Monkey jeetje even schrikken zeg, wel rustig aan doen dan nu. Maar ik weet hoe moeilijk dat is. Ik moet het ook ivm BI, maar vind het heel lastig. Parel, sorry maar ik zou persoonlijk echt even aan de bel trekken, dat je wilt dat je zusje erbij is. Dat het op een andere dag moet, en anders maar niet. Je zusje kan ook echt geen vrij vragen (logisch) dus het lijkt me dat hier rekening mee gehouden moet worden. Ik krijg ook een babyshower van mijn vriendinnen, zo leuk! Eindelijk mag ik dat ook eens meemaken. Wat klote Pip dat het bedrijf failliet gaat, lijkt me heel heftig. Volgende week moet ik ook prikken op resus C en suiker, dus nuchter. Brr kijk er erg tegenop, vind bloedprikken afschuwelijk Zien jullie je buik al heen en weer stuiteren? Ik vind het zo grappig hoe druk de smurf al is! Heerlijk, vind het zo gezellig met die kleine.
Haha ja ik moet dan Rhesus D en suiker prikken en dat gore drankje op nuchtere maag Ben prikken wel gewend, maar hou er niet van!! Leuk een babyshower, althans wel als ze rekening met je houden Ja ik moet er wat van gaan zeggen, want dit werkt niet, ik heb er echt geen zin in en kijk nu al tegen die datum aan, van now way dat ik er heen ga. En weet nu al, ga ik wel, word ik zo'n onverschillig bitch die niet lacht, chago reageert en dat willen ze niet, zijn ze zo weg. Enne mijn buik, vooral gisteren wilde baby mij troosten dan gaat hij flink op en neer en in de douche lijkt wel of die dan naar de stralen trappelt haha
Parelbloesem: dat wist ik niet. Maar zou vooral jou gevoel volgen en toch je mening geven ook al kwets je er een ander mee. Het is jou baby shower dan moet je er ook van kunnen genieten. Woelmuisje: Ik mag volgende week ook op 1 dag 3 keer bloedprikken voor suiker en week er op voor Resus C. Zelf totaal geen probleem met bloedprikken en gelukkig prikpost om de hoek dus mag 2 keer in de ochtend daar met 3 uur er tussen en 1 keer op ziekenhuis. Hier vannacht wakker gelegen van de pijn, wist niet waar ik het zoeken moest en pijn bleef maar komen en kon wel huilen. Na 2 asprientjes en halfe nacht op de bank toch maar weer naar bed gegaan. De erge pijn was weg maar nog een plagende pijn bleef. Vanmorgen heel vroeg weer die erge pijn. Dus maar verloskundige gebeld en dacht misschien weer blaasontsteking maar in de urine was niets te vinden. Nu heel rustig aan doen en als deze pijn niet minder wordt of juist erger gelijk aan de bel trekken. Hopelijk is het gewoon de kleine geweest die vervelend bezig was.
@parel, lekker aan jezelf denken hoor en niet aan iedereen die je misschien voor het hoofd stoot omdat je eerlijk ben! kan me voorstellen dat je je zusje er liever bij hebt dan je schoonmoeder en in de zorg kan je meestal wat makkelijker dagen ruilen dat is voor je zus nu geen optie. het is wel een feest voor JOU en niet voor je vriendin omdat die het zo leuk vind om te organiseren. ik zou gewoon aan de bel trekken als ik jou was anders zit er inderdaad toch niet lekker bij. @papa wat vervelend zoveel pijn, hopelijk weten ze snel wat het is. @woel ook hier zie ik af en toe me buik bewegen echt super, ml voelt het ook al vaker bewegen, is ie helemaal in de wolken vandaag 27 weken dansje jij ook parel. laatste week van het 2e trimester woehoe hier denk ik geen babyshower of ze kunnen het goed verbergen voor me haha
wat zouden jullie doen in mijn geval? Blijven zeuren tot nader onderzoek? De pijn zeurt nog steeds maar is niet meer zo pijnlijk als vannacht of vanochtend. Verder is de kleine wel goed actief
Besjes, niet zo op de feiten vooruit lopen, gaat al zo snel! 26 weekjes doe ik wel mee Babyshower, ja manlief zegt ook zeg het maar af. Hij komt thuis en zegt jeetje wat klinkt je chagrijnig en ik barst in tranen uit. Papa, ik zou bellen!! Beter 1000maal te veel dan 1 maal te weinig.
