehad en er was hartactie te zien. Ben voorlopig op uitgerekende datum 18-01 gezet (maar klopt niet helemaal qua menstruatie/testdatum), dan zou ik al een weekje verder moeten zijn. Over twee weken heb ik weer een echo, dus dan kunnen ze het hopelijk iets beter zien. We zijn nog een beetje aan de voorzichtige kant, aangezien ik 1 januari een miskraam heb gehad.
Ik heb vandaag de verloskundige praktijk gebeld en kan nog mooi voor mijn vakantie op 10 juni terecht voor m'n intake. Mijn eerste echo heb ik op 2 juli. Vind het heel spannend!
Fressie gefeliciteerd! Nu al hartje gezien? Is dat niet vroeg, ik dacht pas na 8 weken zoiets? Mooie test voor MvM zeg!! Knalt er mooi uit . Bij mij komen ze 7 juni langs! Doen er hier meer mensen mee aan MvM? Mijn schoonzusje is dankzij dat hormoon zwanger geworden, het is een mooie bijdrage vind ik om andere vrouwen te helpen