@parel fijn dat het is verzet! Voel je je wel beter nu en hoe werd er gereageerd? @slapen volgens mij bereid ons lichaam ons ook alvast voor op de gebroken nachten straks. Al moet ik zeggen dat ik wel goed slaap, had altijd korte nachten, ben niet anders gewend. Hoef gelukkig niet eruit om te plassen dus slaap lekker door. @moederk welkom Rot van je bekken. Ik zit zelf door bi al thuis vanaf 18 weken. Het word er niet echt beter op dus ben er af en toe wel even helemaal klaar mee Vandaag bloedgeprikt, hb controle, ga er vanuit dat alles goed is.
Besjes het gaat redelijk goed nu. Door het weinig slapen voel ik mij snel minder lekker. Val rond 1:00 pas in slaap en word rond 4:00 weer wakker van ochtendgymnastiek En de baby is een trappel koning of koningin, heb al flink wat pijn op sommige plaatsen, ribben en zijkanten van mijn buik. Vandaag ons 27 weken dansje. Dit keer wel Moederk, welkom en vervelend van je bekkenklachten zeg. Mijn buik groeit weer weer hard. Foto is wel scheef laptop is kapot dus kan alleen op de telefoon.
haha vandaag inderdaad wel echt haha Pittige buik hoor, weet je zeker dat het er maar 1 is Heb ook een foto van mijn buik toegevoegd en 3 uurtjes slapen is wel heeel erg kort. Inderdaad als je moe ben is alles meteen een stuk zwaarder, ik pak gelukkig wel z'n uurtje of 6 meestal
mooie buikjes hoor... ik moet wel zeggen besjes, die van mij lijkt een stuk meer op die van parel dan die van jou... lekker klein subtiel buikje heb je! (En parel, die van jou natuurlijk ook erg mooi hoor, maar een stuk groter...) ik doe mee met jullie dansje, maar dan voor 28 weken... goed
Fiona ben benieuwd naar je buik nu. Besjes mooi buikje En merk dat weinig slapen goed. Buik zit ook echt giga in de weg nu met draaien en liggen.
@fiona 6.5 is niet hoog nee. Mijne was 7.4 of 7.6 ik weet het niet meer en dat was niet eens heel erg verhoogd. Welkom moederk wat vervelend zeg van je bekken... Mooie buikjes dames! Die van jou groeit hard zeg parel @slapen wat een ellende die gebroken nachten. Eerst kom ik niet in slaap, dan moet ik er een paar x uit om te plassen, dan hebben we de maagzuuraanvallen nog en de pijn aan ribben/middenrif en het feest is compleet...
@fiona klopt wel hoor mijne is inderdaad nog wel subtiel, komt van ver hihi @parel Kan me indenken dat die buik in de weg gaat zitten, heb het nu een beetje met schoenen vast doen enzo pfff wat een werk haha
Abi ook al zo'n bagger nachten Dank je wel! Ja groeit weer hard. Besjes i love mijn instap nikes nu Grr navelontsteking erbij dus liggen is helemaal een ramp!
Poeh hee wat vervelend voor jullie dat slechte slapen! Hier ook echt last van m'n bekken. Die was al instabiel door ooit een trap van een paard, maar nu alles verweekt etc heb ik af en toe erg pijn. M'n benen worden soms afgekneld, erg pijnlijk. Maar door rustig aan doen, is het goed te doen. M'n werk houd erg veel rekening met mij. Lek nog steeds erg veel melk, soms hele plassen als ik wakker word. Was n goed teken zei m'n vk. Woensdag bloed geprikt voor suiker en resus C, ben benieuwd naar de uitslag. Zo grappig, m'n vriend moest er vanmorgen om 6 uur uit, maar ik sliep nog. Toen legde hij z'n hand op m'n buik, en vrijwel direct reageerde die kleine heel duidelijk. M'n vriend helemaal in de wolken van dat moment van hun tweetjes Heb n mail gehad dat de Joolz kinderwagen binnen is! Ben benieuwd.
@slapen: wat vervelend dat jullie niet kunnen slapen. Daar heb ik eigenlijk geen probleem mee, slaap als een roos. Moet idd ook wel 2a3x plassen in een nacht maar slaap daarna snel weer in. @hier dinsdag ook bloed geprikt voor resus c. Weer mooie buikjes voorbij zien komen..
Wat een mooie buikjes meiden!! Goed om te weten dat ik niet de enige ben die slecht slaap, hoe vervelend het ook is. Heb vannacht eindelijk weer eens een goede nacht gemaakt. Moet uiteindelijk ook een x anders val je om! Ik lek helemaal nog geen melk! Is dat een slecht teken? Ik ben gebeld door babydump, mijn box komt 15 november. Lekker alles klaar voordat we een Midweekje weggaan. Heerlijk vooruitzicht! Gefeliciteerd met jullie 27 en 28 weken dansjes!!
Hè bah parel het zit je ook niet mee zeg.. hoe krijg je navelontsteking? Hyacintje hier ook nog geen melk gespot hoor en volgens mij hoeft dat ook niet perse
Lotte, heerlijk weer inslapen. Haha hier echt zo slecht. Woelmuisje het lekken nu wil niks zeggen over de bv straks. Mijn vriendin lekte gigantisch maar bv kwam niet opgang, dus dat hoeft niet perse een gord teken te zijn al hoop ik natuurlijk van wel Hyacintje, hier ook geen lekkages maar dat wil echt helemaal niks zeggen over de voeding straks Slechte slapen is mateloos irritant en mijn man snurkt veel ga ik me dan zwaar aan irriteren
Abi, heb dat helaas wel vaker kan daar volgens HA weinig aan doen omdat mijn navel heel diep is. Maak hem goed schoon en goed droog maar eens on de zoveel tijd doet hij lastig maar nu met die buik is het nog vervelender.
Zoooo heb jij nog steeds een diepe navel? Mijne verdwijnt langzaam en ik mis hem nu al haha Wel vervelend zeg dat je daar vaker last van hebt. Hopelijk is het snel weer over!
Pfff slapen is hier ook echt een probleem! Vannacht sliep ik eindelijk en werd ik echt gillend wakker van de kramp in mijn benen. Nu nog steeds een onrustig gevoel in mijn benen. Niet fijn! Gelukkig een rustig weekend, dus lekker relaxen.
Ik zit qua buik ergens tussen besje en parel in volgens mij. Ik ben blij dat ik lees lotgenoten te hebben met het moeilijke slapen. Ik moet geregeld plassen, maar het ergste vind ik de pijn in rug, heupen, stuitje en banden. Geen enkele houding houd ik lang uit. Ik loop nu bij bekkenfysio. Die had nog wel tips en overdag gaat het wat beter. 's nachts helaas nog geen verlichting. Verder wel vet trots dat ik alweer 27 weken ben. Wat gaat dat snel! Ik ga 5 weken van tevoren met verlof.
Abi, mijn navel begint ook te verdwijnen maar hij is nog wel diep genoeg te ontsteking Anique, niet fijn die kramp. Jozefien, balen van je bekken. Bij mij is het slechte slapen echt door mijn buik die in de weg gaat zitten
@parel verevelend navelontsteking. hopelijk snel over @ melk, hier ook nog niets hoor maar dat zal wel geen slecht teken zijn ander had de vk er bij de controle vast om gevraagd
Besjes hoop het dat snel over is. En melk vooraf wil niks zeggen over of je wel of geen bv kan geven.