@Fiona: Mooi buikje.. @Anique: Fijne dat je extra echo's krijgt. En dat alles goed is natuurlijk. @abi: wat vervelend van je verstoorde nacht. Succes met nuchter bloed prikken. @hier, erg veel last van hoofdpijn. Verder gaat het redelijk af en toe steekjes in mijn onderbuik.
@abi wat vervelend joh vooral sn'nachts. Lig je met je hoofd een beetje omhoog, merk dat dat bij mij erg helpt @suus welkom
Ja ga binnenkort de huisarts maar eens bellen vior wat sterkers. Ja lig met mijn hoofd omhoog in bed. Maarja na een tijdje ging het beter en heb ik Toch nog even kunnen slapen. Welkom suus! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe gaat het met jou, de beeb en de zwangerschap?
@abi fijn dat je toch nog even kon slapen, maar wel super irritant dat maagzuur... Hier vandaag een klein feestje. Mijn man en ik zijn alweer twee jaar getrouwd vandaag Vanavond lekker uit eten
@besjes gefeliciteerd met jullie trouwdag! Veel plezier met jullie etentje. @abi dat is balen, gelukkig heb je toch nog even kunnen slapen. @suus, welkom. @ fiona, mooi buikje heb je op de foto! Hier alles zijn gangetje. Slapen gaat beter, doe nu oordopjes in. Zo word ik iig niet wakker van ieder geluid. Alleen kramp in mijn kuiten 's nachts, meer niet gelukkig. Ben weer een stuk gezelliger haha!
@besjes gefeliciteerd en eet smakelijk! Lekker genieten! @Abi, Jeetje zeg wat vervelend. Hopelijk word dat snel beter. @suus, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Voor op de lijst: 4 nov 3d echo 25 nov groei echo 30 wk 27 nov vk
Dank jullie dames! Vind dat ik nog al n grote buik heb haha..dus fijn om te horen dat ie er mooi uit ziet @suus, welkom! @besjes, proficiat! Geniet ervan vanavond!
Oe besjes geniet van jullie avond! Lotte beterschap meis. Ik heb ook weer even een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst. Begint nu toch al behoorlijk groot te worden. :-D
Besjes gefeliciteerd Hier gaat de zwangerschap voorspoedig met nu meer rug pijn en af en toe harde buiken. Verder alles prima. Met jullie ook? Werken jullie nog? Wanneer hebben jullie verlof? Lotte Beterschap
Ik ga 10 dec met verlof.. Werk nu nog naar 2x 4 uurtjes, dus al heel weinig. Hopelijk kan ik dit tot 10 dec volhouden..
Mooi buikje hyacintje @suus nog 5 en een halve week werken tot mijn verlof 11 dec de laatste dag geloof ik. Vervelend van je rug zeg! Hier maagzuur en pijn in ribben/middenrif.
Oh ja maagzuur hier ook. En nog wel andere bij zwangerschap horende kwaaltjes . Hier is.mijn laatste werkdag 7 dec en ik kijk er naar uit zi hectisch daar.
Gezellig Suus welkom! Ik ben momenteel heerlijk een lang weekend weg naar Engeland, even lekker tot rust komen. Vliegen vond ik zoals altijd erg eng, maar de kleine vind t allemaal maar leuk geloof ik, die word steeds wilder in mijn buik! Uitslag van m'n suiker was prima, 4,7. Die van Resus C moet ik nog even op wachten. Afgelopen dinsdag bij de vk geweest v controle, ze zijn erg te spreken over hoe het groeit, m'n bloeddruk etc. WAs niet eens aangekomen afgelopen maand. Voel me inmiddels echt dik hoor, die buik gaat toch hard opeens. Nog maar 12 weekjes te gaan! Klinkt best snel vind ik!