16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Wat grappig dat jullie elkaar zijn tegen gekomen zeg!
    Is het bij jullie ook zo'n grote groep met zwangerschapszwemmen?

Hier net terug van Peter pan de musical, ik moet zeggen ik heb weleens beter gezien ik heb een hoop valse noten gehoord. Maarja was wel gezellig dat scheelt.

Phoe en nu snel slapen want morgen 9 uur mag ik me weer melden bij de vk.

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Goedemorgen dames. Sorry heb jullie behoorlijk verwaardeloosd;) maar heb zoveel andere zaken aan mijn hoofd. Nu druk bezig om alles te regelen voor de verhuizing jeetje wat een werk komt daar bij kijken zeg. Als het goed is krijgen we volgende week de sleutel, maar de hypotheek is nog niet helemaal rond super spannend allemaal. Merk dat ik er behoorlijk wat stress van heb, verder deze week een behoorlijke blaasontsteking gehad eaard

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Goedemorgen dames. Sorry heb jullie behoorlijk verwaardeloosd;) maar heb zoveel andere zaken aan mijn hoofd. Nu druk bezig om alles te regelen voor de verhuizing jeetje wat een werk komt daar bij kijken zeg. Als het goed is krijgen we volgende week de sleutel, maar de hypotheek is nog niet helemaal rond super spannend allemaal. Merk dat ik er behoorlijk wat stress van heb, verder deze week een behoorlijke blaasontsteking gehad waardoor ik in regelmaat harde buiken kreeg, maar nu aan de ab kuur. Verder gaat het goed hoor,, kleine meid doet het prima en is flink actief, heb volgende week zaterdag de pret echo en ben zo ontzettend nieuwsgierig of ze op haar zus lijkt. Wat een leuke dingetjes voor de bsbykamer zag ik voorbij komen zeg. Ik heb ook zo ontzettend veel zin om daar mee bezig te gaan, maar ja nog even geduld ;). Zal proberen wat actiever mee te schrijven maar neem het me niet kwalijk als het straks even niet lukt.

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Lijkt me wel een super leuke musical zeg

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Kunnen jullie overigens nog goed slapen? Heb ontzettend last van mijn bekken en banden, ben zeker wel 4x per nacht wakker en moet dan ook weer naar de wc enz

6. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ja ik vind zwangerschapszwemmen heel erg leuk. Je bent lekker actief bezig en daarna ga je lekker ontspannen. Ik lig continu in een deuk om die gekke oefeningen die je soms moet doen.

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @abi hoe was guus??

@annet spannend hoor z'n verhuizing in het vooruitzicht, altijd spannend natuurlijk....en dan nog de hypotheek afwachten spannend....fijn dat met de kleine alles goed is. Hopelijk ook snel hypotheek rond, sleutel op zak en aan de gang in het nieuwe huis. Moeten jullie veel doen of is het allemaal te overzien?

8. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @besjes Guus was weer leuk! Alleen dat voorprogramma mag hij schrappen. ;p

@annet vervelend zeg blaasontsteking. En zeker spannend met het huis, hoop dat de hypotheek snel rond is!

Net terug van vk, afwijkende bloedwaardes.. Dus ook hier gaan we een ochtende bloedprikken met vieze suikerdrankjes...
    15 nov moet ik weer terug. Voor de rest wel weer goedgekeurd dus das mooi.

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Oh jakkie kijk je er tegen op? Ligt jou kindje ook voor op groei dan of dat niet?

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou er moet flink geverfd worden, komt een nieuwe keuken in, nieuwe vloer bedekking boven. Dus al met al wel behoorlijk wat werk denk ik.

11. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Valt mee, ik zie wel hoe het loopt. Ik had het soort wel zien aankomen, vroeger heb ik blijkbaar ook een dag moeten prikken op suiker en toen was het niks. Dus ik ga me gewoon niet druk maken, als het zo is is het maar zo en dan volstaat een dieet hopelijk, en als het niet zo is nog beter.
    Kindje en bm zijn beide wat aan de grote kant. Ik krijg ook zoiezo een groeiecho dus dat vind ik wel weer leuk.

Je gaat een drukke periode tegemoet zeg. Heb je wel veel hulp zodat het hopelijk allemaal lekker snel gaat?

12. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ooh, veel success met de verhuizing Annet. Nog steeds niet alle kamers zijn hier af en nog niet alle lichten hangen enzo. Ik moet ook nog veel dozen leegmaken. Hopelijk is het bij jullie snel klaar.