@parel hahaha ik sla gewoon een week over, was in de war met dat je de 27ste week in gaat Hopelijk voel je je wat fijner nu je mannetje het af gaat zeggen. Ben trouwens net gebeld door de kraamzorg, 15 nov intake gesprek. Ben benieuwd
@besjes, haha nou zal ik dan het 27 weken dansje maar doen en kraamzorg intake, dat is al op tijd of niet? @parel, afzeggen die babyshower! En aangeven dat je het super leuk vindt dat ze dat willen organiseren maar dat je zusje er ZEKER bij moet zijn... dat het je verder niet zoveel uitmaakt, maar dat die in elk geval aanwezig moet zijn... @papa, ik zou ook zeker bellen... inderdaad liever veel te vaak gebeld dan 1 keer te weinig! @parel en woelmuisje, ik moet ook suiker prikken, maar ik hoef niet nuchter... is wel vreemd of niet? heb er nog speciaal over gebeld, maar als het niet is aangekruist dat het nuchter moet (en die staat erboven op het lijstje en is niet aangekruist...) mag het gewoon zo.. wel apart... ik moet verder ook rhesus c en ze willen mijn ijzer even checken... ben benieuwd...
Het hoeft idd niet nuchter als ze gewoon prikken, waarom weet ik niet. Ik moet een suiker drankje, eerst vinger prik dan dan drankje, dan moet ik 2 uur stil zitten en dan moe tik weer prikken :O Daarom moet ik nuchter. Ja die Shower, ik denk dat ik haar straks app dat ik dan niet kan. Weet je ze vraagt niet eens of wij kunnen aan mijn man, nee ze plant wat en zelfs mijn zusje kan niet. De dag erna heb ik groei echo waar ik ongelooflijk zenuwachtig voor ben. Pfff... Monkey, Voor de lijst: 28-10 OGTT (suikerdrankje) + prikken op Rhesus D 4-11 Groeiecho 5-11 Controle VK
Parelbloesem. Raar dat ze jou partner niet hebben gevraagd of jullie wel kunnen. Voor het zelfde geld hadden jullie al iets staan. Beetje overhaast georganiseerd zo te horen. Denk vooral aan je zelf en volg je gevoel! Hier met de verloskundige gebeld, volgens haar was er niets met de kleine want de pijn komt echt uit mijn zij en daar zit de kleine niet. Ze adviseerde om dan maar contact op te nemen met mijn huisarts. Die helaas met vakantie is en maandag terug is. Hoog uit dacht ze dat het spieren zijn die helemaal beurs zijn door de kleine. Ik wacht het wel even af. Het kost me meer stres en energie om heen en weer te bellen en te speculeren dan gewoon rustig op de bank te gaan zitten. Dan valt de pijn ook wel mee. Mocht de erge pijn terug komen dan bel ik gelijk huisartsenpost.
@parel klinkt inderdaad nog kort 98 daagjes @fiona jee voor jou gedanst haha en ik weet niet of het vroeg is ben hier geloof ik wel 1 van de eerste. Ben wel erg beniewd @papa goed dat je hebt gebeld en idd wel de huisartsenpost bellen als het weer erger word, beter een keer voor "niets" heen dan dat je ermee blijft lopen terwijl het wel wat is
@ papa gewoon bellen als het niet goed voelt hoor....als je ermee blijft rondlopen is het voor je gemoedsrust ook niet goed. Ik hoop dat het de kleine is geweest die lekker geschopt heeft.
Jeetje meiden wat een ellende allemaal, hopelijk komt alles goed. Hier na van de week een dag geverfd te hebben en vandaag met moeders het ledikantje in elkaar gezet te hebben begint het ergens op te lijken!
Super leuk abi!! Ik heb gisteren ook het ledikantje opgemaakt...wel meteen heel laag gedaan trouwens...dacht ff proberen of dat lukt met die grote deken enzo...en het ging zal nog wel n foto toevoegen morgen ofzo..