@Abi sterkte met het bloedprikken.

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ja er zal wel wat hulp komen. Verven doe ik waarschijnlijk niet denk dat ik dat niet trek. Hoop zo dat veel dingen klaar zijn als we daar gaan wonen ;)

14. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Annet, ik slaap echt super slecht... ben echt niets meer waard nu! Waar het nou door komt weet ik niet.. heb geen pijn en moet niet vaak plassen ofzo

@ Abi balen meis....ik vond het drankje trouwens best te drinken hoor!

15. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @Annet: succes met verhuizen en klussen in huis..

@abi: Succes met bloedprikken en het vieze drankje..

16. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    @abi, succes straks met bloedprikken en het suikerdrankje.
    @hyacintje, vervelend dat je zo slecht slaapt.. shake hands.. ik ben ook iedere dag half 5 wakker en plas dan nog 3x tussendoor..
    @Annet; je hebt het maar druk met de verbouwing. Rustig aan hoor, hopelijk krijg je veel hulp aangeboden.

Vandaag besloten dat ik 6 weken voor uitgerekende datum met verlof ga ipv 5. Dit door het slechte slapen, mijn lontje wordt steeds korter en dat is voor andere mensen ook niet echt prettig..

17. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lees dat het allemaal spannend is bij vele.

Zelf lees ik zo veel mogelijk mee, maar reageren is lastig. Mijn laptop is voor ongeveer 4 weken weg voor reparatie!

Slapen doe ik ook slecht. Word veel wakker van baby. Ze gaan bij mij maandag suikertest doen, maar mijn suiker is op eens erg hoog terwijl deze normaal zeer laag is :( en week erna groei echo. Ben erg benieuwd.
    Mijn shower is verzet dus dat is wel erg fijn.

18. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Slaap hier ook slecht. Vooral omdat ik niet meer weet hoe ik liggen moet. Zere rug en zij. Rond de 3 a 4 keer per nacht er uit om te plassen. Doe het al bijna slaapwandelend hahaha.

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo dames,

hoop dat ik hier mee mag schrijven en dat ik het allemaal een beetje kan volgen...Reageren via de gsm vind ik nl niet heel erg handig, vooral niet als je op iedereen wilt reageren.

Maar goed, ik ben nu zwanger van onze 3e. We hebben al een meisje (3 jaar) en een jongen (1 jaar).
    Deze zwangerschap kwam onverwacht maar wel zeker zeer welkom.
    Heb alleen vorige zwangerschappen veel last van mijn bekken gehad en was nu nog niet eens helemaal hersteld.

Gevolg is dat het nu ook al heel slecht gaat met mijn bekken. Tot vorige week werkte ik nog 50% (op wilskracht) maar vanaf deze week op advies van de fysio toch helemaal thuis. Baal er enorm van maar moeten er toch maar wat van gaan maken he. ;)

We krijgen deze keer weer een meisje trouwens.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. :)

O ja, ben zelf 29 jaar.

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    moederk, welkom!

abi, ook ik moet komende week opnieuw bloedprikken ivm te hoge suikerwaarde... vandaag over gebeld door de vk... ik hoef alleen geen drankje... moet een ontbijttest doen... eerst nuchter prikken en dan daarna wat eten en een uur ofzo later wederom prikken... ben benieuwd... mijn waarde was 6.5 hoe hoog was die van jou? Een vriendin van mij is namelijk verpleegkundige en die zei dat het helemaal niet zo hoog was... dus vond het wel apart...

zwangerschapszwemmen heb ik ook aan zitten denken, alleen heb het al iets te druk met andere dingen, dus nog iets erbij werd me wat te veel... doe nu yoga en wilde dat er dan nog naast doen... maar dit is ook prima :)

slapen is bij mij ook niet geweldig... wordt minstens 2 keer per nacht wakker om te plassen en slaap dan steeds minder goed in... ik wil 4 weken voor de uitgetelde datum met verlof, maar zit er ook toch sterk over te denken om een weekje eerder te gaan... ga namelijk ook een heeeeeeel drukke periode op het werk tegemoet (leerkracht op het speciaal basisonderwijs) met sinterklaas en kerst en daarnaast toetsen, rapporten en oudergesprekken die allemaal nog voor mijn verlof geregeld moeten worden... heb al een hele planning gemaakt haha... nu nog 8 weekjes werken in principe... als ik een week eerder met verlof ga nog 7... dat gaat wel echt snel! :)

Deel Deze Pagina